Πρόσκληση
Ο Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης ανακοινώνει τη διοργάνωση του 13ου Ράλλυ Σπριντ Ασφάλτου στις 20-21 Ιουνίου 2009. Ο αγώνας θα διεξαχθεί και πάλι στο φιλόξενο Βελβενδό Κοζάνης ενώ και φέτος προσμετράει στο Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και στο Κύπελλο του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Βορείου Ελλάδος.
Ο αγώνας θα γίνει και φέτος στη γνωστή διαδρομή Βελβενδό – Καταφύγι μήκους 12 χλμ με την υποστήριξη του Δήμου Βελβενδού και είναι εγκεκριμένος από την Εθνική Επιτροπή Αγώνων (ΕΘ.Ε.Α.) και το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης.
Ο Σ.Μ.Α.Κ. συνεχίζοντας την παράδοση της άριστης φιλοξενίας αναγγέλλει τις εξής παροχές προς τα πληρώματα που θα συμμετέχουν στον αγώνα:
• Φιλοξενία στα πληρώματα που είναι εκτός Νομού Κοζάνης
• Γεύμα στα πληρώματα μετά τον τερματισμό του αγώνα.
(Για τις κρατήσεις των δωματίων θα τηρηθεί αυστηρά η προτεραιότητα ανάλογα με τον χρόνο δήλωσης συμμετοχής.)
Ο τεχνικός έλεγχος θα γίνει το Σάββατο 20 Ιουνίου στην Κεντρική Πλατεία του Βελβενδού, από τις 16:00μμ – 19:00μμ.
Η εκκίνηση του αγώνα θα γίνει το πρωί της Κυριακής 21 Ιουνίου στις 10:30πμ, στην αφετηρία της ειδικής διαδρομής στο Μετόχι Βελβενδού. Το δεύτερο σκέλος θα πραγματοποιηθεί στις 13:30 και αφού πρώτα τα αυτοκίνητα επιστρέψουν με ανάποδη φορά στην αφετηρία.
Η απονομή θα γίνει στο Μετόχι στις 16:00 και θα ακολουθήσει γεύμα στο Εστιατόριο «Μετόχι» που βρίσκεται στο χώρο απονομής.
Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να επικοινωνήσετε στo τηλέφωνo/fax 2461036742 (Γραφεία ΣΜΑΚ 20:00μμ - 23:00μμ), στο κινητό 6934610730,ΦΑΣΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Πρόεδρος ΣΜΑΚ), στο email
Πρόγραμμα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Έναρξη εγγραφών συμμετοχής : Τετάρτη 20/05/2009
Λήξη εγγραφών συμμετοχής : Παρασκευή 12/06/2009 ώρα 21:30
Διανομή βιβλίου διαδρομής : Παρασκευή 12/06/2009
Διανομή εντύπων-αριθμών συμμετοχής στους αγωνιζόμενους : Σάββατο 20/06/2009 ώρα 16:00 έως 19:00
Υποχρεωτική ενημέρωση αγωνιζόμενων : Σάββατο 20/06/2009 ώρα 1900
Έλεγχος εξακρίβωσης : Σάββατο 20/06/2009 16:00 έως 19:00 Στην κεντρική πλατεία Βελβενδού
Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων : Παρασκευή 12/06/2009
Δημοσίευση πίνακα εκκινούντων : Σάββατο 20/06/2009 ώρα 20:00
ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΙΟΥΝΙΟΥ 2009
Εκκίνηση 1ου σκέλους : Σ.Ε.Χ. 1 Ε.Δ. Μετόχι - ώρα 10:30 π.μ.
Εκκίνηση 2ου σκέλους : Σ.Ε.Χ. 2 Ε.Δ. Μετόχι - ώρα 13:30 μ.μ.
Τελικός Τεχνικός Έλεγχος : Μετά τον τερματισμό στο stop της Ε.Δ.
Δημοσίευση προσωρινών αποτελεσμάτων: Στο χώρο της εκκίνησης
Τελικά αποτελέσματα: Στο Μετόχι 16:00 μ.μ.
