|
Από νωρίς το πρωί ο καιρός ήταν άστατος και σε μερικά σημεία της διαδρομής κάποιες φορές ψιλόβρεχε με αποτέλεσμα η μισή διαδρομή να είναι λίγο βρεγμένη και η άλλη μισή στεγνή. Παρόλα αυτά αρκετοί ήταν οι φίλοι των τεσσάρων τροχών που βρέθηκαν στη διαδρομή και αποθέωσαν τις προσπάθειες των λιγοστών συμμετεχόντων.
Δυο τρία λεπτά πριν από την εκκίνηση ξεκίνησε να βρέχει κανονικά σε όλη τη διαδρομή και δεν σταμάτησε καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Ταχύτερος συνδυασμός του αγώνα οι νικητές στα 1600άρια Κώστας Ορφανουδάκης – Αντώνης Τζιάκης με Peugeot 106 Rallye, που από την αρχή στάθηκαν τυχεροί με την επιλογή των ελαστικών, κινήθηκαν σε πολύ γρήγορους ρυθμούς και παρά το τετακέ που έφεραν στο πρώτο σκέλος, βρέθηκαν στην κορυφή της κατάταξης και με διαφορά.
Πίσω τους στα 1600άρια, ακολούθησαν οι Σταμάτης Φουντουλάκης – Γιώργος Γαροφαλάκης με ίδιο αυτοκίνητο, αφού η λάθος επιλογή ελαστικών στο πρώτο σκέλους, δεν τους επέτρεψε να προσπαθήσουν για κάτι καλύτερο. Κάτι αντίστοιχο συνέβη, όσον αφορά την επιλογή ελαστικών και στα δύο σκέλη, με τους Γιώργο Περουλάκη – Γιώργο Ζωφάκη με Honda Civic που τερμάτισαν 3οι, αφήνοντας 4ους τους Σταύρο Ζεϊμπεκάκη – Νίκο Προβιδάκη με Peugeot 106 Rallye και 5ους τους πρωτοεμφανιζόμενους Γιάννη Χριστοδουλάκη – Νίκο Μαλιωτάκη με Toyota Corolla.
Άτυχοι στάθηκαν οι Δάμων Τσικρικωνάκης – Θοδωρής Καραπαναγιώτης, που είχαν μια έξοδο στο πρώτο σκέλος τραυματίζοντας το Honda Civic και στη συνέχεια εγκατέλειψαν.
Στην κατηγορία των 1400ων κυβικών επικράτησαν οι Μιχάλης Πουλάκης – Βαγγέλης Προβιδάκης με Toyota Yaris, παρόλο που είχαν τις «στιγμές τους» και στα δύο σκέλη. Πίσω τους, 2οι τερμάτισαν οι Γιώργος Δήμου – Λευτέρης Θεοδωράκης με Nissan Micra και 3οι οι Γιάννης Βρανάς – Μιχάλης Πατεράκης με Peugeot 106.
Στην μεγάλη κατηγορία (μεγάλη στα κυβικά γιατί από συμμετοχές ήταν μόλις δύο), οι Στέλιος Μιχαηλάκης – Νίκος Λιγοψυχάκης με Subaru Impreza, στο πρώτο σκέλος βρέθηκαν έξι δευτερόλεπτα μπροστά από τους Γιάννη Παπαδοκωσταντάκη – Σταύρο Κλαριδόπουλο με Mitsubishi Carisma. Στο δεύτερο σκέλος είχαν μια μικροέξοδο χάνοντας πολύτιμο χρόνο, όμως οι Παπαδοκωσταντάκης – Κλαριδόπουλος στάθηκαν ακόμα πιο άτυχοι, αφού εγκατέλειψαν από πρόβλημα στην τροφοδοσία της βενζίνης.
Στα δίλιτρα, μοναδικοί συμμετέχοντες οι Μανώλης Κυριανιτάκης – Σήφης Φαραντάκης, κινήθηκαν σε γρήγορους ρυθμούς και με μόνους αντίπαλους το χρονόμετρο και τη γλιστερή διαδρομή, είχαν σαν απώτερο σκοπό την προσαρμογή τους με το εντελώς ανανεωμένο στήσιμο του VW Golf GTI.
Μετά τον αγώνα ακολούθησαν οι απονομές στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων του Δήμου Κισάμου, όπου υπήρχε μπουφές, ποτό και αναψυκτικό για τους παρευρισκόμενους. Παρούσες στην απονομή ήταν, η Δήμαρχος Κισάμου κ. Φρόσω Σκουλάκη και η Αντιδήμαρχος κ. Μαρία Ροδουσάκη. Σε δήλωση της η κυρία Σκουλάκη δεσμεύτηκε ότι θα παρέχει κάθε δυνατή βοήθεια σε όλες τις διοργανώσεις της Αθλητικής Λέσχης Αυτοκινήτου Χανίων.
Χορηγοί του αγώνα ήταν οι “Φωταράς – Εξατμίσεις” και “Πετράκης Θέμης – Φανοποιείο”.
Η πρεμιέρα του Κυπέλλου Rally Sprint Κρήτης πέρασε στην ιστορία, αφήνοντας μια ... πικρή γεύση σε όλους, όσον αφορά τις συμμετοχές, κάτι που ευχόμαστε να διορθωθεί στη συνέχεια.
Επόμενος αγώνας του Κυπέλλου το Σαββατοκύριακο 17 και 18 Απριλίου, με το 10ο Rally Χανίων αγώνας που θα προσμετρά στη βαθμολογία με συντελεστή δύο.
|