|
Σε πείσμα των καιρών και των οικονομικών, κυρίως, προβλημάτων το 12ο Ιστορικό Ακρόπολις ολοκληρώθηκε από την πλευρά της οργάνωσης. Έτσι σε λίγες ημέρες, και συγκεκριμένα την προσεχή Τετάρτη 15 Μαΐου, 75 πληρώματα της κατηγορίας Regularity είναι έτοιμα να πάρουν εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολις των Αθηνών, στις 6:30 το απόγευμα. Όλες οι λεπτομέρειες για τον φετινό αγώνα, που αποτελεί τον 4ο γύρο του «FIA Trophy for Historic Regularity Rallies», και παράλληλα κάθε μια από τις 3 ημέρες του προσμετρά ξεχωριστά για το αντίστοιχο Ελληνικό Πρωτάθλημα, αναλύθηκαν από τον Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής κ. Χρήστο Αποστολίδη, στη καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 9 Μαΐου στις εγκαταστάσεις του VRT Motorsports Club στο Ν. Κόσμο. |
Όμως ειδικά φέτος που είναι τα γενέθλια των 60 ετών του Ράλλυ Ακρόπολις, η «καρδιά» των φίλων των ιστορικών ράλλυ δεν θα χτυπά μόνο στην Αθήνα, αλλά σε ολόκληρη την Ευρώπη. Πέρα από το διεθνές ενδιαφέρον που προκαλεί το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις ως μια από τις πιο απαιτητικές εκδηλώσεις του είδους σ' ολόκληρο τον κόσμο, το ρόλο τους στην πρόκληση αυξημένης προβολής και ενδιαφέροντος προκαλούν και οι τελετές εκκίνησης στη Βερόνα της Ιταλίας και το Βουκουρέστι της Ρουμανίας, που διοργανώνονται σε συνεργασία με τις εθνικές λέσχες των αντίστοιχων χωρών, σύμφωνα με την παράδοση του αγώνα κατά τη δεκαετία του '50.
Όσον αφορά στις 75 συμμετοχές, οι οποίες θα αναρτηθούν στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα www.historic.acropolisrally.gr , μετά την τυπική έγκρισή τους από την FIA, σημειώστε πως περιλαμβάνουν 8 πληρώματα από το εξωτερικό, μεταξύ των οποίων οι Πρωταθλητές Ευρώπης του 2012 Joe Reynolds-Iain Tullie και του 2011 Michael Haber-Sebastian Haberl, καθώς βεβαίως και τους έλληνες νικητές του 2012 και πρωταθλητές Ευρώπης του 2007 Ιάσωνα Φωτόπουλο-Αριστοτέλη Γεωργίου, τον Πρωταθλητή Ελλάδος 2012 Γιώργο Κίκιζα, κ.ά.
Συνολικά, σύμφωνα με εκτιμήσεις των ειδικών, ο φετινός αγώνας που έχει μήκος περίπου 800 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει τουλάχιστον 40 χρονομετρήσεις, θα είναι ιδιαίτερα αμφίρροπος, αφού πάνω από τα μισά πληρώματα που συμμετέχουν είναι ικανά για τη νίκη.
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Νίκος Γκάλφας