Καταρχάς, θα πρέπει να αναφερθεί ότι και μόνο το ότι ο ΑΟΘ επιχείρησε να διοργανώσει χωμάτινο αγώνα ξανά στην περιοχή, αποτελούσε στοίχημα, γιατί όπως είναι λογικό, δύσκολα θα βρισκόντουσαν οι πολλές και καλές συμμετοχές αφού δεν υπήρχαν και πολλά “χωμάτινα” αγωνιστικά στην περιοχή και θα έπρεπε να περιμένουν να σχηματιστεί ο κορμός των συμμετοχών με αγωνιστικά από την υπόλοιπη Ελλάδα. Στην ουσία όμως, έγινε ακριβώς το αντίθετο, καθώς οι τοπικοί μας οδηγοί, έδωσαν βροντερό παρών στον αγώνα και τελικά αυτοί αποτέλεσαν τον κορμό του. Έτρεξαν μέχρι και την τελευταία στιγμή για να ετοιμάσουν τα αυτοκίνητα τους, νοίκιασαν, δανείστηκαν, “ξέθαψαν” αγωνιστικά παλιά, και τελικά συμμετείχαν και γι αυτό τους αξίζουν συγχαρητήρια! Με λίγα λόγια έδειξαν ότι θέλουν το χώμα στα αγωνιστικά δρώμενα της περιοχής.
Κατά τα άλλα οι επιλογές του ΑΟΘ κρίνονται απόλυτα επιτυχής και οργανωτικά ο αγώνας κινήθηκε στα υψηλά στάνταρ που μας έχει συνηθήσει η λέσχη.
Περνώντας στα αγωνιστικά του ράλλυ, ο αγώνας χαρακτηρίστηκε από την έλλειψη συναγωνισμού ο οποίος οφείλεται κατά μεγάλο μέρος στην έλλειψη συμμετοχών. Παρ’ όλα αυτά, οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι κινήθηκαν σε αρκετά γρήγορους ρυθμούς ψάχνοντας τους καλούς χρόνους και την ευχαρίστηση τους και μη κοιτώντας τόσο πολύ τις θέσεις. Αυτό το αποδεικνύουν και οι αρκετοί έξοδοι που είχαμε στον αγώνα, ευτυχώς ανώδυνες όλες τους. Σύμφωνα με τις δηλώσεις των πληρωμάτων έμειναν απόλυτα ευχαριστημένοι από τον αγώνα και έδειξαν να ευχαριστήθηκαν πολύ τις ειδικές του αγώνα
Επίσης ξεχώρισαν και κάποιες επιδόσεις, όπως των Στρατέλη, Πάζη, Κληματσάκη και ακόμα πιο σημαντικό, κάποιων πολύ νέων παιδιών (!) όπως των Μαυροδή, Κουνελάκη και Μπίστα, ο τελευταίος δίνοντας και δείγματα γραφής εκτός μπάκετ καθώς μετά από μια έξοδο που είχε, με αποτέλεσμα να στραβώσει το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, αναγκάστηκε να συνεχίσει σε πολύ αργότερους ρυθμούς. Στο σέρβις παρκ λοιπόν ηθελημένα “έφαγε” τόση χρονική ποινή έτσι ώστε να ξεκινάει τελευταίος και να μην παρεμποδίζει τα αυτοκίνητα που κανονικά θα ξεκινούσαν πίσω του!
Ακόμα όσον αφορά την περιοχή μας, θα πρέπει σιγά σιγά να μελετήσει την είσοδο και άλλων χωμάτινων αγώνων στο καλεντάρι του Β.Ελλάδος (έστω και σπριντ) γιατί είναι πολύ δύσκολο να προκύψουν περισσότερες τοπικές συμμετοχές με μόνο έναν αγώνα στο καλεντάρι! Λίγοι θα προετοιμάσουν “χωμάτινο” αγωνιστικό για έναν και μόνο αγώνα! Πρέπει το χώμα να μπει για τα καλά στο καλεντάρι αν θέλουμε να έχουμε μέλλον. Μην ξεχνάμε ότι οι πιο “ένδοξες” εποχές του Β.Ελλάδος , ήταν τότε που είχαμε 3 και 4 χωμάτινους αγώνες μέσα σε αυτό!
Τελικά το 35ο Ράλλυ Θερμαικού, αποτέλεσε μια πολύ ευχάριστη “νότα” στα αγωνιστικά δρώμενα της περιοχής και ο κόσμος την υποδέχτηκε με πολύ ενθουσιασμό και λαχτάρα. Μένει να δούμε, αν, πως, και πότε αυτή η “νότα” θα μπορέσει να μεταμορφωθεί σε ολόκληρη “συγχορδία”!!!
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας