Περιγραφή
Στην 2η θέση τερμάτισαν οι Καλούδης-Ρούφος με το Mitsubishi Lancer
Evo8. Δεν αντιμετώπισαν προβλήματα και οδήγησαν και αυτοί πολύ γρήγορα
χωρίς όμως να καταφέρουν να πλησιάσουν τους νικητές αλλά όυτε και να
απειληθούν. Την κατηγορία των 2000+ συμπλήρωσαν οι, Μπεσλίδης-Νάνος με
το VW Golf III KC όπου προσπάθησαν για το καλύτερο αλλά δυστυχώς ο
προσωρινός κινητήρας τους δεν ακολουθούσε, Μπατσάρας-Μπατσάρας με
Mitsubishi Lancer Evo3, Δουλκερίδης-Σαρητζόγλου με Seat Ibiza 20VT, και
Πετειναράκης-Κυριακίδου με Renault 5 GT Turbo. Στην κατηγορία των 2λιτρων, το πλήρωμα που ξεχώρισε και πήρε επίσης μια άνετη νίκη ήταν οι "Χριστόφορος"-Τηλιόπουλος με το γνωστό VW Golf II, που κινήθηκαν πολύ γρήγορα και κατάφεραν να κάνουν πολύ καλούς χρόνους που είχαν ως αποτέλεσμα και την "άτυπη" 3η θέση στη γενική μόλις 20'' πίσω από τους 2ους. Αυτό είχε και σαν αποτέλεσμα να ψηφιστούν από την ομάδα του R40 σαν "ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ" για τον αγώνα των Σερρών. 2οι στην κατηγορία μετά από επίσης πολύ καλή εμφάνιση, οι Κοσμίδης-Κωνσταντινίδης με το Peugeot 306 S16 ενώ 3οι τερμάτισαν οι Κουτσμανής-Μαύρος με το Ford Fiesta ST της Ford Βροχίδης-Χατζής που και αυτοί έκαναν ακόμα μια καλή εμφάνιση. Την κατηγορία συμπλήρωσαν οι Κίτσος-Αχλαδάς με Opel Astra GSI, Τάσσος-Φυνδάνης με Renault Clio RS Ragnotti, Στόιλας-Φωτιάδης με Opel Ascona, Λάκης-Καμζέλης με Opel Manta, και Σώκος-Δημητρίου με Seat Ibiza GTI. Toν αγώνα τερμάτισαν και οι Χρυσαφίδης-Καστανιώτης με Opel Ascona που ήταν το ένα από τα 2 ιστορικά που συμμετείχαν στον αγώνα. Το άλλο ήταν οι Παρταλιός-Μπαλτουμάς με το BMW 2002 Ti που εγκατέλειψαν. Στα 1600 είχαμε την μεγάλη μάχη της ημέρας. Πρωταγωνιστές 2 πληρώματα, οι Μπιλαδέρης-Μπιλαδέρης με Honda Civic VTI και οι τοπικοί Χριστοφορίδης-Μακινατζής με Peugeot 106 S16. Στο 1ο σκέλος η διαφορά ήταν μόλις 1''3 υπέρ του Χριστοφορίδη, αλλά στο 2ο σκέλος ο Μπιλαδέρης σημείωσε εκπληκτικό χρόνο (4ο γενικής) που τους έδωσε μια εντυπωσιακή νίκη. 3οι στην κατηγορία, οι Ευθυμιάδης-Παπανικολάου με το Peugeot 106 S16 συνεχίζοντας τις πολύ καλές φετινές τους εμφανίσεις. Μεγάλη μάχη και για την 4η θέση στην κατηγορία όπου οι Μήτρακας-Μέρμυγκα με Citroen Saxo VTS επικράτησαν των Καραβασίλη-Τσαμαγδά με ίδιο αυτοκίνητο για μόλις 0''1! Την κατηγορία συμπλήρωσαν οι Γιάννος-Ράλλης με Honda Civic, Σανιδάς-Κεχαγιάς με Peugeot 106 S16, Tαυλίκος-Τάτσιος με Peugeot 106 S16 και Κώστας-Τσιμπίδης με Peugeot 205. Στα 1400, οι τοπικοί Λίθαρης-Χαβαλές με ένα Τοyota Yaris κέρδισαν εύκολα την κατηγορία εμπρός από τους Νιζάμη-Νιζάμη με Skoda Felicia KC, ενώ την πρώτη 3άδα έκλεισαν οι Γεωργούσης-Λέφας με Suzuki Swift. Πίσω τους τερμάτισαν οι Κολοκοτρώνης-Μέρτικας με Toyota Starlet, Μάστορας-Σαμιώτης με Peugeot 106 Rallye, και Ταμπακόπουλος-Γαγάκας με Peugeot 205 Rallye. Oι εγκαταλείψεις ήταν λίγες στον αγώνα, μεταξύ αυτών, οι Παρταλιός-Παπαδόπουλος από κινητήρα, Πατσιάς-Θωμόπουλος από μπιέλα, και Κατσιώνης-Κατσιώνης από έξοδο. Ο αγώνας είχε καλή οργάνωση, στα συν η πανηγυρική εκκίνηση του Σαββάτου που μάζεψε αρκετό κόσμο, αντιθέτως με σήμερα και μάλλον αυτό οφείλεται στην απουσία αρκετών εκ των πρωταγωνιστών των αγώνων στη Β.Ελλάδα που προτίμησαν να μην συμμετέχουν στον συγκεκριμένο αγώνα. Επόμενος αγώνας για το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, στις 21 Ιουνίου, με το ασφάλτινο Ράλι Δημόκριτος στην περιοχή της Αλεξανδρούπολης. Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσίοτρας - Φώτο: Π.Αγγελόπουλος, Α.Αποστολίδης