tat1thumb.jpg Ξεκινά αύριο 9 Ιουλίου, η δέκατη έκδοση του δημοφιλούς αγώνα περιπέτειας εκτός δρόμου στη Deva της Ρουμανίας. Η Ελληνική παρουσία θα είναι και φέτος έντονη με συμμετοχή στην κατηγορία Hobby του αγώνα. Τα χρώματα της χώρας μας θα εκπροσωπήσουν οι Ηλίας Σαρανταυγάς – Χρήστος Παπαγιαννάκης και Ανδρέας Σαραντόπουλος – Αλέξανδρος Περρός.
 
Το Transilvania Adventure Trophy (TAT) προσελκύει κάθε χρόνο λάτρεις της εκτός δρόμου περιπέτειας, που μαζεύονται από όλο τον κόσμο για να συμμετάσχουν σε αυτό το μοναδικό αγώνα. Ο βασικότερος λόγος; Η απίστευτη φύση, μέσα στην οποία διεξάγεται! Επτά μέρες στην καρδιά των Καρπάθιων, στα περίφημα οροπέδια της Τρανσυλβανίας, έναν από τους λίγους ακόμα παραδείσους στη γηραιά ήπειρο, σε τοπία που κόβουν την ανάσα. Εκεί έχεις κάθε μέρα να αντιμετωπίσεις αμέτρητες δυσκολίες, συχνά σε εξαιρετικά κοντινή επαφή με ανθρώπους από την άλλη άκρη του κόσμου με ένα κοινό στόχο: Να φτάσεις στον camp της ημέρας! Για την επόμενη; Έχει ο θεός....

     Η απίστευτη φύση που φέρνει πιο κοντά αυτούς που συμμετέχουν, χρόνο με το χρόνο δημιούργησε έναν θρύλο γύρω από τον αγώνα. Έτσι όλο και περισσότεροι συμμετέχουν κάθε φορά. Να θυμίσουμε ότι το TAT ξεκίνησε πίσω στη δεκαετία του 90’ με την οργάνωση να είναι Αυστρογερμανική και να διεξάγεται στην γειτονική Ουκρανία. Η «μαφία» της Ουκρανίας, κάποια στιγμή θέλησε να βάλει «χέρι» στον αγώνα και ο κύκλος έκλεισε. Στις αρχές της δεκαετίας του ’00, ο αγώνας βρήκε πρόσφορο έδαφος στην πραγματική Transilvania, στη Ρουμανία.

Η Ελληνική ομάδα αποτελείται από δύο Land Rover 90, κατάλληλα εξοπλισμένα για τις συνθήκες του αγώνα. Τα οχήματα «ταξιδεύουν» μαζί στη διαδρομή του αγώνα και αλληλοϋποστηρίζονται. Δύσκολα περάσματα, πλαγιές βουνών και απύθμενα ποτάμια είναι στο πρόγραμμα. Οι οδηγοί Ηλίας Σαρανταυγάς και Ανδρέας Σαραντόπουλος έχουν την ευθύνη να οδηγήσουν το όχημα σύμφωνα με τις οδηγίες των συνοδηγών τους (Χρήστος Παπαγιαννάκης – Αλέξανδρος Περρός) που αναλαμβάνουν το ρόλο της πλοήγησης.

Η οργάνωση προμηθεύει καθημερινά το πρωί στην εκκίνηση τα πληρώματα με ένα δρομοβιβλίο που ουσιαστικά αποτελεί τις οδηγίες διαδρομής που πρέπει να ακολουθήσουν μέσα από την ζούγκλα της Τρανσυλβανίας για να τερματίσουν. Ο ταχύτερος κερδίζει, αλλά ουσιαστικό ρόλο παίζει η εμπειρία στην οδήγηση εκτός δρόμου, η πλοήγηση και η προφύλαξη του οχήματος.

Η προσπάθεια του Ελληνικού πληρώματος καλύπτεται από το Off-Road.gr, εκπρόσωπο της οργάνωσης στην χώρα μας.