|
Προς :
1. Υπευθύνους της Διοργάνωση 32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ Χαλκιδικής
2. ΕΛΠΑ
3. ΕΘΕΑ
4. ΣΟΑΑ
5. ΣΟΑΑΒΕ
Κοιν.: Μ.Μ.Ε.
Μετά από 23 χρόνια ενεργείς συμμετοχής στον χώρο του μηχανοκίνητου
αθλητισμού θεωρώ υποχρέωση μου να αναφέρω τα γεγονότα και τα πρόσωπα
που μόνο θλίψη και τρόμο μπορούν να προκαλέσουν.
Στην 5η ειδική διαδρομή του αγώνα «Πολύγυρος 2» περίπου στα 8,5 χλμ της
διαδρομής, μετά από μια δεξιά στροφή, το αυτοκίνητο σηκώθηκε στις 2
ρόδες με αποτέλεσμα να πλαγιάσει στην πόρτα του οδηγού και να σέρνεται
στην άσφαλτο για περίπου 80 μέτρα. Το πρώτο πράγμα που έρχεται στο
μυαλό κάθε οδηγού είναι να κλείσει το γενικό διακόπτη και να βγει από
το αυτοκίνητο για να προσπαθήσει να προστατεύσει τα πληρώματα που
ακολουθούν.
Έτσι και έγινε, 800 μέτρα πιο πάνω η κ. Καμπέρη (Συνοδηγός) ενημέρωνε
τα πληρώματα που ακολουθούσαν και εγώ δίπλα στο αυτοκίνητο προσπαθούσα
να δημιουργήσω ένα μικρό πέρασμα και να δείχνω από πού μπορούν να
περάσουν, με μια και μόνο σκέψη την προστασία όλων αυτών που
ακολουθούσαν στον αγώνα.
Σε άλλη περίπτωση αν δεν λειτουργούσαμε κατ’ αυτών τον τρόπο θα είχαμε
μια μεγάλη καραμπόλα από αγωνιστικά αυτοκίνητα που μπορεί να είχαμε
μοιραία αποτελέσματα.
Το να συμβεί ένα ατύχημα σε έναν αγώνα είναι πάντα μέσα στα πλαίσια
του, όταν όμως υπάρχει η ανευθυνότητα από την διοργάνωση τότε τα
αποτελέσματα μπορεί να αποβούν μοιραία.
Θέλοντας λοιπόν να επιστήσω την προσοχή όλων αυτόν που εμπλέκονται με
την διοργάνωση τέτοιων αγώνων πρέπει να επισημάνω μερικά πράγματα.
Στα 50 μέτρα από το σημείο του ατυχήματος υπήρχε ενδιαμέσως που δεν
ενδιαφέρθηκε, όπως υποχρεούται, να δει το συμβάν και αν εμείς
σκοτωθήκαμε ή τραυματιστήκαμε. Ούτε καν να φωνάξει για να διαπιστώσει
ότι όλα είναι καλά.
Ενημερώθηκε το STOP της ειδικής διαδρομής από αγωνιζόμενους ότι το
αγωνιστικό κλείνει το δρόμο (κάθετα) και ότι υπάρχει μεγάλος κίνδυνος
ατυχήματος.
Μέσα σε ένα από τα αυτοκίνητα που ακολουθούσαν σε ρόλο συνοδηγού ήταν ο
πρόεδρος του ΣΟΑΑΒΕ ούτε και αυτός αντιλήφθηκε τη σοβαρότητα του
κινδύνου.
Μετά από πολλά αυτοκίνητα εμφανίστηκε και το ελικόπτερο του αγώνα και
βλέποντας με να κουνάω τα χέρια θεώρησε ότι όλα ήταν καλά και δεν
υπάρχει λόγος ανησυχίας παρ’ όλο έβλεπε από ψηλά ένα αυτοκίνητο να
κλείνει το δρόμο.
Τέλος μετά από το πέρασμα και του τελευταίου Ιστορικού Αυτοκινήτου ήρθε
το ουραγό του αγώνα που όχι μόνο δεν προσφέρθηκε να μας βοηθήσει να
γυρίσουμε το αυτοκίνητο στο δρόμο αλλά μας ζητούσε το καρνέ του αγώνα
(δηλαδή έπρεπε να μπούμε στο τουμπαρισμένο αυτοκίνητο).
Μετά από όλα αυτά έρχονται και «οι σωτήρες» του σπόρ να μιλήσουν για
την ασφάλεια των αγώνων. Με ποιον τρόπο?? Με το να αλλάζουν παπούτσια ,
γάντια και εσώρουχα γιατί έχουν ημερομηνία λήξης…???
Εάν είναι έτσι όπως λένε, όλοι όσοι συμμετείχαν στο Ράλλυ ΔΕΘ τότε ήταν
σε κίνδυνο…??? Που φυσικά γνωρίζουμε τους κανόνες του αγώνα και δεν
φέρουμε καμία αντίρρηση για τις υποχρεώσεις μας . Αλλά έχουμε μόνο
υποχρεώσεις …???
Εάν στην δική μου θέση ήταν ένα από τα λεγόμενα φαβορί του αγώνα θα λειτουργούσατε με τον ίδιο τρόπο?? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ……
Βέβαια αυτό φάνηκε περίτρανα και στο Service Park που είχατε όλους
όσους εσείς θεωρείτε «πλούσιους» πάνω στην άσφαλτο και τους «φτωχούς»,
κατά την δικοί σας πάντα γνώμη, σε μια χωμάτινη αλάνα γεμάτη πέτρες και
χόρτα σαν να μην υπήρχε αξιοπρεπής χώρος μπροστά στο PORTO CARAS.
Εκτός και αν εμείς είχαμε πληρώσει λιγότερη συμμετοχή από τους
υπολοίπους.
Τόσο για τους ανθρώπους του ΣΟΑΑ, που μέχρι τώρα φώναζαν για την
ασφάλεια των αγώνων και μας ζητούσαν να μην τρέχουμε, έλαμψαν δια της
απουσίας τους.
Όσο και για τους ανθρώπους του ΣΟΑΑΒΕ το καλύτερο που κάνουν είναι να
στέλνουν μηνύματα στα τηλέφωνα των μελών τους. Δεν περίμενα και τίποτα
καλύτερο…..
Δικά σας λοιπόν τα συμπεράσματα για τους ανθρώπους που διαλέγεται
για την διοργάνωση των αγώνων. Και φυσικά επειδή σίγουρα θα υπάρξουν
και κακοπροέραιτοι και θα τα θεωρήσουν όλα αυτά υπερβολικά, έχουμε
μάρτυρες όλα τα πληρώματα πίσω από του Νο 38….
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ ΕΛΕΝΗ ΚΑΜΠΕΡΗ
ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ
|