r40banner_03.jpg

Το "πλήρωμα του αγώνα" - Σανιδάς/Κεχαγιάς - Γνωρίστε τους!

  • Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη, 03 Απριλίου 2008 20:42
  • Από: Τάσος Τσίοτρας - Φώτο: Π.Αγγελόπουλος, Α.Αποστολίδης
sanidas_01.jpg Kατά την διάρκεια της φετινής χρονιάς θα προσπαθήσουμε να σας "φέρουμε" πιο κοντά με τους νικητές του θεσμού "TO ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ" κάνοντας μια "γνωριμία" μαζί τους, ώστε να μάθετε ποιοι είναι, την ιστορία τους στους αγώνες καθώς και τη γνώμη τους για τα αγωνιστικά δρώμενα του Κυπέλλου Β.Ελλάδος και όχι μόνο. Έτσι λοιπόν το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, πήγαμε στην Αρναία Χαλκιδικής, όπου τα παιδιά βρέθηκαν εκεί για τις αναγνωρίσεις του επερχόμενου Ράλλυ Θερμαικού, φωτογραφίσαμε το αυτοκίνητο, που πολύ ευγενικά έφεραν μαζί τους, και μιλήσαμε μαζί τους. Ας δούμε τι μας είπαν!
O οδηγός του πληρώματος, Nίκος Σανιδάς, είναι 28 ετών και ζει μόνιμα στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής. Είναι μηχανικός αυτοκινήτων και έχει το δικό του συνεργείο αυτοκινήτων με την ονομασία, Sanidas Tuning. Είναι πρωτοεμφανιζόμενος οδηγός καθώς έκανε τον πρώτο του αγώνα στο φιλικό σπριντ Ξάνθης όπου κέρδισε την κατηγορία του ενώ στον πρώτο επίσημο αγώνα του το ράλλυ σπριντ Κοζάνης κέρδισε την 3η θέση στην κατηγορία των 1600 κ.εκ.

O συνοδηγός, Δημήτρης Κεχαγιάς, είναι επίσης 28 χρονών, κατάγεται από την Αρναία Χαλκιδικής, έχει στην κατοχή του την αντιπροσωπεία αυτοκινήτων Nissan Κεχαγιάς στα Ν.Μουδανιά Χαλκιδικής και ζει μόνιμα στην Θεσ/νίκη. Έχει περισσότερες εμπειρίες στα ράλλυ από τον Νίκο καθώς υπήρξε συνοδηγός σε αρκετούς αγώνες στον Διονύση Μαυροδή αλλά και παλαιότερα στον, θείο του, Πασχάλη Κεχαγιά.
sanidas_05.jpg
ΝΙΚΟΣ ΣΑΝΙΔΑΣ

R40: Nίκο, πως αποφάσισες να ξεκινήσεις τους αγώνες;

Nίκος Σανιδάς (Ν.Σ.): Εδώ και πολλά χρόνια παρακολουθούσα αγώνες αυτοκινήτου με τον πατέρα μου, επίσης μηχανικό αυτοκινήτων, και με φίλους και πάντα ήθελα να δοκιμάσω την εμπειρία αυτή. Φέτος ήρθαν έτσι οι συγκυρίες και μπόρεσα να αποκτήσω το πρώτο μου αγωνιστικό και είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό.

R40: Πες μας λίγα λόγια για το αυτοκίνητο.

Ν.Σ.: Το αυτοκίνητο είναι ένα Peugeot 106 S16 ουσιαστικά της κατηγορίας Ν, το οποίο πέρσυ το είδαμε στα χέρια του Νίκου Βελέζη. Οι μόνες αλλαγές που κάναμε και πλέον το δηλώνουμε στην κατηγορία Α, είναι η τοποθέτηση μιας "σκούπας" στην εισαγωγή αερά και ένας "πυργολεβιές" στο κιβώτιο ταχυτήτων. Tην προετοιμασία του αυτοκινήτου έχει αναλάβει το συνεργείο μου όπως και τα σέρβις στην διάρκεια του αγώνα.

