Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν και στους 2ους γενικής,
Χατζητσοπάνη-Πετρόπουλο, με Subaru Impreza WRX N12, που πίεσαν πολύ,
πρόσφεραν εκπληκτικές πλαγιολισθήσεις στους θεατές, αλλά εν τέλει
έμειναν στην 2η θέση μόλις 8,31 δεύτερα πίσω από τους νικητές. Στην 3η
θέση, οι Καλούδης-Ρούφος, με το Mitsubishi Lancer Evo8, κατάφεραν για
πρώτη φορά να ανέβουν στο πόντιουμ αγώνα του ΠΠΡ. Ακολούθησαν γρήγορο
ρυθμό και παρά την ποινή που δέχτηκαν κατάφεραν να κερδίσουν την μάχη
της 3ης θέσης από τους Παραδείση-Μαχαίρα με το Peugeot 206 S1600 της
Lion Hellas οι οποίοι πραγματοποίησαν εκπληκτικούς χρόνους στις
βραδυνές ε.δ αλλά σήμερα δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν τα πληρώματα
εμπρός τους ενώ να σημειωθεί ότι στην τελευταία ε.δ έχασαν περίπου μισό
λεπτό από διακοπές στον κινητήρα που τελικά τους κόστισε την 3η θέση.
Παρ’ όλα αυτά κέρδισαν την F3 με μεγάλη διαφορά. Σε αυτή τη μάχη
ενεπλάκησαν και οι Σωτήρχος-Ζακχαίος με Citroen Saxo KC που
εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη στην τελευταία ε.δ ενώ ήταν στην 3η
θέση με 30 δεύτερα διαφορά από τους 4ους.
Για δεύτερο συνεχή αγώνα στην Β.Ελλάδα μετά το Θερμαικού, οι
Νιώρας-Γουσέτης με Subaru Impreza WRX N11 και Τόψης-Τσότσος με
Mitsubishi Lancer Evo8, είχαν μεγάλη μάχη για μια θέση στη γενική. Αυτή
τη φορά, την 5η θέση της γενικής κέρδισε το πλήρωμα της Ελληνικής
Αστυνομίας με διαφορά 20 δεύτερα και παρά το μίνι τετ-α-κε στον 2ο
Ταξιάρχη. Και τα 2 πληρώματα πάντως κινήθηκαν πολύ γρήγορα και
πρόσφεραν μπόλικο θέαμα.
7οι γενικής, 1οι Α/7, και πιθανόν οι άνθρωποι του αγώνα, οι
Μίχος-Χειράκης, που οδήγησαν ένα Seat Ibiza GTI πολύ κοντά στα όριά
του, σημείωσαν εκπληκτικούς χρόνους και τερμάτισαν μπροστά από αρκετά,
πολύ πιο δυνατά και σύγχρονα, αυτοκίνητα. Στην 8η θέση βρέθηκαν οι
Μαυροδής-Κυρλαγκίτση με Mitsubishi Lancer Evo6. Πίεσαν αρκετά, αλλά
δυστυχώς η μικροέξοδος χθες το βράδυ στην 2η ειδική, ίσως να τους στοίχισε μια ίσως και δύο θέσεις στη γενική. Την πρώτη 10άδα
συμπλήρωσαν οι Μπεσλίδης-Νάνος με το VW Golf 3 KC οι οποίοι σε κάθε
αγώνα εμφανίζονται και καλύτεροι, και οι Νάσουλας-Πατρικούσης με
Mitsubishi Lancer Evo9.
Ας δούμε τι έγινε όμως στις επιμέρους κλάσεις. Στην κλάση της Α/7 πίσω
τους Μίχο-Χειράκη, βρέθηκαν οι «δικοί» μας Κουτσμανής-Μαύρος με το Ford
Fiesta ST της Ford Βροχίδης-Χατζής κινούμενοι με καλό ρυθμό και
πραγματοποιώντας ακόμα μια καλή εμφάνιση μετά το Θερμαϊκού. Στην 3η
θέση τερμάτισαν οι Εξαδάχτυλος-Νικολακοπούλου με Peugeot 206 RC.
Την Α/6 κέρδισαν μετά από εξαιρετική εμφάνιση οι Μπίστας-Μπακλώρης με
Citroen C2 Challenge. Πολύ κοντά τους βρέθηκαν και οι 2οι της κλάσης,
Κουμποτής-Μαυροματίδης με Peugeot 106 S16, ενώ 3οι τερμάτισαν οι
Ξουργιάς-Κατσούπης επίσης με Citroen C2 Challenge. Και τα 3 πληρώματα
τερμάτισαν και ψηλά στην γενική καταλαμβάνοντας τις θέσεις από 13η εώς
15η.
