r40banner_05.jpg

35ο ΡΑΛΛΥ ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ – Απόηχος...

  • Δημοσιεύθηκε : Τετάρτη, 19 Απριλίου 2006 00:00
  • Γράφτηκε από τον/την Τάσος Τσιότρας
Ζωή και πάλι στις ειδικές της Χαλκιδικής
Ζωή και πάλι στις ειδικές της Χαλκιδικής
Ήδη 3 μέρες πέρασαν από τον τερματισμό του 35ου Ράλλυ Θερμαικού και η σκόνη έχει ξανακαθήσει για τα καλά στις ειδικές. Ήρθε η ώρα λοιπόν, να κάνουμε έναν απολογισμό του αγώνα και να δούμε τι μας άφησε εν τέλει.

 

Καταρχάς, θα πρέπει να αναφερθεί ότι και μόνο το ότι ο ΑΟΘ επιχείρησε να διοργανώσει χωμάτινο αγώνα ξανά στην περιοχή, αποτελούσε στοίχημα, γιατί όπως είναι λογικό, δύσκολα θα βρισκόντουσαν οι πολλές και καλές συμμετοχές αφού δεν υπήρχαν και πολλά “χωμάτινα” αγωνιστικά στην περιοχή και θα έπρεπε να περιμένουν να σχηματιστεί ο κορμός των συμμετοχών με αγωνιστικά από την υπόλοιπη Ελλάδα. Στην ουσία όμως, έγινε ακριβώς το αντίθετο, καθώς οι τοπικοί μας οδηγοί, έδωσαν βροντερό παρών στον αγώνα και τελικά αυτοί αποτέλεσαν τον κορμό του. Έτρεξαν μέχρι και την τελευταία στιγμή για να ετοιμάσουν τα αυτοκίνητα τους, νοίκιασαν, δανείστηκαν, “ξέθαψαν” αγωνιστικά παλιά, και τελικά συμμετείχαν και γι αυτό τους αξίζουν συγχαρητήρια! Με λίγα λόγια έδειξαν ότι θέλουν το χώμα στα αγωνιστικά δρώμενα της περιοχής.

 

Επιτέλους χώμα!
Επιτέλους χώμα!
Από την άλλη μεριά, το ενδιαφέρον από την υπόλοιπη Ελλάδα, ήταν πολύ έντονο, από την στιγμή που ανακοινώθηκε ο αγώνας. Πολλοί αναφέρθηκαν στην ομορφιά, την ταχύτητα, και την μορφολογία του οδοστρώματος των ειδικών διαδρομών του αγώνα, μίλησαν με νοσταλγία για τον αγώνα, και έδειξαν ότι θέλουν να συμμετέχουν στον αγώνα. Δυστυχώς, ελάχιστα ήταν τα πληρώματα που τελικά έκαναν το ταξίδι στην Θεσ/νίκη και την Χαλκιδική και εδώ δημιουργούνται πολλά ερωτηματικά! Η οργάνωση παρείχε δωρεάν διαμονή στα πληρώματα εκτός Β.Ελλάδος, το παράβολο της συμμετοχής έμεινε σε λογικά πλαίσια και οι ειδικές λογώ της μορφολογίας του εδάφους τους προκαλούν ελάχιστες φθορές στα αγωνιστικά, πράγμα στο οποίο επέμεινε αρκετά ο ΑΟΘ, δηλαδή στην επιλογή τους! Όσο για το κόστος του αγώνα δεν είναι και πολύ διαφορετικό από υπόλοιπους αγώνες του Κυπέλλου Χώματος. Επίσης ο ΑΟΘ είναι μια λέσχη, η οποία  προσφέρει επί τω πλείστων τέλεια οργάνωση στους αγώνες της. Άρα το συμπέρασμα επικεντρώνεται στο ποιοι είναι οι λόγοι που οι αγωνιζόμενοι από την υπόλοιπη Ελλάδα δεν συμμετείχαν στον αγώνα!!! Γιατί; Το ερώτημα αυτό πρέπει να απαντηθεί άμεσα και να βρεθεί μια λύση!

Κατά τα άλλα οι επιλογές του ΑΟΘ κρίνονται απόλυτα επιτυχής και οργανωτικά ο αγώνας κινήθηκε στα υψηλά στάνταρ που μας έχει συνηθήσει η λέσχη.