R40: Έχεις αποφασίσει αν θα ακολουθήσεις κάποιον συγκεκριμένο θεσμό φέτος;

Ν.Σ.: Η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε ακόμα αποφασίσει αν θα ακολουθήσουμε κάποιο Κύπελλο. Στόχος μας είναι να κάνουμε όσους περισσότερους αγώνες μπορούμε.

R40: Σίγουρα θα υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που σε στηρίζουν στη νέα σου περιπέτεια με τους αγώνες αυτοκινήτου. Πες μας λίγα λόγια για αυτούς.

N.Σ.: Πρώτα από όλους θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, και ιδιαίτερα τον πατέρα μου Γιάννη Σανιδά, των οποίων η στήριξη είναι παραπάνω από πολύτιμη. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον συνοδηγό μου, Δημήτρη Κεχαγιά, ο οποίος λόγω περισσότερης εμπειρίας στο χώρο, με καθοδηγεί με τα σωστά βήματα και η συνεισφορά του είναι πολύ σημαντική. Επίσης στα πρώτα μου αγωνιστικά βήματα πολύτιμες συμβουλές μου δίνει και ο Διονύσης Μαυροδής, όπως και ο Γιάννης Κεχαγιάς, που οι αυξημένες επαγγελματικές του υποχρεώσεις δεν του επιτρέπουν να ασχοληθεί "ενεργά" με το χωρό, αλλά βοηθά πολύ την ομάδα μας.

R40: Yπάρχουν χορηγοί στην προσπάθεια σας;

Ν.Σ.: Ναι και είναι όλοι τους πολύ σημαντικοί στην προσπάθεια που κάνουμε. Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Κασσάνδρας και τον Δήμαρχο κ. Κανέλη Αριστείδη, τον κ.Δράινα Δημήτριο από το επίσημο δίκτυο της Bosch, την κατασκευαστική εταιρία Γραμμόζη-Καπουράνη στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής, την εταιρία ανταλλακτικών Γρουσόπουλος στην Λάρισα και όλους τους υπόλοιπους χορηγούς που βοηθούν την προσπάθεια μας.

R40: Έχεις κάνει τους 2 πρώτους σου αγώνες. Μίλησε μας για τις πρώτες εμπειρίες σου από τα ράλλυ.

Ν.Σ.: Όσον αφορά το οδηγικό κομμάτι δεν έχω πολλά να πω καθώς οι εμπειρίες μου από τα ράλλυ δεν είναι πολλές. Σίγουρα όμως πρόκειται για μια συναρπαστική εμπειρία. Αυτό που είναι πολύ σημαντικό, και αυτό είναι που χρειάζεται πολλή εξάσκηση ένας νέος οδηγός, είναι να μάθει να "ακούει" τον συνοδηγό! Ως τώρα δεν χρειαζόταν να ακούσω κανέναν όταν οδηγούσα αλλά στα ράλλυ αυτό είναι ζωτικής σημασίας.


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΧΑΓΙΑΣ

R40: Δημήτρη, φέτος σε βλέπουμε στο δεξί μπάκετ του Νίκου. Πως ξεκίνησε η συνεργασία σας;

Δημήτρης Κεχαγιάς (Δ.Κ.): Φέτος δεν είχα στο πρόγραμμά μου να κάνω αγώνες. Αυτό άλλαξε βέβαια, όταν ο φίλος μου Νίκος, ήρθε και μου ανακοίνωσε ότι απέκτησε αγωνιστικό αυτοκίνητο και μου ζήτησε να τον βοηθήσω στα πρώτα του βήματα από την θέση του συνοδηγού.

R40: Πολύ σημαντική η αλλαγή φέτος για σένα. Από έναν πιο έμπειρο οδηγό όπως ο Διονύσης, φέτος σε βλέπουμε με έναν πρωτοεμφανιζόμενο, τον Νίκο. Ποιες οι αλλαγές στο ρόλο του συνοδηγού.

Δ.Κ.: Όντως, ο Διονύσης ήταν πιο έμπειρος οδηγός και ήξερε πολύ καλά πως λειτουργεί ένα πλήρωμα όπως επίσης και τι ακριβώς ήθελε στις σημειώσεις του. Με τον Νίκο, ο ρόλος μου είναι πιο καθοδηγητικός θα 'λεγα, καθώς, εκτός του ότι ο ρόλος μου είναι πιο ενεργός στις σημειώσεις, έπρεπε να του εξηγήσω την όλη διαδικασία των ράλλυ γενικότερα και το πως πρέπει να λειτουργεί ένα πλήρωμα.

