r40banner_01.jpg

40o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. - Μονομαχία και στο δεύτερο σκέλος!

  • Δημοσιεύθηκε: Κυριακή, 08 Οκτωβρίου 2006 17:00
  • Από: Νίκος Γκάλφας
pale_II_006.JPG taks_I_01.JPG Μετά τη χθεσινή μάχη των δύο πρωτοπόρων, άλλη μια εκπληκτική μάχη έμελλε να δοθεί στο δεύτερο σκέλος του 40ου Ράλλυ ΔΕΘ και τον καιρό να μην λυπάται κανένα. Αυτή τη φορά ο Πάνος Χατζητσοπάνης εγκατέλειψε από την πρώτη ειδική, όμως ο Τσολακίδης δεν είχε εύκολη δουλειά αφού ο Σωτήρχος με συνοδηγό το Ζακχαίο είχαν σταθερά το Citroen Saxo Kitcar στη 2η θέση της γενικής όλη μέρα και στην προτελευταία ειδική έκανε την επίθεση του και πέρασε μπροστά για 1 δευτερόλεπτο!
Αυτό μαζί με την ακύρωση ουσιαστικά της τελευταίας ειδικής του έδωσαν τη νίκη για το δεύτερο σκέλος ενώ οι Τσολακίδης - Παυλίδης αναδείχθηκαν νικητές στο πιο δύσκολο Ράλλυ ΔΕΘ των τελευταίων χρόνων τη στιγμή μάλιστα που ήταν ο πρώτος τους αγώνας φέτος.
taks_I_02.JPG
taks_I_06.JPG
pale_II_010.JPG
taks_I_08.JPG
pale_II_034.JPG
pale_II_017.JPG
taks_I_17.JPG
pale_II_026.JPG
pale_II_029.JPG

Όταν έχεις να τελειώσεις ένα διήμερο αγώνα ράλλυ με τόσο διαφορετικές συνθήκες ακόμα και στην ίδια ειδική διαδρομή, η εμπειρία, η αυτοσυγκράτηση αλλά και η προετοιμασία της ομάδας είναι τα στοιχεία που θα φέρουν τον τερματισμό. Οι Λ. Κύρκος - Πολυζώης (Mitsubishi Lancer Evo 9) τερμάτισαν το δεύτερο σκέλος στην 3η θέση γενικής αποφεύγοντας το λάθος και σημειώνοντας σταθερά καλούς χρόνους όλη την ημέρα. Το ίδια στοιχεία διαθέτει και ο Παντελής Τοψής με συνοδηγό τον Κώστα Τσότσο που έφερε το δικό του Mitsubishi Lancer Evo VIII στην 4η θέση της γενικής κατάταξης όντας στον πρώτο του αγώνα με αυτό το αυτοκίνητο.

Στην 5η θέση της γενικής ανέβηκε ο Χρήστος Κωνσταντίνου με τον Παναγιώτη Καρματζόγλου που και σήμερα κινήθηκαν πολύ γρήγορα με το Peugeot 206 που φέρει την ονομασία kitcar μόνο από την μεγαλύτερη πεταλούδα και plenum που φοράει, όντας στην ουσία ένα πολύ καλό GrA αυτοκίνητο. Χθες και σήμερα κινήθηκε ταχύτατα τερματίζοντας και τις δύο ημέρες στην πρώτη θέση του Κυπέλλου Β. Ελλάδας στα 2 λίτρα όπου και κατατάσσεται βαθμολογικά.

Στην 6η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Στέργιος Στρατέλης - Θωμάς Γαγάκας (Subaru Impreza Spec C) που πήγαν καλύτερα σήμερα και έκαναν αυτό που έπρεπε για να κατακτήσουν το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος! που «παιζόταν» με το νεαρό πλήρωμα των Καλούδη – Ρούφο που μετά από πολλά προβλήματα χθες και εγκατάλειψη σήμερα από τις αρυθμίες στο μοτέρ του Mitsubishi Lancer Evo VIII δεν σημείωσαν κανένα βαθμό.