Απονομή επάθλων : Στο Μετόχι 16:00 μ.μ.
Συμμετοχές
Α/Α | Α/Σ | TEAM | ΟΝΟΜ/ΜΟ ΟΔΗΓΟΥ | ΟΝΟΜ/ΜΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ | Ο/Κ | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ |
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΩΣ 1400 Κ.Ε. | ||||||
1 | 1 | Α.Λ.Α.ΛΑΜΙΑΣ | ΠΑΖΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ΠΑΠΑΡΗΓΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | Α/5 | TOYOTA YARIS |
2 | 2 | ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΝΙΚΟΣ | ΝΩΤΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | Α/5 | TOYOTA YARIS | |
3 | 3 | ΠΑΠΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ | ΠΑΛΑΠΑΝΙΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | Α/5 | PEUGEOT 206 | |
4 | 4 | Σ.Μ.Α.ΚΟΖΑΝΗΣ | ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΖΙΑΜΠΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | EA/9 | DAIHATSU CHARADE |
5 | 5 | ΓΕΩΡΓΑΚΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ | ΜΠΕΜΠΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | Ε/9 | MINI 1275 GT | |
6 | 6 | Σ.Μ.Α.ΚΟΖΑΝΗΣ | ΠΟΥΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ | ΤΣΕΠΟΥΡΑΣ ΑΛΕΞΙΟΣ | Α/5 | PEUGEOT 106 |
7 | 7 | Σ.Μ.Α.ΚΟΖΑΝΗΣ | ΣΙΩΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΠΑΠΑΜΑΡΚΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ | Α/5 | PEUGEOT 206 |
8 | 8 | ΧΟΛΕΒΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | Ε/9 | TOYOTA STARLET | |
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1401-1600 Κ.Ε. | ||||||
9 | 9 | Α.Ο.ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ | ΠΑΡΤΑΛΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ | A/6 | CITROEN SAXO VTS |
10 | 10 | ΛΕ.Μ.Α.ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ | ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | ΜΗΛΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Α/6 | PEUGEOT 106 S16 |
11 | 11 | ΛΕ.Μ.Α.ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ | ΣΑΝΙΔΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ | Α/6 | PEUGEOT 106 S16 |
12 | 12 | Σ.Μ.Α.ΚΟΖΑΝΗΣ | ΓΚΑΛΦΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ | Α/6 | PEUGEOT 106 S16 |
13 | 14 | Λ.Α.ΒΕΡΟΙΑΣ | ΚΑΚΑΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | Α/6 | CITROEN SAXO VTS |
14 | 15 | Λ.Α.ΝΑΟΥΣΣΑΣ | ΓΙΑΝΝΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ | ΡΑΛΛΗΣ ΔΙΟΓΕΝΗΣ | Ε/10 | HONDA CIVIC |
15 | 16 | Α.Ο.ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ | ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗΣ | Α/6 | PEUGEOT 106 S16 |
16 | 17 | ΜΑΝΤΖΟΣ ΠΕΤΡΟΣ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | Ε/10 | PEUGEOT 205 | |
17 | 18 | Λ.Α.ΤΡΙΚΑΛΩΝ | ΔΙΜΤΣΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΣ | Α/6 | CITROEN SAXO VTS |
18 | 19 | ΚΩΣΤΑΣ ΦΩΤΗΣ | ΤΣΙΜΠΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | Ε/10 | PEUGEOT 205 | |
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1601-2000 Κ.Ε. | ||||||
19 | 20 | Λ.Α.ΒΕΡΟΙΑΣ | "ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ" | ΤΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ | E/11 | VW GOLF II |
20 | 21 | Ο.Φ.Α.ΚΑΜΠΑΝΗ | ΒΑΤΣΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | ΕE/11 | PEUGEOT 309 |
21 | 22 | Λ.Α.ΒΕΡΟΙΑΣ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | Ε/11 | PEUGEOT 205 |
22 | 23 | ΒΑΛΑΒΑΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | Α/7 | RENAULT MEGANE | ||
