r40banner_05.jpg

31ο Ολυμπιακό Ράλλυ - "Εξολοθρευτής" αγωνιστικών!

  • Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2009 13:12
  • Γράφτηκε από τον/την Νίκος Γκάλφας
olimpiako21.jpg Ολοκληρώθηκε και ο 2ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με το 31ο Ολυμπιακό Ράλλυ που πραγματοποιήθηκε στις χωμάτινες ε.δ. της περιοχής του Πύργου. Σε έναν αγώνα που τερμάτισαν σχεδόν τα μισά αγωνιστικά από αυτά που ξεκίνησαν, νικητές αναδείχτηκαν οι Παπαδημητρίου-Harryman με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX κερδίζοντας μάλλον εύκολα και τις 6 ε.δ. του αγώνα.

Πρόσκληση


olympiako_afisa.jpg Η Α.Ο.Λ.Α.Π. στις 28-29 Μαρτίου 2009 διοργανώνει τον δεύτερο γύρο του 45ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Rally, το 31ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΡΑΛΛΥ, στο νομό Ηλείας με συνδιοργανωτή τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ηλείας και με την υποστήριξη του Οργανισμού Κέντρων Άθλησης Δήμου Πύργου, του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας και του Δήμου Φολόης.

Οι δηλώσεις συμμετοχής ξεκινούν την Δευτέρα 9 Μαρτίου και θα λήξουν Τετάρτη 18 Μαρτίου στις 11.00 μ.μ. 
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα γραφεία της Α.Ο.Λ.Α.Π. καθημερινά από τις 10.00 έως τις 14.00 και από τις 18.00 έως τις 22.00. Τηλεφώνα επικοινωνίας 2621022165 (και fax), 2622021277 (και fax), 6937114349, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και πληροφορίες στις ιστοσελίδες της λέσχης: www.olympiakorally.gr , www.aolap.gr .

Οι αναγνωρίσεις διαδρόμων θα ξεκινήσουν την Πέμπτη 19 μέχρι το Σάββατο 28 Μαρτίου με ελεύθερο αριθμό περασμάτων και σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς. Ο σχεδιασμός του αγώνα έγινε με γνώμονα την ευκολία των αγωνιζόμενων στις αναγνωρίσεις, την οικονομία σε καύσιμα λόγω μικρού μήκους του αγώνα, καθώς και την ευκολία πρόσβασης των θεατών στις ειδικές διαδρομές. Ο αγώνας αποτελείται από 6 ειδικές διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες) με συνολικό μήκος 99 km, ενώ το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 219 km.

Ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος θα γίνει στο Ιδιωτικό ΚΤΕΟ ΙΟΝΙΚΗ ΑΕ στη Συντριάδα Πύργου το Σάββατο 28 Μαρτίου από τις 14.00 έως τις 18.00. Το βράδυ του Σαββάτου θα πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα στις 20.30 στην Κεντρική Πλατειά του Πύργου. Την Κυριακή 29/3/09 ο αγώνας θα εκκινήσει στις 10.00 και θα τερματίσει στον Πύργο στις 16.00.

Το Service Park θα βρίσκεται στο χώρο της εμποροπανήγυρης Στρεφίου (Τοπικό Διαμέρισμα του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας), που βρίσκεται στην Ε.Ο.Πύργου – Αρχ.Ολυμπίας και θα παραχωρηθεί στους αγωνιζόμενους μετά τον διοικητικό και τεχνικό έλεγχο.

Οι δημοσιογράφοι και φωτογράφοι που θέλουν να καλύψουν τον αγώνα, παρακαλούνται να επικοινωνούν με τον υπεύθυνο γραφείου τύπου κ. Γιάννη Σπυρούνη στο τηλέφωνο 6976-869414 ή e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. για τη χορήγηση διαπιστεύσεων.


Ωράρια


ΣΑΒΒΑΤΟ 28/3/09
ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ  20:30  
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΥΡΓΟΥ  
ΚΥΡΙΑΚΗ 29/3/09
ΣΤΑΘΜΟΙ Km Ε.Δ. Km Α.Δ. ΟΛΙΚΑ Km ΙΔ.ΧΡ.min ΩΡΑΡΙΟ 1ου ΑΥΤ Km/h
0
ΛΙΝΑΡΙΑ - ΕΚΚΙΝΗΣΗ         10:00  
1 ΚΑΜΕΝΑ Ι   2,22 2,22 7 10:07 19,0
ΕΔ1 Κάμενα 1 16,00       10:10  
2 ΛΑΛΑΣ Ι   4,39 20,39 30 10:40 40,8
ΕΔ2 Λάλας 1 17,39       10:43  
3 ΦΟΛΟΗ Ι    2,99 20,38 30 11:13 40,8
ΕΔ3 Φολόη 1 15,82       11:16  
REGROUPING 1 in   36,69 52,51 55 12:11 57,3
  ΜΕΡΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 49,21 46,29 95,50      
REGR. 1 out - SERV.1 in       20 12:31  
SERVICE 1 out       30 13:01  
4 ΚΑΜΕΝΑ ΙΙ   19,14 19,14 21 13:22 54,7
ΕΔ4 Κάμενα 2 16,00       13:25  
5 ΛΑΛΑΣ ΙΙ   4,39 20,39 30 13:55 40,8
ΕΔ5 Λάλας 2 17,39       13:58  
6 ΦΟΛΟΗ ΙΙ   2,99 20,38 30 14:28 40,8
ΕΔ6 Φολόη 2 15,82       14:31  
REGROUPING 2 in   36,69 52,51 55 15:26 57,3
  ΜΕΡΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 49,21 63,21 112,42      
REGR. 2 out - SERV.2 in       10 15:36  
SERVICE 2 out       10 15:46  
ΠΥΡΓΟΣ - ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ   11,04 11,04 14 16:00 47,3
  ΣΥΝΟΛΟ 98,42 120,54 218,96    


Διαδρομές


 
Δείτε το χάρτη του αγώνα


Ειδική Διαδρομή 1 - 4 Κάμενα 16,00 χλμ. (ώρα εκκίνησης 1ου αυτοκινήτου 10:10΄και 13:25΄)

Πρόκειται για μια διαδρομή με ποικιλία γρήγορων και αργών κομματιών και πολλά ανηφορικά και κατηφορικά περάσματα. Ξεκινά από το χωριό Κάμενα και καταλήγει στο δρόμο προς Λάλα. Για να φτάσετε εκεί από το χωριό Λάλα σε 2 χλμ. στρίβετε δεξιά προς τη Νεμούτα (υπάρχει σχετική πινακίδα) και μετά από 1 χλμ. στρίβετε δεξιά στο χωματόδρομο (απέναντι από τη μάντρα υλικών οικοδομών) προς την Κάμενα. Σε 1,5 χλμ. θα βγείτε στο 6ο χλμ. της ειδικής (A) όπου υπάρχουν αρκετές στροφές που προσφέρουν πολύ θέαμα.(α),(χ). Από την αφετηρία δεν θα επιτρέπεται να ανεβείτε προς ειδική Κάμενα λόγω του πολύ στενού δρόμου.

Ειδική Διαδρομή 2 - 5 Λάλας 17,39 χλμ. (ώρα εκκίνησης 1ου αυτοκινήτου 10:43΄ και 13:58΄)

Η ειδική διαδρομή Λάλας είναι η μεγαλύτερη και πιο γρήγορη του αγώνα. Ξεκινά 1 χλμ. πριν το χωριό Δούκα και αφού περάσει κοντά στο Λάλα και τις Μηλιές, καταλήγει στο δάσος της Φολόης, κοντά στο εκκλησάκι του Αγ. Γεωργίου. Εχει πολλά σημεία εύκολης πρόσβασης από τα χωριά Λάλα, Δούκα και Μηλιές. ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο ασφαλτόδρομος από τις Μηλιές μέχρι τη διασταύρωσή του με το δρόμο Λάλα - Λαμπείας, θα είναι κλειστός για την κυκλοφορία, αφού ένα κομμάτι του αποτελεί μέρος της ειδικής διαδρομής. Για να φτάσετε στην ειδική διαδρομή ακολουθείτε την εξής πορεία:
1) Μπαίνοντας στο Λάλα μετά το γήπεδο, στα δεξιά υπάρχει φούρνος και ακριβώς απέναντι ο δρόμος σε 0,5 χλμ. (με 200 μ. χώμα) σας βγάζει στο 1ο χλμ. της ειδικής (Α) όπου φαίνεται αρκετά μεγάλο μέρος της διαδρομής. (α), (χ).
2) Συνεχίζοντας στο Λάλα αμέσως μετά το Δημαρχείο στρίβετε αριστερά και σε 300 μ. τελειώνοντας η άσφαλτος συνεχίζετε στον αριστερό χωματόδρομο και σε 200 μ. βγαίνετε στο 5ο χλμ. της ειδικής (Β).(α), (χ).
3) Από το κέντρο του Λάλα πηγαίνοντας προς Λαμπεία σε λιγότερο από 2 χλμ. θα βρείτε τη διασταύρωση αριστερά προς Μηλιές (υπάρχει σχετική πινακίδα) και σε 300 μ. θα βρεθείτε στο 7ο χλμ. της ειδικής όπου τα αγωνιστικά από την άσφαλτο μπαίνουν στο χώμα.(Γ).(α).
4) Από Πύργο παίρνετε το δρόμο προς Λαντζόϊ – Νεράϊδα - Μηλιές. Μόλις περάσετε το κέντρο του χωριού Μηλιές στα αριστερά παίρνετε τον χωματόδρομο και σε 500 μ. θα βγείτε στο 12ο χλμ. της ειδικής, όπου υπάρχουν στροφές κατηφορικές.(Δ).(α), (χ).
5) Αν μετά το χωριό Μηλιές συνεχίσετε την άσφαλτο σε 1,5χλμ. θα βγείτε στο 11ο χλμ. της ειδικής, εκεί όπου τα αγωνιστικά περνούν δίπλα από την άσφαλτο (Ε).(α). Από εκείνο το σημείο μπορείτε να παρακολουθήσετε τα αγωνιστικά δυο φορές διότι σε απόσταση 100μ. βρίσκεται το 3ο χλμ. της ειδικής διαδρομής.

Ειδική Διαδρομή 3- 6 Φολόη 15,82 χλμ. (ώρα εκκίνησης 1ου αυτοκινήτου 11:16΄και 14:31΄)

Η διαδρομή ξεκινάει πριν την Πέρσαινα προς Κούμανι και διασχίζει το πανέμορφο δρυοδάσος της Φολόης. Είναι μια τεχνική και αργή διαδρομή, με πολλά σημεία που παρουσιάζουν όμορφο θέαμα. Για να φτάσετε στην ειδική διαδρομή ακολουθείτε την εξής πορεία:
1) Από το δρόμο Αρχ. Ολυμπία - Λάλα στη διασταύρωση προς Πέρσαινα στρίβετε αριστερά και σε 2,7 χλμ. μετά στρίβετε δεξιά στο χωματόδρομο. Σε 3 χλμ. θα βγείτε στο 13ο χλμ. της διαδρομής (Α) (α), (χ).
2) Επίσης μετά 300 μ. από την προηγούμενη είσοδο απέναντι από την εκκλησία του Αγ. Γεωργίου, δεξιά ο χωματόδρομος σας βγάζει σε 3 χλμ.. στο 9ο χλμ. της ειδικής (Β) (α), (χ).
3) Συνεχίζοντας την ίδια διαδρομή μετά από 1 χλμ. στρίβετε δεξιά στο χωματόδρομο και σε 3 χλμ. περίπου θα βγείτε στο 7ο χλμ. της ειδικής (Γ) (α), (χ).
4) Από το τέλος του χωριού Πέρσαινα δεξιά στον κατηφορικό χωματόδρομο σε 500μ. βγαίνετε στο 3ο χλμ. της ειδικής στο πιο αργό κομμάτι του αγώνα (Δ) (α), (χ).


Ενημέρωση


Ολοκληρώθηκε και ο 2ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με το 31ο Ολυμπιακό Ράλλυ που πραγματοποιήθηκε στις χωμάτινες ε.δ. της περιοχής του Πύργου. Σε έναν αγώνα που τερμάτισαν σχεδόν τα μισά αγωνιστικά από αυτά που ξεκίνησαν, νικητές αναδείχτηκαν οι Παπαδημητρίου-Harryman με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX κερδίζοντας μάλλον εύκολα και τις 6 ε.δ. του αγώνα.

Ο αγώνας ξεκίνησε το Σάββατο το μεσημέρι με τον Τεχνικό Έλεγχο του αγώνα στις εγκαταστάσεις του ιδιωτικού ΚΤΕΟ "Ιονική", και εκεί όπως ήταν αναμενόμενο, επιβεβαιώθηκαν οι φήμες περί της μη εκκίνησης αρκετών αυτοκινήτων κυρίως της "μεγάλης" κατηγορίας. Στην συνέχεια το σκηνικό μεταφέρθηκε στην κεντρική πλατεία της πόλης του Πύργου, όπου όπως κάθε χρόνο, η λέσχη της ΑΟΛΑΠ πρόσφερε στους θεατές μια εντυπωσιακή πανυγυρική εκκίνηση. Πυροτεχνήματα, πανέμορφα rallygirls, dj να δίνουν τον ρυθμό με δυνατή μουσική, και φυσικά ο κόσμος ανταποκρίθηκε καθώς έδωσε βροντερό παρόν.
Εντύπωση προκάλεσε η εκκίνηση 3 πληρωμάτων που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα αυτοκίνητα τους το απόγευμα και πήραν εκκίνηση με τα πόδια, ενώ αυτά ετοιμαζόντουσαν από τους μηχανικούς για την επόμενη μέρα. Επίσης να αναφέρουμε οτι οι θεατές ήταν πάρα πολλοί και στον αγώνα την Κυριακή.

Στα αγωνιστικά τώρα, οι Παπαδημητρίου-Harryman μάλλον δεν είχαν το καλύτερο ξεκίνημα αυτό το διήμερο, καθώς το Σάββατο και στο τεστ που πραγματοποίησε το πλήρωμα πριν τον T.E. αντιμετώπισαν σοβαρό πρόβλημα με τον κινητήρα τους με αποτέλεσμα να χρειαστεί αντικατάσταση και μετά από "αγώνα δρόμου" όλο το βράδυ κατάφεραν να ξεκινήσουν τελικά τον αγώνα. Κέρδισαν όλες τις ε.δ. του αγώνα και πήραν μια εύκολη νίκη καθώς οι κύριοι αντιπαλοί τους, Βωβός-"Ελ Εμ", εγκατέλειψαν μετά το τέλος της 1ης ε.δ. από πρόβλημα στο κιβώτιο του Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Ralliart Italy.

Στην 2η θέση της γενικής, και πάνω από 2 λεπτά πίσω από τους νικητές, τερμάτισαν οι Nιώρας-Κάκκαλης με το Subaru Impreza WRX N12, στην 1η τους φετινή εμφάνιση, κινούμενοι στον γνωστό σβέλτο ρυθμό που ακολουθεί ο οδηγός, ενώ το πόντιουμ συμπλήρωσαν οι Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX παίρνοντας ακόμα ένα καλό αποτέλεσμα στη σειρά μετά το ράλλυ Κορίνθου.

Στην 4η θέση της γενικής και πολύ κοντά στους 3ους, οι Σπανός-Γκοτοβός με το Subaru Impreza WRX N12, ενώ την πρώτη 6άδα έκλεισαν τα 2 πρώτα πληρώματα της Α/8, οι Σακέλλης-Σακέλλης με Mitsubishi Lancer RS Evolution VI και Λαινόπουλος-Μοσχόπουλος με Subaru Impreza WRX.

Πολύ καλή εμφάνιση και νίκη στην F2 για τους Γκάλλο-Δεληγιάννη με το πολύ δυνατό Peugeot 206 KC που συνδυάστηκε με την πολύ καλή 7η θέση στη γενική. Τους ακολούθησαν οι Δόντας-Τσαούσογλου με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που βρέθηκαν αρκετά πιο ψηλά στη γενική αλλά είχαν μια έξοδο που τους κόστισε πάνω από 3 λεπτά. Στην 9η θέση της γενικής, 2οι F2, και 1οι Α/5, τερμάτισαν οι Πάζης-Κυρλαγκίτση με το Toyota Yaris που όπως κάθε φορά εντυπωσίασαν με τα περάσματα τους, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Λευκαδίτης-Άκρατος με Peugeot 206 ΚC που τερμάτισαν και 3οι F2, ενώ άξιο αναφοράς είναι ότι στην 3η ε.δ. έμειναν χωρίς φρένα από κομμένο σωληνάκι και κατάφεραν να φτάσουν μέχρι και το σέρβις χωρίς αυτά σε λειτουργία!

Στην Α/6 νικητές αναδείχτηκαν οι Καβαλαράκης-Σκορδυλάκης με Peugeot 206 XS ενώ τους ακολούθησαν οι Zούνης-Δεμετζής με MG ZR 105 και Κυριλλίδης-Καραγιαννάκος με Peugeot 106 S16.

Στην Α/5, τους νικητές, Πάζη-Κυρλγκίτση, ακολούθησαν οι Τσαπέκης-Κουζούλης με Toyota Yaris και Νικολούλιας-Λαμπρόπουλος με Toyota Starlet EP91.

Στην Α/8 την πρώτη 3άδα συμπλήρωσαν οι Παραθύρας-Βαρουξή με Subaru Impreza WRX, και όχι με το γνωστό Alfa Romeo 75 Turbo, το οποίο δεν πρόλαβαν να ετοιμάσουν μετά το ράλλυ Κορίνθου και έτσι έιδαμε τον οδηγό μετά από πολύ καιρό ξάνα σε τετρακίνητο αυτοκίνητο.

Νικητές στην κατηγορία Ε, αλλά και την Ε/10, oι Πανταζόπουλος-Τσικρικάς με Toyota Corolla AE86 που και πάλι ξεσήκωσαν τους θεατές με τα περάσματά τους. Στην Ε/10 τους ακολούθησαν οι Κουφώλιας-Κουφώλιας με Toyota Starlet και Καρούζος-Κορφιάτης με Toyota Corolla AE86.

Στην Ε/11 επικράτησαν οι Χατζηγάκης-Τόλιας με Ford Escort RS 2000. Πολύ κοντά τους βρέθηκαν οι Xριστόπουλος-Καρακίτσος με το εντυπωσιακό Fiat 131 Abarth και την πρώτη 3άδα συμπλήρωσαν οι Κωνσταντόπουλος-Παπαηλίου με Opel Kadett GSI.

Στην Ε/12 νικητές ήταν οι Αθανασόπουλος-Λυμπερόπουλος με Lancia Delta HF Integrale που ήταν και το μόνο πλήρωμα που τερμάτισε στην κατηγορία.

Οι εγκαταλείψεις του αγώνα ήταν υπερβολικά πολλές. Πολλοί ισχυρίστηκαν ότι οι τελευταίες βροχές στην περιοχή βοήθησαν στο να γίνουν τα χώματα πιο σκληρά αλλά και πάλι ο αριθμός είναι μεγάλος. Ήδη αναφέραμε τους Βωβό-"Ελ Εμ" λόγω κιβωτίου. Μια ανώδυνη έξοδος στην 2η ε.δ., στέρησε από τους Πίτσο-Καραπαπαζή με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX μια καλή εμφάνιση, καθώς μετά την 1η ε.δ βρέθηκαν 3οι γενικής. Οι Νάσουλας-Πατρικούσης με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX εγκατέλειψαν μετά την 3η ε.δ. από πρόβλημα στο τούρμπο του κινητήρα. Οι Κύρκος-Πολυζώης με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX εγκατέλειψαν στην 5η ε.δ. από σπασμένο ακρόμπαρο. Οι Χαλιβελάκης-Μαλακτάρη με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. από σπασμένο πίσω ψαλίδι ενώ οι Χαλιβελάκης-Ασπρόμουγκος με Peugeot 206 KC σταμάτησαν την προσπάθεια τους στην 4η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα. Οι Κεφαλάς-Πετρόπουλος είχαν έξοδο στην 1η ε.δ ενώ σοβαρή ζημιά υπέστη το Subaru Impreza WRX N11 των Δανίδη-Αγγελόπουλου που έπιασε φωτιά μετά από διαρροή λαδιού. Άλλοι 2 πρωταγωνιστές της F2 που δεν τερμάτισαν, οι "Gaston Jnr"-Γιαννόπουλος με Peugeot 106 S16 που εγκατέλειψαν στην 3η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα και οι Μακαρώνης-Καββαδίας παρέδωσαν καρνέ στο τελευταίο σέρβις χωρίς να γνωρίζουμε τον λόγο και ενώ έφτασαν σε αυτό στην 2η θέση της Α/5.

Ξεχωριστή αναφορά, αξίζει η συμμετοχή των Καλτσούνη-Έξαρχου με το νέο τους απόκτημα, το ολοκαίνουργιο Opel Corsa S2000, και αυτό γιατί ήταν η πρώτη συμμετοχή παγκοσμίως του συγκεκριμένου αυτοκινήτου σε χωμάτινο αγώνα. Τα προβλήματα ξεκίνησαν από το Σάββατο όπου ο οδηγός σε μια αναγνωριστική βόλτα είχε μια έξοδο από τον δρόμο. Οι μηχανικοί κατάφεραν να ετοιμάσουν το αυτοκίνητο για τον αγώνα. Εκεί το πλήρωμα έδειξε ότι ακόμα δεν εξοικιώθηκε με το νέο αυτοκίνητο, ενώ τελικά εγκατέλειψαν στην 5η ε.δ. του αγώνα, από πρόβλημα στον γκάζι, βρισκόμενοι στην 20η θέση της γενικής εως εκείνη τη στιγμή.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το ασφάλτινο ράλλυ Φίλιππος στην περιοχή της Βέροιας, στις 11-12 Απριλίου, με τον αγώνα να προσμετρά για 1η φορά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Ενδιαφέρον θα έχουν και οι συμμετοχές του αγώνα καθώς είναι ο πρώτος του θεσμού στην άσφαλτο για φέτος.