|
Στα θέματα αγώνων έγινε γνωστό ότι στα σπριντ θα υπάρχει καρνέ με χρόνο εκκίνησης όπως και στα ράλλυ και δεν θα υπάρχει η δυνατότητα καθυστέρησης για 5 λεπτά όπως ίσχυε πέρυσι.
Σε σπριντ μικρής χιλιομετρικής απόστασης θα υπάρχει η δυνατότητα διεξαγωγής 3 σκελών στον αγώνα, όπου θα μετράνε οι δύο καλύτεροι χρόνοι του πληρώματος.
Στο Κύπελλο Ασφάλτου θα καταργηθεί η κατάταξη F3, η οποία θα μετρά κανονικά στο Πρωτάθλημα Ράλλυ και στο Ασφάλτου θα μετρά πλέον η κατάταξη F2 με δίλιτρα και κιτ-καρ χωρίς τούρμπο και κίνηση μόνο στους δύο τροχούς.
Το 2008 θα είναι μια μεταβατική χρονιά και για τη χρήση του συστήματος ασφαλείας HANS όπου και έγινε υπενθύμιση για υποχρεωτική εγκατάσταση στο Πανευρωπαϊκό Ράλλυ Χαλκιδικής. Τέλος ειδικά για τη Βόρειο Ελλάδα η έκδοση αγωνιστικής άδειας θα γίνεται με βεβαιώσεις γιατρών ως συνήθως με τη διαφορά ότι αυτά έχουν ισχύ ενός χρόνου και θα πρέπει όλοι να προσκομίσουν φετινές βεβαιώσεις κατά την υποβολή των δικαιολογητικών.
Μετά τη γρήγορη αυτή ενημέρωση σειρά είχε η συζήτηση για την συμπεριφορά μελών του Συνδέσμου που τον εκθέτουν σε δημόσια μέσα. Χωρίς να μπούμε σε ανούσιες λεπτομέρειες θα αναφέρουμε ότι το σώμα της συνέλευσης είχε τις ίδιες απόψεις με το Προεδρείο σε αυτό αλλά και στα υπόλοιπα θέματα και τα μέλη που εξέθεσαν το ΣΟΑΑΒΕ και ήταν παρόντα αναγνώρισαν το λάθος τους.
Το πιο σημαντικό μήνυμα όμως δόθηκε με το έντονο χειροκρότημα των μελών προς τον Πρόεδρο του ΣΟΑΑΒΕ, Σάββα Μαυροματίδη και στον Αντώνη Παρταλιό, υπεύθυνο τώρα της ΕΘΕΑ για τη Βόρειο Ελλάδα για τις ενέργειες και το έργο που προσέφεραν μέχρι τώρα και τους κάλεσαν να συνεχίσουν την μεγάλη αναβάθμιση του χώρου που συντελείται στη Βόρειο Ελλάδα.
|