|
Παρ' όλη την κακοκαιρία οι θεατές δεν ήταν λίγοι. Σε ορισμένα κομμάτια
είχε αρκετό κόσμο που αψήφησαν τις κακές καιρικές συνθήκες για να
βρεθούν στις ε.δ της Χαλκιδικής και να παρακολουθήσουν τον αγώνα.
Στα αγωνιστικά τώρα, εκπληκτική μάχη για τη νίκη μεταξύ των 2
Mitsubishi Lancer Evo9 (N/4) των Τσολακίδη-Παυλίδη και
Σωτήρχου-Ζακχαίου. Γκραν-κινιόλ στην τελευταία ε.δ. καθώς τα 2
πληρώματα μπήκαν σε αυτήν με διαφορά μόλις 1''8 υπέρ του Τσολακίδη.
Τελικά η μάχη κρίθηκε υπέρ του πληρώματος από την Θεσ/νίκη καθώς
οδήγησαν πολύ γρήγορα και μεγάλωσαν την τελική διαφορά στα 5''94.
Μεγάλη εμφάνιση τόσο του Τσολακίδη που ακόμα δεν έχει αναρρώσει πλήρως
από το ατύχημα που είχε στο χώρο εργασίας του και έτρεχε με πόνους στα
πλευρά όσο και του Σωτήρχου στον πρώτο του αγώνα με το Evo9 που έδειξε
να προσαρμόζεται πολύ γρήγορα στο νέο αυτοκίνητο και στο άμεσο μέλλον
σίγουρα θα δούμε ακόμα καλύτερες επιδόσεις.
Στην 3η θέση της γενικής βρέθηκαν οι Τόψης-Τσότσος με Mitsubishi
Lancer Evo8 (N/4) που επίσης κινήθηκαν αρκετά γρήγορα αλλά δεν μπόρεσαν
να ακολουθήσουν τον ρυθμό των 2 πρώτων, τερματίζοντας 2'58'' πίσω από
τον νικητή. Ξεκίνησαν "μουδιασμένα", στη συνέχεια ανέβασαν ρυθμό καθώς
είχαν μεγάλη μάχη για την 3η θέση με τους Κωνσταντίνου-Καρματζόγλου με
το Peugeot 206 KC (A), η οποία όμως κράτησε μέχρι την 3η ε.δ, καθώς το
πλήρωμα του Peugeot είχε μια έξοδο σε αυτήν που τους ανάγκασε να
εγκαταλείψουν.
Στην 4η θέση γενικής και 1οι στην κατηγορία F2 αλλά και στην Α/7 oι
Ζάχος-Ζάχος με το Renault Clio RS (A/7) που έκαναν πολύ καλή εμφάνιση.
Κινήθηκαν πολύ γρήγορα, δεν έκαναν λάθη και πήραν μια πολύ σημαντική
νίκη στην κατηγορία τους στην προσπάθεια που θα κάνουν φέτος στο
Κύπελλο Ασφάλτου.
Σχεδόν 45'' πίσω τους βρέθηκαν οι νικητές της Ε/11, και 2οι ατην F2,
Κωνσταντινίδης-Κωνσταντινίδης με το Peugeot 205 (E/11). Εντυπωσίασαν με
τα περάσματα τους καθώς πήγαν πολύ γρήγορα παντού με αποτέλεσμα να
κάνουν την καλύτερη τους επίδοση στην ως τώρα πορεία τους στους αγώνες
η οποία μάλιστα ήρθε σε πολύ δύσκολες καιρικές συνθήκες όπως αναφέραμε
ήδη, και αυτό αποτέλεσε έναν από τους λόγους που το R40 επέλεξε το
Βεροιώτικο πλήρωμα ως "ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ" για το 37ο Ράλλυ Θερμαικού.
Πίσω τους στην 6η θέση της γενικής, ακόμα μια εντυπωσιακή εμφάνιση των
Κουμποτή-Μαυροματίδη με το Peugeot 106 S16 (A/6). To πλήρωμα, τα
τελευταία χρόνια, δείχνει ότι σε συνθήκες βροχής είναι ικανό να
προβληματίσει πολύ δυνατότερα αυτοκίνητα και να κινηθεί αρκετά ψηλά
στην γενική! 6οι γενικής, 3οι στην F2, και 1οι στην A/6, είναι η
εντυπωσιακή συγκομιδή τους από τον αγώνα. Άξια αναφοράς και η επίδοση
των Μπίστα-Μπακλώρη με το Citroen C2 Challenge (A/6) που βρέθηκαν πολύ
κοντά με τους νικητές της κατηγορίας, αλλά είχαν και αυτοί μια έξοδο
στην 4η ε.δ. που δεν τους επέτρεψε να συνεχίσουν.