23 | 24 | ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ | ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | Ε/11 | VW GOLF II | |
24 | 25 | ΑΝΑΣΤΑΣΟΒΙΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | ΑΝΑΣΤΑΣΟΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | Ε/11 | OPEL ASTRA Gsi | |
25 | 26 | Α.Ο.ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ | ΛΑΚΗΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ | ΚΑΜΖΕΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | Ε/11 | OPEL MANTA |
26 | 27 | Σ.Μ.Α.ΚΟΖΑΝΗΣ | ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ | ΕΕ/11 | BMW 320 |
27 | 28 | Α.Ο.ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ | ΜΠΑΞΕΒΑΝΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ | ΡΕΤΖΟΥΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | Α/7 | HONDA CIVIC TYPE-R |
28 | 29 | ΠΑΤΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | ΕΑ/11 | RENAULT CLIO WILLIAMS | |
29 | 30 | Α.Λ.ΠΤΟΛ/ΔΑΣ | ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΣΕΡΣΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | EA/11 | RENAULT CLIO WILLIAMS |
30 | 31 | ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ | ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ | Α/7 | RENAULT CLIO RAGNIOTTI | |
31 | 32 | Λ.Α.ΤΡΙΚΑΛΛΩΝ | ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | ΤΣΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ | Ε/11 | VW GOLF |
32 | 33 | Ο.Φ.Α.ΚΑΜΠΑΝΗ | ΔΕΡΤΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΚΥΡΛΑΓΚΙΤΣΗ ΜΑΡΙΑ | ΕΕ/11 | PEUGEOT 205 |
33 | 34 | Α.Ο.ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ | ΠΑΡΤΑΛΙΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | ΜΠΑΛΝΤΟΥΜΑΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ | C/3 | BMW 2002 Ti |
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2001 Κ.Ε. ΚΑΙ ΑΝΩ | ||||||
34 | 35 | ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ | Ε/12 | RENAULT 5 TURBO | |
35 | 36 | ΜΠΑΤΣΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΜΠΑΤΣΑΡΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ | Ε/12 | MITSUBISHI LANCER EVO 3 | |
36 | 37 | ΔΟΥΛΚΕΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ | Α/8 | SEAT IBIZA 20VT | |
37 | 38 | Σ.Μ.Α.ΚΟΖΑΝΗΣ | ΧΑΣΙΩΤΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ | ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΑΛΕΞΗΣ | Ε/12 | RENAULT 5 GT |
Αποτελέσματα
Περιγραφή
Στο 13ο Σπριντ Κοζάνης ταχύτερος συνδυασμός της ημέρας ήταν οι «Χριστόφορος» - Τηλιόπουλος με VW Golf II που κέρδισαν την κλάση των δίλιτρων και πήραν τη γενική για το Κύπελλο Β. Ελλάδος. Ο καιρός έκανε τη χάρη σε πληρώματα και θεατές και ήταν ηλιόλουστος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα σε αντίθεση με το Σάββατο που έγινε ο Τεχνικός Έλεγχος με έντονη βροχή!
Πρώτα αυτοκίνητα στον αγώνα ήταν τα 1400αρια και νικητές ήταν οι Πάζης - Παπαρήγας που συμμετείχαν στον αγώνα με το αυτοκίνητο του Μακαρώνη. Ο πολυπρωταθλητής της κατηγορίας είχε κάποια ερωτηματικά σε σχέση με το στήσιμο του αυτοκινήτου και έτσι στο πρώτο σκέλος είδαμε τους ταχύτατους Τσακίρη - Νώττα με Toyota Yaris να είναι μόλις ενάμιση δευτερόλεπτο πίσω από τους πρώτους. Η διαφορά αυξήθηκε βέβαια στο δεύτερο σκέλος με τον Τσακίρη να δηλώνει πολύ ευχαριστημένος από τον αγώνα του. Στην τρίτη θέση τερμάτισαν οι τοπικοί Μαυρίδης - Ζιάμπας με Daihatsu Charade που το είδαμε να έχει ξυθεί σε όλο το μήκος από μπαριέρα, σε μια ακόμα καλή αν και σπάνια εμφάνιση.
