Δείτε τις δηλώσεις όλων των πληρωμάτων
στο 1ο service park του 2ου σκέλους,
όπως δώθηκαν στο επίσημο site του αγώνα.
Ακολουθεί η επανάληψη της μεγαλύτερης ε.δ.
"Αγ. Θεόδωροι ΙΙ" των 49 χλμ.
1 LOEB Sebastien / ELENA Daniel
«Η επόμενη ε.δ. θα είναι η πιο κρίσιμη του αγώνα. Δεν έχουμε άλλα προβλήματα και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».
3 GRONHOLM Marcus / RAUTIAINEN Timo
«Δεν θα κάνουμε αλλαγές στο αυτοκίνητο, ωστόσο πρέπει να διατηρήσουμε το ρυθμό μας».
4 HIRVONEN Mikko / LEHTINEN Jarmo
«Λόγω σφάλματος στις σημειώσεις πήραμε πιο γρήγορα μια στροφή και είχαμε μια μικρή έξοδο κατά την οποία έσπασε το παρπρίζ. Επίσης καταστράφηκε ο αεραγωγός της οροφής. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην υπάρχει καλός εξαερισμός και το εσωτερικό να γεμίσει σκόνη».
5 STOHL Manfred / Ms MINOR Ilka
«Χρησιμοποιήσαμε ελαστικά με τύπο γόμας 9+. Δεν ξέρω αν θα κάνουμε αλλαγές στις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου».
7 SOLBERG Petter / MILLS Philip
«Δεν έχω τίποτα άλλο να πω παρά μόνο ότι θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε για το καλύτερο».
8 ATKINSON Chris / PREVOT Stephane
«Πέρα από το κλατάρισμα δεν είχαμε άλλα προβλήματα. Δεν πρόκειται να αλλάξουμε κάτι στο αυτοκίνητο γιατί δεν θέλουμε να υπάρξουν απρόβλεπτες συνέπειες».
9 LATVALA Jari Matti / ANTTILA Miika
«Ήταν ένα περιπετειώδες πρωινό εξαιτίας του κλαταρίσματος. Χρησιμοποιήσαμε ελαστικά με γόμα 9+. Στο σέρβις θα ψηλώσουμε το αυτοκίνητο επειδή οι δρόμοι στο δεύτερο πέρασμα θα είναι πιο δύσκολοι για τα αυτοκίνητα».
10 SOLBERG Henning / MENKERUD Cato
«Το αυτοκίνητο δεν είναι καθόλου ευκολοδήγητο. Η πρώτη ε.δ ήταν καλή αλλά πολύ σκληρή. Στο σέρβις θα αλλάξουμε τη ρύθμιση της ανάρτησης».
15 VOVOS Aris / « EL EM »
«Είναι πολύ δύσκολο να ανοίγεις το δρόμο. Στην Αγία Τριάδα κάναμε ένα τετ α κε. Προσπαθούμε πολύ, αλλά έχουμε ένα χρόνο να αγωνιστούμε σε ράλλυ με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC κι έτσι δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε τους επαγγελματίες. Η επόμενη ε.δ. θα είναι η σημαντικότερη του αγώνα».

