Μπιλαδερης Βασιλης Ο Βασίλης Μπιλαδέρης κοινοποίησε στο R40 μια επιστολή που απεύθυνε προς το περιοδικό 4Τροχοί σχετικά με την ένταξη του Ράλλυ Φίλιππος στο Κύπελλο Ασφάλτου 2008.
Καλησπέρα σας, είμαι αναγνώστης των 4Τροχων από το 1ο τεύχος τα οποία είναι βιβλιοδετημένα, όπως επίσης και τα τεύχη του Auto Express. Μετά από πολλά χρόνια κατόρθωσα να γίνω και εγώ αγωνιζόμενος για δεκατρία χρόνια συνεχούς εμπλοκής, κάτι το οποίο σταμάτησα για λόγους υγείας. Είχα την ευτυχία να λάβω μέρος και να τερματίσω στον ΜΕΓΑΛΟ αγώνα μας το ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ του 1976, τώρα όμως ανέλαβε την σκυτάλη η νέα γενιά της οικογενείας μας. Ταυτόχρονα διετέλεσα και πρόεδρος της Λ.Α.ΒΕΡΟΙΑΣ, της οποίας είμαι και ιδρυτικό μέλος απο το 1972, για οκτώ συνεχόμενα χρόνια και έδωσα μάχες, σαν διοργανωτής υπέρ των αγωνιζόμενων, κάτι που το γνωρίζουν όλοι οι αγωνιζόμενοι και σας βεβαιώ με γνωρίζουν πάρα πολλοί ανά την Ελλάδα.

Και έρχομαι στο λόγο που αποφάσισα να γράψω τα παρακάτω. Το 1997 μετά από πολλές πιέσεις, προς πάντες και με την βοήθεια του αγωνιστικού τμήματος της ΕΛΠΑ Βορείου Ελλάδος, αναλάβαμε την διοργάνωση του 1ου ράλλυ Φίλιππος, ενός αγώνα με πολύ μεγάλη επιτυχία αλλά και ρεκόρ συμμετοχών, για φιλικό και δοκιμαστικό αγώνα κάτι το οποίο επετεύχθει, λόγω των παροχών που δώσαμε προς τους αγωνιζόμενους και τα μέσα του αυτοκ/κου τύπου, δωρεάν μεταφορά, πριμ εκκίνησης, διαμονή, τοπικής προέλευσης δωράκια, αυτό συνεχίστηκε και τις επόμενες χρονιές, με συνεχώς μεγαλύτερη επιτυχία έως ότου, το 2004 εντάχθηκε στο πανελλήνιο κύπελλο ασφάλτου με εβδομήντα συμμετοχές, αλλά και με φοβερή επιτυχία για τα πληρώματα της βορείου Ελλάδος, επτά στους δέκα γενικής, αυτό ίσως ενόχλησε κάποιους, οι οποίοι φρόντισαν να μην ξαναμπεί στον εν λόγω θεσμό. Για τα επόμενα χρόνια που συνέχισε να διεξάγεται στο κύπελλο βορείου Ελλάδος, με συνεχώς μεγαλύτερη επιτυχία λόγω εμπειριών. Και ερχόμαστε στο 2008 με την επιστροφή του αγώνα μας, για δεύτερη φορά και όχι για πρώτη που αναγράφει από άγνοια στο 1ο τεύχος του 2008 στα αγωνιστικά νέα ο συνεργάτης σας Π.Τ.

ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ σαν αναγνώστης σας, σαν αγωνιζόμενος σαν οργανωτής τόσο πολύ αγαπήσατε ξαφνικά τους αγωνιζόμενους και αφιερώνετε στήλες του site σας και του περιοδικού, για κακή προκήρυξη του κυπέλλου ασφάλτου, αλλά και για υστερόβουλες σκέψεις υπέρ βορειοελλαδιτών αγωνιζόμενων όπως αναφέρει χωρίς να κοκκινίζει ο σοβαρός κατά τα άλλα ΕΛ-ΕΜ στις απόψεις του για τα πρωταθλήματα Ελλάδος και για μεγάλη αύξηση του κόστους συμμετοχής. Καλώς ή κακώς όπως λέει και ο ΕΛ-ΕΜ εκεί είναι πράγματι το πλήθος των αγωνιζόμενων αλλά έχετε όλες τις αναβάσεις, πιστές (σε παιδική χαρά, δεν λέω προς θεού ότι φταίτε εσείς, θα γίνει η πίστα του Ορχομενού-Πάτρας-Ελληνικού κάποια στιγμή), χωμάτινα ράλλυ και τρία ασφάλτινα, αφήστε και σε μας την φτωχή επαρχία να έχουμε την χαρά να σας κερδίσουμε στην έδρα μας. 1ος νικητής του ράλλυ Φίλιππος του 2004 το πλήρωμα Κριαράς-Μάστορας για την ιστορία της επιστολής μου.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο και χώρο σας. 'Ολοι εκεί κάτω και όχι μόνο ξέρουν πόσο τους αγαπώ, έτσι Κυρκαίοι, Νικολόπουλε, Μπάσδελη, Αλμπαντάκη, Σιώτη, Ριζικάρη, Καϊτατζή, Ευσταθίου, Νιώρα, Καραπετσανοι, Πουλιάση, Στρατισίνο, Καραντάνα, Μίχο και όλους εσάς τους άλλους.

Μπιλαδερης Βασιλης