Και οι υπόλοιπες θέσεις της κατηγορίας ήταν από τοπικά πληρώματα. Τέταρτοι τερμάτισαν οι Χολέβας - Παπαγεωργίου με Toytota Starlet, στην πέμπτη θέση οι Γεωργάκας Λ. - Μπέμπης με το Mini και πίσω τους οι Σιώμος - Παπαμάρκος με Peugeot 206.
Τον αγώνα εγκατέλειψαν οι Πουλιόπουλος - Τσέπουρας από αρρυθμίες στο μοτέρ του Peugeot 106.
Στην κατηγορία των 1600 κ.ε. είχαμε μάχες και ατυχίες. Τη νίκη πήρε σχεδόν από το πρώτο σκέλος το πλήρωμα της ΛΕΜΑΧ Σανιδάς - Τριανταφύλλου που εξασφάλισε διαφορά ασφαλείας από τους υπόλοιπους κάνοντας πολύ καλά περάσματα με ίδιο σχεδόν χρόνο και στα δύο σκέλη. Στη δεύτερη θέση ανέβηκαν οι Καραβασίλης - Μηλιάδης και πάλι από τη ΛΕΜΑΧ που είχαν βρεθεί πιο πίσω στο πρώτο σκέλος και κάλυψαν τη διαφορά από τους Γκάλφα - Αγγελόπουλο για μόλις 6 δέκατα του δευτερολέπτου! Ο τοπικός Γκάλφας είχε ποντάρει σε κρύο καιρό και μπήκε με μεσαία γόμα στα εμπρός ελαστικά οπότε από τη μέση της διαδρομής και μετά είχε μειωμένη πρόσφυση εμπρός και αρκέστηκε έτσι στην τρίτη θέση. Τα τρία πρώτα πληρώματα συμμετείχαν με Peugeot 106 S16.
Στην τέταρτη θέση τερμάτισαν οι Δήμτσας - Παπαθανασίου από τα Τρίκαλα με Citroen Saxo VTS που και αυτοί κάλυψαν τη διαφορά και προηγήθηκαν από τους Παρταλιό Δ. - Παπαδόπουλο για μόλις 8 δέκατα ! Ο Παρταλιός κινήθηκε λίγο συντηρητικά στον αγώνα για να εξασφαλίσει τον πρώτο τερματισμό με το Citroen Saxo VTS για φέτος μετά από δύο εγκαταλείψεις. Έκτοι τερμάτισαν οι Ευθυμιάδης - Παπανικολάου με Peugeot 106 και διαφορά μόλις μισού δευτερόλεπτου από τον Παρταλιό ! Έντονες μάχες λοιπόν και ελάχιστες διαφορές είχαμε σε αυτή την κατηγορία που έκλεισε με τους Κάκαρη - Γεωργούση με Saxo και Κώστα - Τσιμπίδη με Peugeot 205.
Μεγάλοι άτυχοι ήταν οι Γιάννος - Ράλλης με Honda Civic της Ε που είχαν λάστιχο στο πρώτο σκέλος και το άλλαξαν μέσα στην ειδική ενώ στο δεύτερο σκέλος έγραψαν ένα εντυπωσιακό 7:24 που άνετα θα τους έδινε τη νίκη αν όλα πήγαιναν καλά. Παρά τον έντονο συναγωνισμό, δεν είχαμε καμία εγκατάλειψη στην κατηγορία.
