|
Ωστόσο, ο αγώνας ξεκίνησε από σήμερα το απόγευμα, με τη διεξαγωγή της
ειδικής διαδρομής «Κινέτα», στην οποία ο Latvala εκμεταλλεύτηκε με τον
καλύτερο τρόπο τη σειρά εκκίνησης αρκετά πίσω και τον καθαρό δρόμο που
αυτή εξασφάλισε, καταφέρνοντας τον ταχύτερο χρόνο, που τον θέτει και
επικεφαλής του αγώνα. Από την πλευρά του, ο Solberg έχασε πολύτιμο χρόνο -λόγω επιλογής μαλακής γόμας ελαστικών- και δεν ακολούθησε το ρυθμό της πρώτης 3άδας, που συμπληρώθηκε από τους Sebastien Loeb και Mikko Hirvonen.
Στο PWRC τον ταχύτερο χρόνο, ο οποίος τον έθεσε και στην κορυφή της κατηγορίας, πέτυχε ο Valeriy Gorban (Mitsubishi Lancer Evo IX), ακολουθούμενος σε απόσταση αναπνοής από τον Benito Guerra (Mitsubishi Lancer Evo X). Τα δύο πληρώματα προηγούνται και μεταξύ των συνδυασμών με Gr. N, όπου την πρώτη 3άδα συμπληρώνει ο Andis Neiksans (Subaru Impreza WRX STi), με τους Λάμπρο Κύρκο–Γιώργο Πολυζώη (Mitsubishi Lancer Evo IX) να ακολουθούν. Τέλος, στον αγώνα του WRC Academy το καλύτερο ξεκίνημα είχαν οι Pontus Tidemand, Elfyn Evans και Alastair Fisher, που ήταν οι ταχύτεροι συνδυασμοί της κατηγορίας.
Νωρίτερα, όλα τα πληρώματα που συμμετέχουν στο φετινό αγώνα βρέθηκαν στο Ζάππειο Μέγαρο, όπου πραγματοποιήθηκε η Τελετή Εκκίνησης, σε ένα πραγματικά εορταστικό κλίμα, με μεγάλο πρωταγωνιστή τους θεατές, που έδωσαν το ηχηρό «παρών» και μαζί το δικό τους, ξεχωριστό χρώμα στην έναρξη του αγώνα. Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, η υπηρεσιακός Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Τατιάνα Καραπαναγιώτη, ο Δήμαρχος Λουτρακίου-Αγ. Θεοδώρων, Κώστας Λογοθέτης, η Πρόεδρος Οργανισμού Πολιτισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, Παναγιώτα Ψαράκη, και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Γιώργος Κολέτσος.
Η δράση συνεχίζεται από πολύ νωρίς αύριο, καθώς τα πληρώματα θα ξεκινήσουν στις 06:15 από το Service Park, με κατεύθυνση τη Βοιωτία, τη Φθιώτιδα και τη Φωκίδα, για να επιστρέψουν και πάλι στην Κορινθία ύστερα από 537 χιλιόμετρα και 8 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 169 χιλιομέτρων. Σύμφωνα, μάλιστα, με την εκτίμηση της πλειονότητας των οδηγών, η ύπαρξη μόνο δύο 15λεπτων Remote Service στην Ιτέα, χωρίς μεγάλες δυνατότητες επεμβάσεων, κάνει το έργο των πληρωμάτων ακόμα πιο σύνθετο, καθώς θα πρέπει να συνδυάσουν την ταχύτητα με την προστασία του αυτοκινήτου.
Το θερμόμετρο ανεβαίνει, και βέβαια, εκτός από τη δράση στις ειδικές διαδρομές, οι φίλοι του Ράλλυ Ακρόπολις και του WRC μπορούν να συναντήσουν τους αγαπημένους τους οδηγούς και να θαυμάσουν τα «όπλα» του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος στην καρδιά του αγώνα στο Service Park, στη Σχολή Μηχανικού στο Λουτράκι.
acropollisrally.gr
|