Το απερχόμενο συμβούλιο του ΣΟΑΑΒΕ και ο Αντώνης Παρταλιός ως πρόεδρος της Γ.Σ. Την Κυριακή 16 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου Βορείου Ελλάδος με θέμα τον απολογισμό του έργου του απερχόμενου Συμβουλίου και την διενέργεια εκλογών για την ανάδειξη του νέου. Η προσέλευση των μελών του ΣΟΑΑΒΕ ήταν εντυπωσιακή αφού η αίθουσα συνεδριάσεων γέμισε με παλαιούς και νέους αγωνιζόμενους και εκπροσώπους των Δεξιοτεχνών που και αυτοί δίνουν το παρόν σε κάθε συγκέντρωση.
Μεγάλη προσέλευση των αγωνιζόμενων
Μεγάλη προσέλευση των αγωνιζόμενων
Μεγάλη προσέλευση των αγωνιζόμενων
Η διαδικασία ξεκίνησε με τον ορισμό του Αντώνη Παρταλιού ως Προέδρου της Γενικής Συνέλευσης που με την εμπειρία του στις διαδικασίες βοήθησε στη σωστή διεξαγωγή και όσο το δυνατόν πιο γρήγορη ολοκλήρωση των θεμάτων προς συζήτηση.

Την αρχή έκανε ο απερχόμενος Πρόεδρος του ΣΟΑΑΒΕ, Σάββας Μαυροματίδης που τόνισε το έργο και την παρουσία του Συνδέσμου τόσο στους αγώνες όσο και στο κέντρο των αποφάσεων στην Εθνική Επιτροπή Αγώνων. Η άψογη συνεργασία μεταξύ του Υπεύθυνου της ΕΘΕΑ για τη Βόρειο Ελλάδα, Αντώνη Παρταλιού και του Κ. Μαυροματίδη και η συνεχής παρουσία τους στις συνεδριάσεις της ΕΘΕΑ έφεραν αποτέλεσμα για τα ζητήματα που αφορούν τους αγώνες στη Βόρειο Ελλάδα και παράλληλα τονίστηκε το ότι το Κύπελλο Ασφάλτου για το 2008 περιλαμβάνει πολλούς αγώνες ράλλυ του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος.
Επίσης η συμβολή στα μέτρα ασφαλείας των αγώνων στη Βόρειο Ελλάδα ήταν ουσιαστική με τη συνεχή παρουσία πριν και κατά τη διεξαγωγή κάθε αγώνα αλλά και ισχυρή αφού ο ΣΟΑΑΒΕ αναγνωρίστηκε ως υπεύθυνος ασφαλείας για τους αγώνες μαζί με τον κ. Παρταλιό.

Με το τέλος της ενημέρωσης του κ. Μαυροματίδη ακολούθησαν οι τοποθετήσεις πολλών μελών που.. τα είχαν όλα. Ρωτήθηκε ο ακριβής ρόλος του ΣΟΑΑΒΕ στην ΕΘΕΑ, ο ρόλος που έπαιξε σε συγκεκριμένες στιγμές (αποκλεισμοί για φόρμες στην Κοζάνη, τουμπάρισμα Αναγνωστάκη στο Ράλλυ ΕΛΠΑ), η στάση του Συνδέσμου πέρα από τους αγώνες ράλλυ και γιατί δεν αναπτύσσονται αναβάσεις - αγώνες ταχύτητας αλλά και το χώμα στη Βόρειο Ελλάδα. Επίσης θίχτηκαν και γενικότερα θέματα όπως οι αναγνωρίσεις στους αγώνες ράλλυ που προκαλούν πολλά προβλήματα και προστριβές και εκεί έγινε γνωστό ότι υπάρχουν σκέψεις στην ΕΘΕΑ για κατάργηση του μέτρου καθώς και οι ακριβείς συνθήκες του περιστατικού του κ. Σπανού σε αναγνωρίση με αγωνιστικό αυτοκίνητο. Ο κ. Μαυροματίδης υπενθύμισε ότι η πάγια θέση του Συνδέσμου από την ημέρα εφαρμογής του μέτρου είναι αρνητική και ότι συμφωνεί με την αστυνόμευση της ταχύτητας για να περιοριστεί η πιθανότητα ενόχλησης των περίοικων.

Μετά από πολύ ώρα έφτασε η ώρα των εκλογών όπου οι υποψήφιοι πήραν το λόγο και είναι πολύ ενθαρρυντικό οι πολλές υποψηφιότητες από παλαιούς και νέους αγωνιζόμενους. Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας ήταν
Μαυροματίδης Σάββας 52
Μίχογλου Βασίλης 43
Μπεσλίδης Γιάννης 41
Καραθάνος Οδυσσέας 40
Πάζης Γιώργος 37
Βραχάτης Σάκης 35
Οικονομίδης Κώστας 34
Κουκίδης Σωτήρης 29
Χριστόπουλος Κώστας 28
Βάτσος Νίκος 27
Γεωργιάδης Βασίλης 23