Στα δίλιτρα όπως είπαμε νικητής ήταν ο «Χριστόφορος» με τον καλύτερο χρόνο ημέρας στο 7:11. Απευθείας σύγκριση δεν μπορεί να γίνει με την προηγούμενη χρονιά γιατί φέτος η διαδρομή μίκρυνε στην αφετηρία. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι αδερφοί Κωνσταντινίδη από τα Γιαννιτσά κάνοντας το 1-2 για τη ΛΑΒέροιας. Σε κάθε σκέλος είχαν διαφορά 6 δευτερόλεπτα από τους πρώτους. Στην τρίτη θέση ανέβηκαν οι Ανδρεάδης - Βογιατζής κάνοντας έναν καλό αγώνα χωρίς προβλήματα και ήταν ο πρώτος τερματισμός φέτος.
Στην τέταρτη θέση ήταν οι Βάτσος - Θεοφανίδης με προβλήματα στο μοτέρ που ρετάριζε και στην πέμπτη θέση οι τοπικοί Αγραφιώτης - Χαραλαμπίδης κάνοντας πολύ καλό αγώνα με την BMW 320 και τους είδαμε εμφανώς ικανοποιημένους με αυτό το αποτέλεσμα σε τόσο δυνατό συναγωνισμό. Πίσω τους ένα ακόμα πλήρωμα από τα Τρίκαλα, οι Παπαβασιλείου - Τσουτσοπούλου με VW Golf, ακολούθησαν οι Λάκης - Καμζελής με Opel Manta, Μπαξεβανάκης - Ρετζούλης με Honda Civic Type-R, Κεχαγιάς - Σερσέμης με Renault Clio Williams, Πατσιάς - Τριανταφυλλίδης με ίδιο αυτοκίνητο.
Στην 11η θέση και με ξεχωριστή ιδιαιτερότητα για το R40 τερμάτισε τον πρώτο του αγώνα ο Γιώργος Δερτλής με συνοδηγό τη Μαρία Κυρλαγκίτση. Ο πιο «τρελός» θεατής των ελληνικών αγώνων που μονοπωλεί τα παραλειπόμενα στις φωτογραφίες κάθε αγώνα πέρασε και από τη μεριά του αγωνιζόμενου! Καλούς αγώνες!
Στην τελευταία θέση της πολυπληθούς κατηγορίας τερμάτισαν οι Αναστασοβίτης Θ. - Αναστασοβίτης Ι. με Opel Astra Gsi.
Άτυχοι ήταν οι Παρταλίος Α. - Μπαλντουμάς που είχαν έξοδο με την BMW 2002 όταν κόλλησε η ντίζα του γκαζιού επάνω σε φουρκέτα. Έξοδο είχαν και οι Τερζόπουλος - Θωμόπουλος με Renault Clio Ragniotti στο 2ο σκέλος χωρίς σημαντικές ζημιές.
Τέλος στη μεγάλη κατηγορία των υπερτροφοδοτούμενων νικητές ήταν οι τοπικοί Μπατσάρας Δ. - Μπατσάρας Απ. με Mitsubishi Lancer Evo III στην πρώτη νίκη του τοπικού οδηγού που φέτος είναι οδηγός με τον πατέρα του στο δεξί μπάκετ. Φέτος βέβαια η κατηγορία δεν έχει πολλές συμμετοχές και είναι εμφανής η έλλειψη εντυπωσιακών αυτοκινήτων που θα τραβήξει και τον κόσμο για να ανέβει στις πλαγιές. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Δουλκερίδης Δ. - Παπάζογλου με Seat Ibiza 20VT.
Τον αγώνα εγκατέλειψαν οι Μανωλόπουλος Δ. - Μανωλόπουλος Α. αφού στον τερματισμό του 1ου σκέλους το Renault 5 turbo είχε γεμίσει καπνούς που οφείλονταν σε υπερθέρμανση του κινητήρα. Προτίμησαν λοιπόν να προστατέψουν το σπάνιο αυτοκίνητο και άφησαν τον αγώνα έχοντας γράψει το δεύτερο χρόνο ημέρας με 7:13. Η τέταρτη συμμετοχή της κατηγορίας ήταν οι τοπικοί Χασιώτης - Μάστορας που είχαν έξοδο στο πρώτο σκέλος από δυνατή σύγκρουση του Renault 5 GT με μπαριέρα.
