Με την ανακοίνωση των συμμετοχών που δεν έφτασαν το αναμενόμενο είμαστε έτοιμοι να βρεθούμε την Κυριακή 16 Απριλίου στις ειδικές της Χαλκιδικής για να παρακολουθήσουμε το 35ο Ράλλυ Θερμαϊκού. Σε επίπεδο συμμετοχών έχει γίνει γνωστό πως οι Αθανασούλας και Κουτσμανής δεν θα συμμετέχουν μιας και δεν ήρθε έγκαιρα η χωμάτινη ανάρτηση για το νέο Ford Fiesta, ενώ δεν περιμένουμε να δούμε και τον Χατζηγάκη/Κλιάφα που αποσύρουν όπως φαίνεται τη συμμετοχή τους. Φυσικά μετά τον τεχνικό έλεγχο θα έχουμε τον ακριβή αριθμό των συμμετοχών. Για την ώρα ας δούμε τι δήλωσαν ορισμένοι από τους συμμετέχοντες.
 

Μαυροδής
Μαυροδής
Ο Διονύσης Μαυροδής δε θα συμμετέχει αυτή τη φορά με το Peugeot 206 που τον έχουμε συνηθίσει και σε χωμάτινους αγώνες του Peugeot Cup μιας και θα βρεθεί στα πηδάλια του Nissan Micra που του παραχώρησε ο συνοδηγός του Γιάννης Κεχαγιάς και ο Στέλιος Νίκου για τον αγώνα ! Ο λόγος είναι καθαρά για την αυξημένη ιπποδύναμη και ετοιμασία ενός αυτοκινήτου GrA, μιας και θέλει να δώσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στον πρώτο χωμάτινο αγώνα «εντός έδρας» που του δίνεται η ευκαιρία να συμμετέχει. Σχετικά με τη σχεδίαση του αγώνα είναι σκεπτικός με την επιλογή της Ε.Δ. Τρίγλια μιας και η περιοχή προσφέρει καλύτερες ειδικές όπως ο Αγ. Πρόδρομος.

Μπίστας
Μπίστας
Ένα ακόμη πλήρωμα της Α/5 είναι οι Γιάννης Μπίστας και Χρήστος Μπακλώρης που θα τους δούμε με το γνωστό «ασφάλτινο» Peugeot 106 που συμμετέχει στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος! Το μεγάλο τοπικό ενδιαφέρον και η ευκαιρία που παρουσιάστηκε για συμμετοχή σε χωμάτινο αγώνα, που δίνει και βαθμούς για τη συνέχεια του Κυπέλλου, ήταν ο λόγος να συμμετέχει, για πρώτη φορά, σε χωμάτινο αγώνα το νεαρό πλήρωμα. Στόχος είναι η συμμετοχή και η διασκέδαση, αποφεύγοντας την εγκατάλειψη. Το επίπεδο της συμμετοχής φαίνεται από το στήσιμο του αυτοκινήτου. Θα φοράει, βέβαια, την απαραίτητη «ποδιά», αλλά η ανάρτηση είναι η ίδια που φοράει στην άσφαλτο, με πιο μαλακά ελατήρια ! Ακόμα και τα ελαστικά του, μεταχειρισμένα, που του τα παραχώρησε ο Διονύσης Μαυροδής και τον οποίο ευχαριστεί γι’αυτό. Και ο Γιάννης επισήμανε τις λάσπες στην Τρίγλια ενώ γενικά του άρεσε η σχεδίαση του αγώνα.

Οικονόμου
Οικονόμου
Φαβορί, βέβαια, για την κλάση αποτελεί ο «ετοιμοπόλεμος» συνδυασμός των Γιώργου Πάζη και Λάζαρου Καρασσό, που συμμετέχουν και φέτος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Στο θερμαϊκού, πάντως, θα ευχαριστηθούν το συναγωνισμό, αν αναλογιστούμε τις 6 συμμετοχές στην κλάση Α/5 (με 3 Toyota Yaris στο παιχνίδι). Στους ετοιμοπόλεμους να προσθέσουμε και τους Οικονόμου/Χατζηθεοδωρίδη, με το Citroen C2, που ακολουθούν και αυτοί αγώνες του Πρωταθλήματος.

Ανεβαίνοντας κυβικά, θα δούμε μια ευχάριστη έκπληξη με τη συμμετοχή των Βαλαβάνη/Γκαγκαστάθη, με Renault Clio RS. Το επιτυχημένο πλήρωμα βρέθηκε για γνωριμία με το αυτοκίνητο στο Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου, όπου εγκατέλειψε από συμπλέκτη. Το αυτοκίνητο φοράει καρφωτό σαζμάν Renault Sport, χωμάτινη ανάρτηση και πολύ δυνατό μοτέρ. Ο Γιάννης επιστρέφει στα χώματα μετά από 4 χρόνια, όταν είχε μια χρονιά χωμάτινης εμπλοκής.

Χριστόφορος
Χριστόφορος
Επιστροφή στα χώματα και για τον «Χριστόφορο», που και αυτός έχει ανάλογη εμπειρία. Με τον Κώστα Τηλιόπουλο, όπως πάντα, το γνωστό πλήρωμα από τη Βέροια θα συμμετέχει με το ίδιο αυτοκίνητο που πρωταγωνιστεί στους αγώνες της Βόρειας Ελλάδας. Το γκρι (τώρα πια) VW Golf έχει χωμάτινο σασσί, όπως μας είπε, ενώ διέθετε και όλη την απαραίτητη «προίκα» για να είναι ετοιμοπόλεμο στο χώμα.

Στην κλάση N/4 θα δούμε και την συμμετοχή των Στρατέλη/Γαγάκα, με Subaru Impreza Spec C, και των Οροηλίδη/Κίτσου, με Subaru Impreza GrA. Ανάμεσα στις 7 συμμετοχές των turbo τετρακίνητων θα είναι και ο πολυνίκης και φαβορί του αγώνα, Λεωνίδας Κύρκος.

Να ευχηθούμε σε όλα τα πληρώματα του αγώνα καλό τερματισμό. Νεότερα μετά τον τεχνικό έλεγχο και την εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου.