Mikko Hirvonen-Jarmo Lehtinen Ολοκληρώθηκε το πρωί της Πέμπτης το επίσημο shakedown του αγώνα όπου είδαμε εντυπωσιακά περάσματα από αρκετούς οδηγούς που έψαξαν μέχρι και την τελευταία στιγμή τις ιδανικές ρυθμίσεις εν όψει της αυριανής 1ης ημέρας του αγώνα. Τον ταχύτερο χρόνο έκανε ο Sordo με τους Hirvonen και Loeb να ακολουθούν. Ο Latvala είχε μία έξοδο χωρίς σημαντικές συνέπειες, ενώ ο Gardemeister αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο.
Atkinson Chris-Prevot Stephane
Andersson Per Gunnar-Andersson Jonas
Sordo Dani-Marti Marc
Vovos Aris-ELEM
Pastrana Travis-Ringer Derek

Ας ξεκινήσουμε όμως με το shakedown. Εκεί όλοι περιμέναμε να δούμε για 1η φορά σε δράση τα νέα Subaru Impreza WRC S14 όπου εντυπωσίασαν, όχι τόσο με τους χρόνους που πραγματοποίησαν αλλά με τον πολύ επιθετικό τρόπο που οδηγήθηκαν από τους Atkinson και P.Solberg.

Eπίσης, εκτός από την παγκόσμια πρώτη των νέων Subaru, είχαμε και την πρώτη εμφάνιση στο Ακρόπολις και για τα Suzuki SX4 WRC με τους Gardemeister και PG Andersson να κερδίζουν την μάχη των εντυπώσεων με τα απίστευτα «σκασίματα» των κινητήρων τους.

Ταχύτερος όλων στο shakedown ήταν ο Sordo με την 2η εργοστασιακή Citroen C4 WRC με χρόνο 2’26’’3, αλλά βέβαια ήταν ένας από τους οδηγούς που πραγματοποίησαν αρκετά περάσματα. Τα περισσότερα από όλους τους οδηγούς πραγματοποίησε ο Galli με το Ford Focus WRC της Stobart. Aπρόσμενος και ο Loeb με την Citroen C4 WRC που πραγματοποίησε 2 αντί για το 1 πέρασμα που συνήθως κάνει στα shakedown.

3 περάσματα και για τον Βωβό με το Ford Focus WRC της Munchi’s που προσπάθησε να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Εντυπωσιακοί και οι 2 οδηγοί της Ford, Hirvonen και Latvala, ενώ εντυπώσεις έκλεψαν και 2 ιδιωτικοί συνδυασμοί, ο Οstberg με το Subaru Impreza WRC S12 αλλά και ο Aava με την Citroen C4 WRC.

Ακολούθησαν όλοι οι συνδυασμοί του PWRC με τους θεατές να βλέπουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το Peugeot 207 S2000 οδηγό τον Sandell αλλά και τον Αθανασούλα με το Subaru Impreza WRX N12B της Aimont Racing. Μετά το τέλος του shakedown είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με πάρα πολλούς από τους πρωταγωνιστές του PWRC όπου εντύπωση μας έκανε ότι αρκετοί από αυτούς που χρησιμοποιούν Impreza N14 έχουν παράπονα από την δύναμη του κινητήρα. Για ακόμα μια φορά όλοι τους επισήμαναν την σκληρότητα του αγώνα και ότι η τύχη (κυρίως κλαταρίσματα) θα πάιξει πολύ σημαντικό ρόλο στην έκβαση του αποτελέσματος.

Δηλώσεις οδηγών μετά τα περάσματα:

3       HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo
«Όλα είναι εντάξει. Δεν έχουμε προβλήματα».
 
1       LOEB Sebastien - ELENA Daniel
«Δεν έχουμε προβλήματα, απλά κάνουμε κάποιες ρυθμίσεις στην ανάρτηση».
 
6      ATKINSON Chris - PREVOT Stephane
«Όχι και τόσο άσχημα είμαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο ως τώρα. Θα δούμε τις αλλαγές στην χαρτογράφηση του εγκεφάλου του διαφορικού».
 