Η τόσο ζεστή ημέρα και το σχετικά μεγάλο υψόμετρο ταλαιπώρησε αρκετά αυτοκίνητα που έφταναν στον τερματισμό της ανηφορικής ειδικής των 13 χλμ με υπερθέρμανση στον κινητήρα ενώ και οι θεατές πήραν γερή δόση από τον καλοκαιρινό ήλιο. Ο κόσμος πάντως δεν ήταν αυτός που έχουμε συνηθίσει στο Βελβενδό και ήταν σαφώς λιγότερος. Ίσως οι λιγότερες συμμετοχές σε σχέση με πριν, ίσως και ο καιρός που έκανε τα παιχνίδια του, αφού και το Σάββατο αλλά και την Κυριακή μετά τον αγώνα έπιασε ξαφνικές καταιγίδες. Οι απονομές και το γεύμα μετά τον αγώνα έγιναν στο κέντρο «Μετόχι» όπως κάθε χρόνο με την παρουσία όπως κάθε φορά του Δημάρχου Βελβενδού που στηρίζει με κάθε τρόπο τη διοργάνωση και προσφέρει και τη φιλοξενία στα πληρώματα. Η οργάνωση ήταν άρτια με άμεση απομάκρυνση των αυτοκινήτων που είχαν έξοδο στο πρώτο σκέλος ενώ τα μόνα παράπονα που ακούστηκαν ήταν για τη μεγάλη διάρκεια πριν την έναρξη του δεύτερου σκέλους.
Από τις συμμετοχές έλειψαν τελικά οι Παπαρινόπουλος - Παλαπανίδης που θα συμμετείχαν φιλικά στον αγώνα αφού ο οδηγός είναι από την Αθήνα και συμμετέχει στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων με Peugeot 206 και ο Παλαπανίδης έχει καταγωγή από το Βελβενδό. Το πλήρωμα βρέθηκε κανονικά στον τεχνικό έλεγχο αλλά δεν μπόρεσαν να συμμετέχουν αφού το αυτοκίνητο δεν είχε πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας! που ίσως βέβαια δεν είναι απαραίτητα στις αναβάσεις που γίνονται σε καθεστώς κλειστής πίστας.
Επόμενος αγώνας για το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος θα είναι το Ράλλυ ΔΕΘ μετά το καλοκαίρι ενώ πιο κοντινός είναι το Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης σε δύο εβδομάδες. Μη ξεχνάμε και το γεγονός ότι την ίδια ημέρα με το Σπριντ Κοζάνης έγινε και το Σπριντ Όθρυς στον Αλμυρό Βόλου και όπως είναι φυσικό αποδυνάμωσε τις συμμετοχές και στους δύο αγώνες. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα πληρώματα από τα Γιάννενα δεν έχουν βαθμολογία στους αγώνες Βορείου Ελλάδος και έτσι βρέθηκαν στο Βόλο! ενώ τα πληρώματα από το Βόλο που βαθμολογούνται κανονικά στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, ήταν «υποχρεωμένα» κυρίως στους χορηγούς και θεατές τους να τρέξουν στον τοπικό τους αγώνα, «χάνοντας» τους βαθμούς της Κοζάνης. Καλό θα είναι τη νέα χρονιά, με Ομοσπονδία η χωρίς, αυτά τα θέματα να κοιταχθούν λίγο υπεύθυνα και οργανωμένα.
Video
Δήμτσας / Παπαθανασίου - Citroen Saxo GrA
Γεωργάκας / Μπέμπης - Mini 1275 GT
Αναστασοβίτης / Αναστασοβίτης - Opel Astra Gsi
Γεωργάκας / Μπέμπης - Mini 1275 GT
Αναστασοβίτης / Αναστασοβίτης - Opel Astra Gsi
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Νίκος Γκάλφας - Φωτογραφίες: Ανδρέας Αποστολίδης