shd_01.jpg
Oλοκληρώθηκε το Shakedown του αγώνα με τους Loeb/Elena με την εργοστασιακή Citroen DS3 WRC να κάνουν τον ταχύτερο χρόνο δείχνοντας ότι βρίσκονται σε εξαιρετική κατάσταση ενώ αμέσως πίσω τους βρέθηκαν οι P.Solberg/Patterson με την ιδιωτική Citroen DS3 WRC. Tην σημαία της Ford κράτησαν ψηλά οι Hirvonen/Lehtinen με Fiesta WRC ενώ σε κάθε πέρασμα βελτιωμένοι έδειχναν και οι Αθανασσούλας/Ζακχαίος οι οποίοι είχαν την πρώτη τους επαφή με το Ford Fiesta WRC. Όλα τα πληρώματα FIA 1 πραγματοποίησαν τουλάχιστον 4 περάσματα με αρκετά από αυτά να κάνουν μέχρι και τα διπλά. Το θέαμα που παρουσίασαν τα νέων προδιαγραφών WRC, απλά εξαιρετικό, επαληθεύοντας τις προσδοκίες όλων των θεατών που βρέθηκαν στο βουνό οι οποίοι όμως δεν ήταν πολλοί σε σχέση με προηγούμενες χρονιές.

shd_02.jpg

shd_03.jpg

shd_04.jpg

Kατά την διάρκεια του shakedown είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον Λάμπρο Αθανασσούλα για να μας πει τις πρώτες του εντυπώσεις από το νέο αυτοκίνητο.

"Είναι ένα δύσκολο αυτοκίνητο, έχει αρκετή δύναμη, είναι λίγο νευρικό στο πίσω μέρος, πρέπει να βρούμε πόσο να το γυρνάμε αλλά χωρίς να χάνουμε σε χρόνο το οποίο δεν έχουμε την εμπειρία να το κρίνουμε. Μερικές φορές νομίζουμε ότι πάμε πολύ με το πλάι. Ο κόσμος πάνω στο βουνό μας είπε ότι αρκετοί το οδηγούν έτσι και το αφήνουν να γυρίσει. Αυτά είναι τα προβλήματα που οφείλονται στο ότι έχουμε να οδηγήσουμε αρκετό καιρό. Είναι ένα δύσκολο αυτοκίνητο και ελπίζουμε να προσαρμοστούμε γρήγορα και να βελτιώσουμε την ταχύτητά μας.

Όσον αφορά το set-up, το shakedown δεν είναι αντιπροσωπευτικό του αγώνα και έχει χαλάσει πολύ. Στην αρχή είχε λάσπη και μετά έγιναν μεγάλα αυλάκια στα οποία απλά πας μέσα στο αυλάκι. Έχουμε κάνει κάποιες αλλαγές, μικρές μπορώ να πω και όλη η πρώτη μέρα θα είναι στην ουσία ένα test για μας.

Το πλάνο για τον αγώνα είναι το ίδιο με πέρσυ αλλά με νέο αυτοκίνητο. Θα πρέπει να προσαρμοστούμε και θα είμαι ευχαριστημένος αν οι χρόνοι μας είναι μέσα στην δεκάδα. Είναι 18 αυτοκίνητα WRC, έχουν εμπερία όλοι τους, έχουν κάνει πάρα πολλά χλμ με τα αυτοκίνητα, ενώ εμείς έχουμε κάνει σύνολο 14-15 χλμ με το αυτοκίνητο όπου είναι σαν 0 σε σχέση με αυτούς.

Πάμε στον αγώνα. Δεν έχω πρόβλημα προσαρμογής στο να ελέγξω το αυτοκίνητο. έχω πρόβλημα στο να βρω ποιος είναι ο ρυθμός που θα βγάζει καλύτερο χρόνο, δηλαδή αν το παρακάνουμε ή αν έχει ακόμα κι άλλο, αυτό θα πρέπει να μπορέσουμε να κρίνουμε, τα φρένα να συνηθίσουμε, οι αναρτήσεις είναι φανταστικές, περνάνε σχεδόν τα πάντα και δεν σε φοβίζει κάτι σε αυτόν τον τομέα, η ισορροπία του αυτοκινήτου είναι καλή απλά είναι λίγο νευρικό το πίσω μέρος."

Αμέσως μετά το shakedown του αγώνα, τα αυτοκίνητα φορτώθηκαν στις νταλίκες με κατεύθυνση την Αθήνα και την Ακρόπολη όπου και πραγματοποιήθηκε η πανυγυρική εκκίνηση του αγώνα.