R40: Kύπελλο Β.Ελλάδος. Φέτος έχουμε μια αλλαγή. Το Κύπελλο είναι αμιγώς ασφάλτινο. Ποια είναι η γνώμη σου;

Δ.Κ.: Ομολογώ πως η επιφάνεια που μου προσφέρει μεγαλύτερη ευχαρίστηση είναι το χώμα. Ακόμα και αν ένα πλήρωμα δεν πηγαίνει σε οριακούς ρυθμούς, η οδηγική ευχαρίστηση είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτήν που σου προσφέρει η άσφαλτος. Κατανοώ βέβαια πως το χώμα είναι πολύ ακριβότερο καθώς επίσης και ότι στη Β.Ελλάδα δεν υπάρχουν πολλά χωμάτινα αυτοκίνητα. Παρ' όλα αυτά, τα πληρώματα θα ήταν καλό να διαγωνίζονται και σε έναν χωμάτινο αγώνα.

R40: Το Κύπελλο Β.Ελλάδος αποτελείται από 8 αγώνες, 3 ράλλυ σπριντ, και 5 ράλλυ. Συμφωνείς με την αναλογία;

Δ.Κ.: Σίγουρα μου αρέσει η ιδέα να υπάρχουν 2 ράλλυ σπριντ στην αρχή της χρονιάς καθώς έτσι δίνεται η δυνατότητα στα νέα πληρώματα να ετοιμαστούν και να συμπληρώσουν τις προυποθέσεις για να αγωνιστούν σε ράλλυ. Όσον αφορά το μέγεθος των αγώνων, όσο περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα τόσο το καλύτερο.

R40: Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου. Φέτος υπάρχουν 4 αγώνες του Κυπέλλου Β.Ελλάδος που προσμετρούν στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου. Ποια η γνώμη σου;

Δ.Κ.: Σίγουρα είναι ένα παραπάνω κίνητρο για τα πληρώματα της Β.Ελλάδος ώστε να ακολουθήσουν το Κύπελλο Ασφάλτου. Όσον αφορά εμάς και σαν μέλος ενός νέου πληρώματος, αλλά αυτό ισχύει και για τα πιο έμπειρα πληρώματα, είναι ότι μάλλον θα έχουμε 3 αγώνες στις ίδιες ε.δ. πράγμα που δεν μου αρέσει καθώς τα πληρώματα πρέπει να αποκτούν διαφορετικές εμπειρίες και αυτό δεν μπορεί να γίνει πλήρως στις ίδιες ε.δ. κάθε φορά.

R40: Ποια τα σχέδια σας για το μέλλον;

Δ.Κ.: Δεν έχουμε στο μυαλό μας κάτι συγκεκριμένο όσον αφορά κάποιο πρόγραμμα αγώνων. Το σημαντικό σαν νέο πλήρωμα είναι να κάνουμε τα σωστά βήματα χωρίς βιασύνες. Σίγουρα όμως θέλουμε να κάνουμε όσους περισσότερους αγώνες γίνεται καθώς τα αγωνιστικά χιλιόμετρα είναι αυτά που σου προσθέτουν εμπειρίες και σε εξελίσσουν σαν πλήρωμα.


Το R40 θα ήθελε να ευχαριστήσει τον Νίκο Σανιδά και τον Δημήτρη Κεχαγιά για την όμορφη κουβέντα που είχαμε μαζί τους μέσω της οποίας ελπίζουμε να τους γνωρίσατε λίγο καλύτερα.
Τους ευχόμαστε η βράβευση τους σαν "ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ" για τον αγώνα της Κοζάνης να είναι μόνο η αρχή από μια πολυετή και επιτυχής πορεία στους αγώνες.


Incar video από το 2ο πέρασμα του ράλι σπριντ Κοζάνης



Επόμενο ραντεβού στο ράλλυ Θερμαικού την ερχόμενη Κυριακή. Εκεί, ποιοι θα είναι "ΤO ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ";


pliroma_logo_100px.jpg