Στην Α/5 οι Πάζης-Καρασό για ακόμα μια φορά απογείωσαν το γνωστό Toyota
Yaris. Οριακή οδήγηση με αποτέλεσμα εκτός από τη νίκη της κλάσης, να
πάρουν και την 12η θέση της γενικής. Ωστόσο προβληματίστηκαν αρκετά από
τους Σιφναίο-Κωνσταντινοπούλου με MG ZR 105 που στην επανεμφάνιση τους
κατάφεραν να προηγηθούν της κλάσης μέχρι και την 6η ε.δ που
εγκατέλειψαν. 2οι τελικά οι Μακαρώνης-Γκίνης με Toyota Yaris και 3οι οι
Κασίμης-Δελιώτας επίσης με ίδιο αυτοκίνητο.
Στην Ν/2, μόλις 2 πληρώματα είδαν την καρώ σημαία, με 1ους τους
Ευθυμιάδη-Παπανικολάου με Peugeot 106 S16 ακολουθούμενοι από τους
Βελέζη-Κώνστα με ίδιο αυτοκίνητο.
Την κατηγορία Ε και την Ε/12 κέρδισαν οι Μανωλόπουλος-Μανωλόπουλος με
το εκπληκτικό Renault 5 Turbo Maxi. Πίσω τους οι Μπατσάρας-Μπιμπλιτζής
με Mitsubishi Lancer Evo3 και Τσέλιος-Τσέλιος με Ford Escort RS
Coshworth.
Την Ε/11 μετά την εγκατάλειψη των περισσοτέρων πληρωμάτων κέρδισαν οι
Tζικόπουλος-Θεοχάρης με Ford Escort MkII και πίσω τους οι
Λάκης-Καμζέλης με Opel Manta. Στην Ε/10, 3 Peugeot 205 GTI ανέβηκαν στο
πόντιουμ, με 1ους τους Τραγή-Ψωμιάδη, 2ους τους Μπαλακτσή-Καλυβιώτη,
και 3ους τους Πατσιά-Αγγουρά.
Ο αγώνας χαρακτηρίστηκε από τις πολλές εγκαταλείψεις, με κάποιες από
αυτές να κρίνουν σημαντικές θέσεις και στη γενική και στις κλάσεις,
όπως των Βωβού-ΕΛ ΕΜ που είχαν σημαντικό προβάδισμα μετά τις 2 βραδυνές
ε.δ, Πλάγου-Φραγκούλη με Mitsubishi Lancer Evo7 από έξοδο αφού έχασαν
έναν τροχό ενώ βρέθηκαν 1οι νωρίς σήμερα, Σωτήρχου-Ζακχαίου που και
αυτοί προηγήθηκαν σε κάποια στιγμή, Κύρκου Jr-Ανδριανόπουλου με
Mitsubishi Lancer Evo9 που είχαν άσχημη έξοδο στην 7η ε.δ όπου το
αυτοκίνητο κυριολεκτικά το κράτησαν 2 δέντρα και δεν έφυγε ακόμα
περισσότερα μέτρα στον γκρεμό, Βάτσου-Κωνσταντινίδη,
«Χριστόφορου»-Τηλιόπουλου, Ξενοκώστα-Τσιτσικλή, και τα 3 πληρώματα από
μηχανική βλάβη, ενώ πολύ άσχημη έξοδο είχε και το Yugo των
Κωσταγιάννη-Χρήστου που βρέθηκαν αρκετά μέτρα μέσα στον γκρεμό. Ευτυχώς
δεν υπήρξε τραυματισμός σε καμία από τις εξόδους.
Στα παραλειπόμενα του αγώνα ο αποκλεισμός 3 πληρωμάτων της Ν/2 για το
ύψος των αυτοκινήτων μετά τις 2 βραδυνές ε.δ., όπως και μια πολύ
συγκινητική στιγμή υπερπροσπάθειας σήμερα στο σέρβις παρκ στον
Πολύγυρο. Κατά την διάρκεια της ε.δ. πριν το σέρβις οι Στεφανής
Μ.-Στεφανής Κ. αντιμετώπισαν πρόβλημα με την ντίζα του γκαζιού του
Mitsubishi Lancer Evo8. Το αυτοκίνητο λοιπόν έφτασε στο σέρβις με τον
πατέρα Στεφανή «βουτηγμένο» μέσα στο καπό του αυτοκινήτου να δίνει
γκάζι με το χέρι και τον γιο να προσπαθεί να φτάσει το αυτοκίνητο στο
σέρβις. Ακόμα μια φορά ο Κώστας Στεφανής μας έδειξε το γιατί θεωρείται
μια από τις πολύ σημαντικές προσωπικότητες του χώρου.
Επόμενο ραντεβού, σε 2 εβδομάδες, στις 5-6-7 Οκτωβρίου, με το μικτό
2ήμερο ράλλυ ΕΛΠΑ που προσμετρά και στο ERC με τους περισσότερους
πρωταγωνιστές του θεσμού να δίνουν το παρόν!
|