31 ARAI Toshihiro / SIRCOMBE Tony
«Η ανάρτηση ήταν περισσότερο μαλακή από όσο περιμέναμε. Πέρα από αυτό δεν αντιμετωπίσαμε άλλο πρόβλημα».
34 HIGGINS Mark / MARTIN Scott
«Στην πρώτη ε.δ. της ημέρας οδηγήσαμε προσεκτικά. Οι υπόλοιπες ε.δ. ήταν καλές για εμάς. Στο βοηθητικό σέρβις στο Λουτράκι, αλλάξαμε τύπο ελαστικών και η απόδοση του αυτοκινήτου βελτιώθηκε».
36 HANNINEN Juho / MARKKULA Mikko
«Είχαμε πρόβλημα με το τιμόνι από το τέλος της ε.δ. 10 το οποίο συνεχίστηκε και στις υπόλοιπες. Με προβληματίζει τι θα γίνει στη συνέχεια».
37 PAVLIDES Spyros / GIRAUDET Denis
«Πηγαίνουμε λίγο καλύτερα από χθες όμως η απόδοση των ελαστικών μας προβληματίζει».
38 SOHLBERG Kristian / PIETILAINEN Risto
Εγκατέλειψαν πριν την ε.δ. 13 λόγω προβλήματος ελαστικών.
39 AL ATTIYAH Nasser / PATTERSON Chris
«Η μεγάλη ε.δ. ήταν φανταστική. Το μόνο μας πρόβλημα ήταν από την επιλογή της γόμας των ελαστικών. Πέρσι που κερδίσαμε χρησιμοποιήσαμε τον ίδιο τύπο γόμας, όμως φέτος που ο αγώνας είναι ταχύτερος, η επιλογή αυτή δείχνει να είναι λανθασμένη».
40 CAMPEDELLI Simone / FAPPANI Dannilo
«Η μεγάλη ε.δ. ήταν πολύ δύσκολη. Δεν οδήγησα γρήγορα καθώς ήμουν επιφυλακτικός γιατί ήταν η πρώτη μου φορά σε Ακρόπολις. Μπορεί οι άλλοι οδηγοί να ήταν ταχύτεροι αλλά εγώ το διασκέδασα. Σκοπός μου είναι να μην κάνω λάθη».
41 KUZAJ Leszek / BARAN Jarek
Στην ε.δ. 10 τούμπαραν κι εγκατέλειψαν.
42 VERTUNOV Evgeniy / TROSHKIN Georgy
«Στην πρώτη ε.δ. της ημέρας είχαμε έξοδο και χτυπήσαμε ένα δέντρο με αποτέλεσμα να σπάσει το παρμπρίζ. Αυτό είχε σαν συνέπεια να μπαίνει σκόνη μέσα στην καμπίνα. Επίσης χάσαμε το δρόμο σε μια διασταύρωση».
43 JEREB Andrej / KACIN Miran
«Αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα. Πρώτα είχαμε ένα κλατάρισμα και κατόπιν πρόβλημα με το διαφορικό».
44 FRISIERO Fabio / SCATTOLIN Simone
«Από οδηγικό σφάλμα στην αρχή της πρώτης ε.δ. έσπασε η βάση στήριξης του άξονα μετάδοσης. Είμαι χαρούμενος που παρά το πρόβλημα βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή εδώ».
45 BALDACCI Mirco / AGNESE Giovanni
«Δεν είχαμε ένα άσχημο πρωινό. Από την πρώτη ε.δ. το εμπρός αριστερό αμορτισέρ δεν δούλευε μετά από 5-6 χιλιόμετρα και αναγκαστήκαμε να συνεχίσουμε με αυτό το πρόβλημα και στις υπόλοιπες διαδρομές του πρώτου περάσματος. Στο σέρβις θα το αλλάξουμε».
46 ARAUJO Armindo / RAMALHO Miguel
«Είναι πολύ δύσκολος αγώνας και χαίρομαι που έφτασα μέχρι εδώ. Στην πρώτη ε.δ. της ημέρας χάσαμε χρόνο γιατί «πιάσαμε» μέσα στην ειδική τον Villagra και το Pozzo. Η απόδοση της ανάρτησης δεν είναι καλή».
47 AIGNER Andreas / WICHA Klaus
«Δεν αντιμετωπίζουμε προβλήματα. Το αυτοκίνητο είναι τέλειο. Στο δεύτερο πέρασμα που ακολουθεί πρέπει να αποφύγω τα κλαταρίσματα».
48 AMJAD Farrah / LANCASTER Steve
«Ο κινητήρας μας είχε μειωμένη απόδοση στις δύο πρώτες ε.δ., όμως στις επόμενες δύο βελτιώθηκε. Στόχος μου είναι να τερματίσω».

51 RAUAM Martin / KRAAG Kristo
«Στα πρώτα 10 χλμ της πρώτης ε.δ. είχαμε πολλούς κραδασμούς. Κατόπιν είχαμε ένα κλατάρισμα και τερματίσαμε την ειδική με ταχύτητα αναγνωρίσεων. Στη 2η ε.δ. σε μια δεξιά κατηφορική φουρκέτα πέσαμε σε λακούβα και τουμπάραμε».
54 POZZO Gabriel / STILLO Daniel
«Σε όλο το πρώτο πέρασμα του σκέλους είχαμε πρόβλημα με το πίσω διαφορικό. Στο σέρβις θα αλλάξουμε όλη τη μετάδοση. Όλες οι ε.δ. ήταν εντάξει».