Στην 7η θέση κατάφερε να τερματίσει σήμερα ο Δημήτρης Αλεξανδρόπουλος με το Σταύρο Καββαδία που έκαναν ένα εκπληκτικό αγώνα ιδίως τη χθεσινή ημέρα που εγκατέλειψαν από την 5η θέση της γενικής! Ευτυχώς στο δεύτερο σκέλος το φύλαξε ίσως και λίγο και τον είδαμε να τερματίζει τη σημερινή ημέρα τη στιγμή που αποφασίστηκε εσπευσμένα να επισκευαστεί η κομμένη βάση σαζμάν.

8οι γενικής οι Αναγνωστάκης – Καμπέρη που δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα από το Suzuki Ignis και κάνοντας πολύ καλό αγώνα και τις δύο ημέρες τερμάτισαν 1οι στην Α/6 χθες και δεύτεροι σήμερα.

Στις επιμέρους κλάσεις, ο Γιώργος Πάζης με τον Λάζαρο Καράσσο ήταν οι φυσιολογικοί νικητές στα 1400 κ.ε. και τη δεύτερη ημέρα και οι Κυπελλούχοι Β. Ελλάδος στα κυβικά τους ενώ είναι μπροστά και στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος της Α/5. Στη δεύτερη θέση της Α/5 τερμάτισαν σήμερα οι Μπίστας – Μπακλώρης αφήνοντας τρίτους τους Μαυροδή – Κεχαγιά.

Άξιος νικητής της Ν/2 και σήμερα αναδείχθηκε ο Κώστας Γαλάνης με τον Ηρακλή Ζήκα από τη Λαμία που κάνοντας πολύ καλή επίδοση έφεραν σήμερα το Peugeot 106 GrN στη 10η θέση της γενικής! 2ος και σήμερα ο Αγγλόπουλος με τον Βούλγαρη από τη Λάρισα και μόνο 20” πίσω από το Γαλάνη. Στην τρίτη θέση της ενοποιημένης κλάσης ήρθε το πλήρωμα των αδερφών Καψιώτη με το Peugeot 106 1300κε με πολύ καλή επίδοση και στην 14η θέση της γενικής.

Στην Α/7 μετά την εγκατάλειψη του Τάσσου και χωρίς τον Βαλαβάνη, την πρώτη θέση πήραν οι Χαντζηανέστης – Τσαμακδάς από τον Πολύγυρο την πρώτη χρονιά συμμετοχής τους στους αγώνες ράλλυ αποφεύγοντας το λάθος στις άσχημες συνθήκες και των δύο ημερών. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι "R40" Νίκος Κουτσμανής και Λευτέρης Μαύρος που πέρασαν το βράδυ στο συνεργείο της Ford Βροχίδης - Χατζής όπου έγινε η επισκευή του Fiesta ST από τη χθεσινή έξοδο.

Άξιος συγχαρητηρίων και ο σημερινός νικητής της Ε/11 που γνώρισε τις πιο πολλές εγκαταλείψεις, ο Γιάννης Κωσταντινίδης με τον αδερφό του Βαγγέλη που επισκεύασαν το πληγωμένο πίσω μέρος του Peugeot 205 από τη χθεσινή τους έξοδο επάνω στο Golf του Χριστόφορου. 16” πίσω τους τερμάτισε τη σημερινή ημέρα και ο ‘John-John’ Μπεσλίδης με το Χρήστο Νάνο που και αυτοί συμμετείχαν μετά από επισκευές της δικής τους χθεσινής εξόδου.

Στους άτυχους της σημερινής ημέρας θα πρέπει να αναφέρουμε τους αδερφούς Ζάχου που και σήμερα έγραψαν κορυφαίους χρόνους όμως εγκατέλειψαν και πάλι αυτή τη φορά από σαζμάν. Από έξοδο εγκατέλειψε ο Ανδρεάδης ενώ ο Νιζάμης εγκατέλειψε και τη σημερινή ημέρα από ημιαξόνιο. Στα αξιοσημείωτα είναι η μη συμμετοχή τη δεύτερη ημέρα πληρωμάτων που δεν είχαν πρόβλημα στα αυτοκίνητα αλλά επέλεξαν να μην εκκινήσουν όπως οι Βαλαβάνης, “Simetra”, Χαλιβελάκης, Γιαλούρης και Χριστοφορίδης (ο οποίος αν τερμάτιζε θα ήταν και Κυπελλούχος Β. Ελλάδος στα 1600 κ.ε)

