r40banner_08.jpg

5o Ράλλυ Σπριντ Αλεξανδρούπολης - Νικητές οι Καλούδης - Ρούφος

  • Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 30 Απριλίου 2007 11:52
  • Γράφτηκε από τον/την Νίκος Γκάλφας - Φώτο: Καρλιώτης Κων/νος
p4297070 Όπως φαίνεται φέτος είναι η χρονιά των Καλούδη –Ρούφο που έκαναν μια νικητήρια εμφάνιση στον αγώνα της περιοχής τους με το λευκό Mitsubishi Evo VIII. Στη δεύτερη θέση μια «φιλική» συμμετοχή από Αθήνα, οι Νικολόπουλος – Τσιάπας με Mitsubishi Lancer Evo VI GrA σε μια πολύ καλή εμφάνιση όπως περιμέναμε. Την τρίτη θέση πήραν οι Μαυροδής – Κυρλαγκίτση (Mitsubishi Lancer Evo VI) που βελτίωσαν το χρόνο τους στο δεύτερο πέρασμα και επικράτησαν από τους Στρατέλη – Γαγάκα (Subaru Impreza) με τους οποίους είχαν ίδιο χρόνο στο πρώτο πέρασμα.
p4296915

Πολύ καλή εμφάνιση και για τους τοπικούς Πεταλά "Doctor" – Παναγιωτόπουλο με το μαύρο Subaru Impreza Ν10 του Τσολακίδη που βρέθηκαν κοντά στους χρόνους των τετρακίνητων. Πιο πίσω οι πισωκίνητοι Τζελέπης Π. – Τζελέπης Α. με Opel Manta 400 και στην 7η θέση οι Γκουτζιβελάκης Χ. – Γκουτζιβελάκης Β. με την Mercedes E190 που έδωσαν το δικό τους θέαμα στους θεατές που βρέθηκαν σε πολλά σημεία της μεγάλης διαδρομής του αγώνα. Στην 8η θέση οι Τσέλιος Κ. – Τσέλιος Α. με Ford Escort Cosworth.

Στην κατηγορία των 2000 κε. οι "Χριστόφορος" - Τηλιόπουλος ήταν οι νικητές με διαφορά ασφαλείας κάνοντας άλλη μια εξαιρετική εμφάνιση πριν ακόμα τελειώσουν όλες οι εργασίες στο νέο VW Golf II. Δεύτεροι επίσης με καταπληκτική εμφάνιση οι Κωνσταντίνου – Σαρητζόγλου με Peugeot 206 kitcar των 1600 κε και το βάθρο συμπλήρωσαν οι Βάτσος – Κωνσταντινίδης με Peugeot 309 GTI. Στην 4 θέση παρέμειναν οι Κωνσταντινίδης Ι. – Κωνσταντινίδης Ε. παρόλο που μείωσαν το χρόνο τους στο δεύτερο πέρασμα. Πιο πίσω οι Ανδρεάδης – Χατζημποζίνης με VW Golf και στην 6η θέση οι Κουτσμανής – Μαύρος με Ford Fiesta ST ενώ η κατάταξη της κατηγορίας κλείνει με την BMW E30 των Σκουλαριώτη Λ. – Σκουλαριώτη Α. και την BMW 2002 Ti των Παρταλιό Α. – Μπαλντουμά.

Εδώ πρέπει να αναφέρουμε την επίδοση των Μαυροκέφαλου – Τοπουζή που έφεραν την Opel Manta 3η στους χρόνους του πρώτου σκέλους όμως εγκατέλειψαν από μηχανικό πρόβλημα στη συνέχεια. Στις εγκαταλείψεις περιλαμβάνονται και οι Λάκης – Καμζέλης με Opel Manta και Αραμπατζής – Πανταζής με το Fiat X1/9.

Στα 1600 κ.ε. ξεκίνησαν 4 συμμετοχές με Peugeot 106 rallye και άξιοι νικητές ήταν οι Χριστοφορίδης – Μακινατζής που σημείωσαν πολύ καλό χρόνο στο πρώτο σκέλος. Στη δεύτερη θέση οι Παπαδόπουλος – Τσιγγινές συνεχίζοντας τις πολύ καλές εμφανίσεις τους ενώ στην 3η θέση είχαμε τους Ξενοκώστα – Τσιτσικλή που ζητούσαν τον τερματισμό για «ξορκίσουν» τις προηγούμενες ατυχίες! Αυτές βρήκαν πολύ νωρίς τους Γκάλφα – Αγγελόπουλο που στο 1ο χλμ του πρώτου σκέλους είχαν κομμένη βάση σαζμάν και κατάφεραν όχι μόνο να.. πάρουν χρόνο αλλά να επιστρέψουν στο χώρο του service και με πρόχειρες επισκευές τερμάτισαν και το δεύτερο σκέλος!

Στα 1400 κ.ε. τη νίκη πήραν οι Λιθαρής – Δημητρίου με Toyota Yaris ενώ στη δεύτερη θέση ανέβηκαν μετά από πολύ καλή εμφάνιση οι τοπικοί Κουσουτζής – Μεσιτίδης με Nissan Micra και στο βάθρο βρέθηκαν και πάλι οι Βραχάτης – Γαβρηλάκης με Peugeot 106. Καλή εμφάνιση και από τους Κολοκοτρώνη – Αχλάδα με Toyota Starlet στην 4η θέση και τους Μίχογλου – Μέρτικα που ακολουθούν με το Fiat Cinquecento. Πιο πίσω οι Ταμπακόπουλος – Τσικογιάννης με Peugeot 205, Γεωργούσης – Λέφας με Suzuki Swift ενώ άτυχοι στάθηκαν για άλλη μια φορά οι Μάστορας – Ρουσιάδης που είχαν σβήσιμο του κινητήρα στην εκκίνηση του πρώτου σκέλους αλλά και καθυστέρηση μετά το πολύ γρήγορο «άλμα» της διαδρομής. Οι Κορωνίδης Λ. – Κορωνίδης Ν. εγκατέλειψαν λίγο μετά την εκκίνηση από ημιαξόνιο στο Peugeot 106.

Οι απονομές του αγώνα έγιναν κάτω από το Φάρο με σαμπάνιες και πανηγυρισμούς για τους νικητές, ιδίως τους τοπικούς που είχαν και τους πιο πολλούς φίλους και γνωστούς. Ο δεύτερος αγώνας για το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος ήταν πολύ καλός τόσο για τους αγωνιζόμενους, μιας και το μόνο παράπονο που ακούστηκε ήταν το πολύ στενό σημείο επιβράδυνσης, ενώ και οι θεατές που βρέθηκαν στα καλά σημεία έφυγαν ευχαριστημένοι από το θέαμα που βέβαια ήταν μικρό σε διάρκεια. Το R40 θέλει να ευχαριστήσει τον ΟΦΑΑ για τη βοήθεια που μας προσέφερε στην κάλυψη του αγώνα. Επόμενος αγώνας είναι το Ράλλυ Φίλιππος που οι μάχες αναμένονται ακόμα μεγαλύτερες!

Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα και τις φωτογραφίες του αγώνα.
p4297078
p4296931
p4296946
p4296994
p4297004
p4296955