Στην 7η θέση της γενικής και 4οι στην F2 τερμάτισαν οι
Βαλαβάνης-Γκαγκαστάθης με το Renault Megane KC (A), οι οποίοι
επικράτησαν για μόλις 0''85 των Λογοθέτη-Αξιομάκαρο με Mitsubishi
Lancer Evo9 (N/4). Tην πρώτη δεκάδα της γενικής συμπλήρωσαν οι
Χριστόφορος-Τηλιόπουλος με το VW Golf II (E/11) κερδίζοντας και την 2η
θέση στην Ε/11, και οι Μαυροδής-Κυρλαγκίτση με το "R40" Subaru Impreza
T555 (N/4), οι οποίοι αντιμετώπισαν καθ' όλη την διάρκεια του αγώνα
πρόβλημα με το κιβώτιο του Impreza (δεν είχαν 2η σχέση στο κιβώτιο) που
δεν τους επέτρεψε να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο.
Aς δούμε όμως πιο αναλυτικά τι έγινε στις κλάσεις. Στην Α/7, στην 2η
θέση, μετά από πολύ καλούς χρόνους (4ο γενικής στο Παλαιόκαστρο 2) οι
Κουτσμανής-Μαύρος με το Ford Fiesta ST (Α/7) της Ford Bροχίδης-Χατζής,
ενώ στην 3η θέση βρέθηκαν οι Χατζηανέστης-Κατσιώνης με Ford Escort RS
2000 (A/7). Στην Ε/11 μετά τους Κωνσταντινίδη και Χριστόφορο, το
πόντιουμ συμπλήρωσαν οι Βάτσος-Θεοφανίδης με το Peugeot 309 GTI (E/11).
Πολύ καλή εμφάνιση με αποτέλεσμα την 2η θέση της Α/6 για τους
Ξενοκώστα-Τσιτσικλή με το Peugeot 106 S16 (A/6) ενώ στην 3η θέση
βρέθηκαν οι Αργυρίου-Μανδίκος με ίδιο αυτοκίνητο. Στην Ε/10 νικητές
αναδείχθηκαν οι Καμπουγιάννης-Ντούφας με το ανανεωμένο Citroen AX
(E/10) που παρά την έξοδο που είχαν στην τελευταία ε.δ. κατάφεραν να
μην χάσουν την διαφορά που είχαν κάνει από τους 2ους
Μπαλακτσή-Καλυβιώτη με Peugeot 205 (E/11). Την 3η θέση της κατηγορίας
πήραν οι Αλεξανδρίδης-Τσακίρης με Toyota Celica (E/10). Στην Ν/2
νικητές οι Γαλάνης-Ζήκας με Peugeot 106 S16 (N/2), 2oι οι
Μήτρακας-Μέρμυγκα με Citroen Saxo VTS (N/2), ενώ 3οι τερμάτισαν οι
Αμανάκης-Βέρδος με Peugeot 106 S16 (N/2). Μεγάλοι άτυχοι της κατηγορίας
οι Ευθυμιάδης-Παπανικολάου με Peugeot 106 S16 (N/2) που ενώ βρισκόταν
με άνεση 1οι στην κατηγορία και 15οι γενικής, εγκατέλειψαν στην
τελευταία ε.δ. του αγώνα από κιβώτιο.
Στην Α/5 oι Πάζης-Καρασό με το Toyota Yaris (A/5), βρέθηκαν και πάλι
πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό και πήραν μια άνετη νίκη. 2οι μετά από
πολύ καλή εμφάνιση οι Νιζάμης-Νιζάμης με το Skoda Felicia KC (A/5) και
3οι τερμάτισαν οι Ανδρεάδης-Τριανταφυλλίδης με το "λιλιπούτειο" Zastava
Yugo (A/5). Νικητές στην Ε/9 αναδείχτηκαν οι Κυπαρισσάς-Γκάλφας με το
Peugeot 106 Rallye (E/9) οι οποίοι δεν προβληματίστηκαν καθ' όλη τη
διάρκεια του αγώνα στο πρώτο μάλιστα ράλλυ του οδηγού από τους 2ους
Γεωργούση-Λέφα με Suzuki Swift GTI (E/9) και Μάστορα-Σαμιώτη με Peugeot
106 Rallye (E/9).
Στα παραλειπόμενα του αγώνα, ο αποκλεισμός των Aναγνωστάκη-Καμπέρη με
Suzuki Ignis (A/6) (επειδή τον ακολουθούσε αυτοκίνητο), και η
καταπληκτική προσπάθεια του ΣΟΑΑΒΕ με το ΣΟΑΑΒΕ Radio που πρόσφεραν
μέσω του σταθμού πλήρη "live" ενημέρωση για τον αγώνα σε όσους δεν
μπόρεσαν να παραβρεθούν σε αυτόν.
Επόμενο ραντεβού για το Κύπελλο Β.Ελλάδος, στις 2-3 Μαίου με το ράλλυ
Φίλιππος στην περιοχή της Βέροιας το οποίο προσμετρά επίσης και στο
Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου.
|