Η αλλαγή ημερομηνίας που επέβαλε η ΕΘΕΑ και που έτυχε να έχει τόσο κακό καιρό που να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στη Βόρεια Χαλκιδική ταλαιπώρησε τόσο τα πληρώματα όσο και την οργάνωση. Αυτό βέβαια δεν είναι δικαιολογία για περιπτώσεις όπως η επιλογή του service park σε χωμάτινο χώρο που ήταν φυσικό ότι θα λασπώσει!

Ας μείνουμε όμως στα θετικά και ας θυμόμαστε τις δύο ημέρες έντονου συναγωνισμού στις κορυφαίες θέσεις και στου νικητές που κρίθηκαν στα δευτερόλεπτα.

Αποτελέσματα 2ου σκέλους

Θέση No Συμμετέχων/Oδηγός/Συνοδηγός O/K Θέση Aυτοκίνητο Eιδικές Ποινές Σύνολο Διαφ. 1ου Διαφ.Προηγ.
1 5
F3
ΣΩTHPXOΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ
ΣΩTHPXOΣ Λευτέρης
ΖΑΚΧΑΙΟΣ Nίκος
A
1
CITROEN
SAXO Kit car
53:17.13   53:17.13    
2 63
Α.Ο.Θ. TEΑM
TΣOΛAKIΔHΣ Σωκράτης
ΠΑΥΛΙΔΗΣ Σωκράτης
N
4
1
1
SUBARU
IMPREZA
53:18.16   53:18.16 +1.03 +1.03
3 1
KYPKOΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
KYPKOΣ Λεωνίδας
ΠΟΛΥΖΩΗΣ Γιώργος
N
4
2
2
MITSUBISHI
LANCER EVO 9
54:23.60   54:23.60 +1:06.47 +1:05.44
4 8
Α.Ο.Θ. TEΑM
TOΨHΣ Παντελής
ΤΣΟΤΣΟΣ Kώστας
N
4
3
3
MITSUBISHI
LANCER EVO VIII
55:03.16   55:03.16 +1:46.03 +39.56
5 43
F3
Α.Ο.Θ. TEΑM
KΩNΣTANTINOY Χρήστος
ΚΑΡΜΑΤΖΟΓΛΟΥ Παναγιώτης
A
2
PEUGEOT
206
55:13.78   55:13.78 +1:56.65 +10.62
6 9
Α.Ο.Θ. TEΑM
ΣTPATEΛHΣ Στέργιος
ΓΑΓΑΚΑΣ Θωμάς
N
4
4
4
SUBARU
IMPREZA SPEC C
56:34.48   56:34.48 +3:17.35 +1:20.70
7 40
F3
Α.Ο.Θ. TEΑM
AΛEΞANΔPOΠOYΛOΣ Δημήτρης
ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ Σταύρος
A
6
3
1
PEUGEOT
106 RALLYE
56:42.41   56:42.41 +3:25.28 +7.93
8 25
F3
Α.Ο.Θ. TEΑM
ANAΓNΩΣTAKHΣ Κωνσταντίνος
ΚΑΜΠΕΡΗ Eλένη
A
6
4
2
SUZUKI
IGNIS SPORT 1.5
57:46.51   57:46.51 +4:29.38 +1:04.10
9 36
F3
Α.Ο.Θ. TEΑM
KOYMΠOTHΣ Δημήτρης
ΧΑΨΑΣ Aνδρέας
A
6
5
3
PEUGEOT
106 S16
58:47.37   58:47.37 +5:30.24 +1:00.86
10 49
F3
Α.Λ.Α.Λ.
ΓAΛANHΣ Κώστας
ΖΗΚΑΣ Hρακλής
N
2
5
1
PEUGEOT
106 RALLYE
58:50.97 10.00 59:00.97 +5:43.84 +13.60