|
Πριν λίγη ώρα ολοκληρώθηκε στην κεντρική πλατεία του Κιλκίς, το Ράλλυ Σπριντ που διοργάνωσε ο Όμιλος Φίλων Αυτοκινήτου Καμπάνης. Νικητές του αγώνα και 1οι στα 2000+, οι Καλούδης-Ρούφος με Mitsubishi Lancer Evo 8 (N/4), που ακόμα μια φορά επικράτησαν άνετα του ανταγωνισμού. Αν και πάλι αντιμετώπισαν μικροπροβλήματα με τον κινητήρα τους κατάφεραν οδηγώντας σβέλτα και αποφεύγοντας τα λάθη να πάρουν μια εύκολη νίκη. |
|
Στη 2η θέση της κατηγορίας τερμάτισαν οι Μπατσάρας-Βιβλιτζής με Mitsubishi Lancer Evo 3 (N/4) ενώ πίσω τους ακολούθησαν οι Μπάμπκας-Αναστασιάδης με Ford Escort RS Coshworth (E/12), και την κατηγορία έκλεισαν οι Δουλκερίδης-Παπάζογλου με Seat Ibiza 20VT (A/8). Οι μεγάλοι άτυχοι της κατηγορίας, δεν μπορεί να είναι άλλοι από τους Τσέλιο-Τσέλιο με Ford Escort RS Coshworth (E/12), οι οποίοι είχαν μια εντυπωσιακή έξοδο, μπροστά ακριβώς στην ομάδα του R40! και λίγα μόλις μέτρα από τον τερματισμό του αγώνα, με αρκετά χλμ στο κοντέρ, η οποία οδήγησε το πλήρωμα σε εγκατάλειψη, ευτυχώς χωρίς να πάθoυν τίποτα, αλλά αφήνοντας μια πικρία στο πλήρωμα που επιζητούσε μια καλή εμφάνιση στο “εντός έδρας” για αυτούς αγώνα.
Περνώντας στα δίλιτρα, την κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές, οι “Χριστόφορος”-Τηλιόπουλος με VW Golf MkII GTI (E/11) κατάφεραν άξια να πάρουν τη νίκη καθώς κινήθηκαν πολύ γρήγορα, ως συνήθως, με αποτέλεσμα να πλασαριστούν και πολύ ψηλά στη γενική καταλαμβάνοντας τη 2η θέση. Πίσω τους οι τοπικοί Βάτσος-Κωνσταντινίδης με Peugeot 309 GTI (E/11) οι οποίοι έκαναν εντυπωσιακά περάσματα και προσπάθησαν να κυνηγήσουν τους πρώτους, με αποτέλεσμα να κερδίσουν και τη 3η θέση της γενικής. Επίσης πολύ καλά κινήθηκαν οι 3οι της κατηγορίας “John John”-Νάνος με Seat Ibiza KC (E/11) που εντυπωσίασαν και αυτοί με τα περάσματά τους. Την τριάδα της κατηγορίας ακολούθησαν οι Κοσμίδης-Κάκαρης με Peugeot 306 S16 (A/7), Κωνσταντίνου-Καρματζόγλου που αντιμετώπισαν πρόβλημα με το Peugeot 206 KC (A), Λάκης-Καμτσέλλης με Opel Ascona (E/11), Κωνσταντινίδης-Κωνσταντινίδης με Peugeot 205 GTI (E/11) οι οποίοι αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα με τον κινητήρα τους, οι “αειθαλής” Παρταλιός-Μπαλτουμάς με BMW 2002 Ti (C/3), Χρυσαφίδης-Καμπανάς με Οpel Ascona (E/11), και Ατματζίδης-Ατματζίδης με VW Golf MkI. Στους άτυχους της κατηγορίας που δεν ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Μακαρώνης-Μάραντος, Δέρβης-Κατσίνης, και Αραμπατζής-Γεροθανάσης, όλοι τους από μηχανική βλάβη.