61 ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ Παναγιώτης / ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Νικόλαος
«Στην πρώτη σημερινή ειδική διαδρομή, δεν κρατούσα αρκετά δυνατά το τιμόνι και πέφτοντας σε μια λακκούβα χτύπησα το αριστερό χέρι μου, με αποτέλεσμα να μουδιάσουν όλα μου τα δάχτυλα. Επίσης, στη δεύτερη διαδρομή είχαμε κλατάρισμα, μετά το οποίο μάλλον έχουμε χτυπήσει κάποια γέφυρα. Φτάσαμε ως εδώ επιφυλακτικά και συνεχίζουμε.»

65 ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ Λάμπρος / ΖΑΚΧΑΙΟΣ Νικόλαος
«Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ απαιτητικές. Χρησιμοποιώ τα Pirelli XR, τα οποία γλιστρούν, αλλά θεωρώ πως έχουν μεγαλύτερη αντοχή, για αυτό θα συνεχίσω να τα χρησιμοποιώ και στο επόμενο Loop. Γενικά πήγαμε καλά.»

67 ΠΛΑΤΗΣ Χρήστος / ΜΕΛΙΣΣΟΥΡΓΟΣ Γεώργιος
«Συνεχίζουμε με πολλή προσπάθεια. Γενικά κινούμαστε συντηρητικά επειδή έχουμε κουραστεί πολύ.»

69 ΝΙΩΡΑΣ Γρηγόρης / ΓΟΥΣΕΤΗΣ Αναστάσιος
«Η 50άρα ειδική διαδρομή ήταν όπως την αναμέναμε. Φοβόμαστε πολύ την επανάληψη. Επίσης, η ειδική διαδρομή Λουτράκι ήταν σκληρότερη από όσο περιμέναμε, αφού υπήρχαν πολλές πέτρες. Τέλος, είχαμε ένα τετ-α-κε στην Αγία Τριάδα, ενώ δεν αντιμετωπίζουμε μηχανικά προβλήματα.»

71 ΚΑΝΤΖΑΒΕΛΟΣ Γεώργιος / ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ Μαρία.
«Ολοκληρώθηκε το πρώτο μισό του αγώνα. Αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με το συμπλέκτη του αυτοκινήτου. Εκτός από τους Αγίους Θεοδώρους, όπου κουραστήκαμε, στις υπόλοιπες διαδρομές ευχαριστηθήκαμε.»

73 «ΤΑΖ» / ΣΟΥΚΟΥΛΗΣ Κωνσταντίνος
«Όλα καλά μέχρι στιγμής, αφού δεδομένων και των συνθηκών, σήμερα δεν έχουμε αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα.»

75 ΜΟΣΧΟΥΤΗΣ Παύλος / ΚΑΪΡΗΣ Γεώργιος
Εγκατέλειψαν στη 10η ε.δ. με πρόβλημα στην τροφοδοσία.

76 ΖΗΣΗΣ Παναγιώτης / «VAS»
Εγκατέλειψαν στην 12η ε.δ. με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων.

78 ΣΟΥΡΛΗΣ Μακάριος / ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ Ιωάννης
«Οι Άγιοι Θεόδωροι ήταν πολύ σκληρή διαδρομή, αφού βρήκαμε ακόμη και πολύ μεγάλες πέτρες, όπου χτυπήσαμε 1 ή 2 φορές. Ευχαριστιόμαστε τον αγώνα και ελπίζουμε να βρεθούμε πάλι εδώ το απόγευμα.»

68 ΝΑΣΟΥΛΑΣ Δημήτρης / ΠΑΤΡΙΚΟΥΣΗΣ Μιχάλης
«Αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με τον κινητήρα μας από την ε.δ. Αγία Τριάδα, αφού δεν ανεβάζει στροφές. Θα προσπαθήσουμε να φτιάξουμε το πρόβλημα στο σέρβις. Δυστυχώς, για ακόμη μια χρονιά δε μπορούμε να ευχαριστηθούμε τον αγώνα.»