4       LATVALA  Jari-Matti - ANTTILA Miikka
«Η ειδική έχει πολύ σκόνη και μοιάζει με τις ε.δ. της Παρασκευής. Εμείς βγήκαμε σε μία αριστερή στροφή και χτυπήσαμε το δεξί μέρος του αυτοκινήτου, χωρίς να προκαλέσουμε μεγάλη ζημιά. Λόγω της σκόνης δεν έβλεπα που έκλεινε η στροφή με αποτέλεσμα να χτυπήσουμε σε ένα δέντρο».
 
2       SORDO Dani - MARTI Marc
«Δεν έχουμε πρόβλημα, κάνουμε μερικές μικρές αλλαγές».
 
7       GALLI Gigi - BERNACCHINI Giovanni
«Έχει πολύ ζέστη και σκόνη. Σε σύγκριση με τη Σαρδηνία το στήσιμο του αυτοκινήτου είναι παρόμοιο, απλά είναι πιο ψηλό. Οι ειδικές του αγώνα δεν είναι τόσο μαλακές όσο αυτή του shakedown».
 
8       SOLBERG Henning - MENKERUD Cato
«Αλλάξαμε κάποιες ρυθμίσεις, στην ανάρτηση και τα αμορτισέρ».
 
5       SOLBERG Petter - MILLS Philip
«Στο πρώτο πέρασμα πήγαμε πιο αργά και στο δεύτερο, αφού πραγματοποιήσαμε μία σειρά αλλαγών, είμαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο».
 
9       VILLAGRA Federico -PEREZ COMPANC Jorge
«Κάναμε κάποιες αλλαγές αναφορικά με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αλλά δεν έχουμε κάποια σημαντικά προβλήματα».
 
16    WILSON Matthew - MARTIN Scott
«Δεν έχουμε κάνει σημαντικές αλλαγές μετά από τη Σαρδηνία. Τίποτα σημαντικό, απλά το αυτοκίνητο είναι λίγο πιο ψηλό».
 
18    RAUTENBACH Conrad - SENIOR David
«Στην αρχή δεν αισθανόμουν καλά μετά από το πρώτο πέρασμα. Μετά ήταν καλύτερα. Σε σχέση με την Σαρδηνία, το αυτοκίνητο είναι πιο ψηλό, ενώ έχουμε κάνει κάποιες αλλαγές και στην ανάρτηση».
 
11     GARDEMEISTER Toni - TUOMINEN Tomi
«Είχαμε ένα πρόβλημα με το κιβώτιο και τώρα το δοκιμάζουμε, για να δούμε ότι όλα είναι εντάξει».
 
14    AL QASSIMI Khalid - ORR Michael
«Στο πρώτο πέρασμα είχαμε κάποιο πρόβλημα με τα υδραυλικά του αυτοκινήτου».
 
12     ANDERSSON Per-Gunnar - ANDERSSON Jonas
«Υπάρχει πολύ σκόνη στην ειδική, δεν έχουμε προβλήματα».
 
15    AAVA Urmo - SIKK Kuldar
«Αρχικά, το αυτοκίνητο ήταν αρκετά σκληρό, αλλά μετά ήταν καλύτερα».
 
17    OSTBERG Mads - UNNERUD Ole Kristian
Η ειδική ήταν καλή και έμοιαζε κατά 50% στις ειδικές. Δεν έκανα σημαντικές αλλαγές σε σχέση με τη Σαρδηνία».
 
10    VOVOS Aris - ''EL-EM''
«Μέτρια μέχρι στιγμής. Υπάρχει φοβερή σκόνη μέσα στην ειδική. Επίσης το αμπραγιάζ πατινάρει λίγο, ενώ έχουμε και ένα μικρό πρόβλημα με τα φρένα. Θα δούμε με τις αλλαγές που έχουμε κάνει τι θα γίνει».