Στα 1600 έγινε και η μεγαλύτερη μάχη της ημέρας με τους Χριστοφορίδη-Μακινατζή με Peugeot 106 S16 (A/6), οι οποίοι “εξέπληξαν” τους πάντες με τον χρόνο τους και κινούμενοι πολύ γρήγορα, να παίρνουν τη νίκη 7 δεύτερα εμπρός από τους “δικούς” μας Γκάλφα-Μαύρο με Peugeot 106 S16 (A/6). Το πλήρωμα του R40, κινήθηκε επίσης πολύ γρήγορα και κυνήγησαν στα ίσια τη νίκη στη κατηγορία μέχρι και λίγα χλμ πριν το τέλος του 2ου σκέλους που ένιωσαν μια αστάθεια το πίσω μέρος του 106. Πίσω τους βρέθηκαν οι Χαβανετίδης-Πέγιος με Citroen Saxo VTS (A/6) οι οποίοι κινήθηκαν σε καλό ρυθμό και έκλεισαν το πόντιουμ της κατηγορίας. Την κατηγορία έκλεισαν οι Αργυρίου-Μανδίκος με Peugeot 106 S16 (A/6) οι οποίοι δεν βρέθηκαν σε καλή ημέρα και αρκέστηκαν στην 4η θέση. Οι μοναδικοί άτυχοι της κατηγορίας ήταν οι Ταβλίκος-Καραμανώλης, οι οποίοι εγκατέλειψαν τον αγώνα. Στην μικρά των 1400, την κατηγορία με τις λιγότερες συμμετοχές καθώς μόλις 3 αυτοκίνητα ξεκίνησαν τον αγώνα, οι Πάζης-Παπαρήγας με Toyota Yaris (A/5), ήταν μακράν σε δικό τους αγώνα, κινήθηκαν πολύ γρήγορα και κέρδισαν άνετα τη κατηγορία. Τους ακολούθησαν οι Μπίστας-Μπακλώρης με Peugeot 106 Rallye (A/5) οι οποίοι και πάλι αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα με το αυτοκίνητο, στην ουσία έχοντας χάσει τη 2η ταχύτητα στο κιβώτιο πριν καν ξεκινήσει ο αγώνας, ενώ στη διάρκεια του τα προβλήματα στο κιβώτιο χειροτέρεψαν, με αποτέλεσμα ο μοναδικός τους στόχος να είναι να φέρουν το αυτοκίνητο στον τερματισμό το οποίο και κατάφεραν. Την τριάδα έκλεισαν οι Ταμπακόπουλος-Τσικογιάννης με Peugeot 205 Rallye (E/9). Oι άτυχοι της κατηγορίας ήταν οι Σιώμος-Παπαμάρκος οι οποίοι έμειναν από συμπλέκτη καθ’οδόν για την εκκίνηση του πρώτου σκέλους!
Τελικά, αν και λίγες οι συμμετοχές και ο συναγωνισμός, στον αγώνα δεν έλειψαν τα εντυπωσιακά περάσματα τα οποία προσέφεραν θέαμα στους λιγοστούς ομολογουμένως θεατές του αγώνα. Οργανωτικά ο αγώνας ήταν σε πολύ καλό επίπεδο, με μόνο παράπονο από ορισμένους αγωνιζομένους, η επιλογή της φοράς της ειδικής, με αρκετούς να προτιμούν την ειδική με ανάποδη φορά όπως είχε πραγματοποιηθεί πέρυσι.
Μεγάλη σημασία δόθηκε και στα μέτρα ασφάλειας ενώ έγινε σχολαστικός έλεγχος στα πληρώματα πριν την εκκίνηση για το σωστό δέσιμο του κράνους που έδειξε αρκετούς που δεν είχαν σίγουρο δέσιμο. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι η ειδική είχε καθαριστεί στις άκρες του οδοστρώματος από χόρτα και χώματα ενώ και οι μπούκες έβγαλαν χώματα μόνο την ώρα του αγώνα και όχι στις αναγνωρίσεις! Η απονομή στους νικητές έγινε στην κεντρική πλατεία του Κιλκίς με παρόντες τους συμμετέχοντες και τους μηχανικούς και φίλους ενώ η ημέρα έκλεισε με πλούσιο μπουφέ με παραδοσιακές ποντιακές συνταγές! Επόμενος αγώνας το Ράλλυ Σπριντ Κοζάνης στις 24/6.
Περισσότερες φωτογραφίες: R40 Gallery
|
|
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Νίκος Κουτσμανής