Περνώντας στα αγωνιστικά του ράλλυ, ο αγώνας χαρακτηρίστηκε από την έλλειψη συναγωνισμού ο οποίος οφείλεται κατά μεγάλο μέρος στην έλλειψη συμμετοχών. Παρ’ όλα αυτά, οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι κινήθηκαν σε αρκετά γρήγορους ρυθμούς ψάχνοντας τους καλούς χρόνους και την ευχαρίστηση τους και μη κοιτώντας τόσο πολύ τις θέσεις. Αυτό το αποδεικνύουν και οι αρκετοί έξοδοι που είχαμε στον αγώνα, ευτυχώς ανώδυνες όλες τους. Σύμφωνα με τις δηλώσεις των πληρωμάτων έμειναν απόλυτα ευχαριστημένοι από τον αγώνα και έδειξαν να ευχαριστήθηκαν πολύ τις ειδικές του αγώνα

Επίσης ξεχώρισαν και κάποιες επιδόσεις, όπως των Στρατέλη, Πάζη, Κληματσάκη και ακόμα πιο σημαντικό, κάποιων πολύ νέων παιδιών (!) όπως των Μαυροδή, Κουνελάκη και Μπίστα, ο τελευταίος δίνοντας και δείγματα γραφής εκτός μπάκετ καθώς μετά από μια έξοδο που είχε, με αποτέλεσμα να στραβώσει το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, αναγκάστηκε να συνεχίσει σε πολύ αργότερους ρυθμούς. Στο σέρβις παρκ λοιπόν ηθελημένα “έφαγε” τόση χρονική ποινή έτσι ώστε να ξεκινάει τελευταίος και να μην παρεμποδίζει τα αυτοκίνητα που κανονικά θα ξεκινούσαν πίσω του!

Τέτοιες εικόνες μας είχαν λείψει στη Β.Ελλάδα
Τέτοιες εικόνες μας είχαν λείψει στη Β.Ελλάδα
Κλείνοντας, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι οι χωμάτινες ειδικές της περιοχής αποτελούν τον κορμό της ιστορίας των ράλλυ στη Β.Ελλάδα και κακώς δεν χρησιμοποιήθηκαν σε αγώνα τα τελευταία χρόνια. Οι χωμάτινες αυτές ειδικές “χαρακτηρίζουν” την περιοχή και την κάνουν διαφορετική και σύμφωνα με τα λεγόμενα πολλών, είναι οι καλύτερες χωμάτινες ειδικές της χώρας μας. Εκεί πρέπει να επενδύσουμε για το μέλλον και είναι πολύ στενάχωρο γεγονός η μη τέλεση πρωταθληματικού αγώνα  στα καλύτερα χώματα της Ελλάδος!!! Η οργάνωση έδειξε ότι μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις και ήρθε η ώρα η αρχή του σπορ να στηρίξει αυτήν την επιλογή.

Ακόμα όσον αφορά την περιοχή μας, θα πρέπει σιγά σιγά να μελετήσει την είσοδο και άλλων χωμάτινων αγώνων στο καλεντάρι του Β.Ελλάδος (έστω και σπριντ) γιατί είναι πολύ δύσκολο να προκύψουν περισσότερες τοπικές συμμετοχές με μόνο έναν αγώνα στο καλεντάρι! Λίγοι θα προετοιμάσουν “χωμάτινο” αγωνιστικό για έναν και μόνο αγώνα! Πρέπει το χώμα να μπει για τα καλά στο καλεντάρι αν θέλουμε να έχουμε μέλλον. Μην ξεχνάμε ότι οι πιο “ένδοξες” εποχές του Β.Ελλάδος , ήταν τότε που είχαμε 3 και 4 χωμάτινους αγώνες μέσα σε αυτό!

Τελικά το 35ο Ράλλυ Θερμαικού, αποτέλεσε μια πολύ ευχάριστη “νότα” στα αγωνιστικά δρώμενα της περιοχής και ο κόσμος την υποδέχτηκε με πολύ ενθουσιασμό και λαχτάρα. Μένει να δούμε, αν, πως, και πότε αυτή η “νότα” θα μπορέσει να μεταμορφωθεί σε ολόκληρη “συγχορδία”!!!