1.jpg
O 4ος γύρος του Πανελληνίου Κυπέλλου Ασφάλτου ολοκληρώθηκε με το 35ο Ράλλυ Αχαιός στην περιοχή της Πάτρας. 42 πληρώματα έδωσαν το παρόν στον αγώνα και αποζημίωσαν τους θεατές που εν μέσω κάυσωνα προτίμησαν να βρεθούν στο βουνό και να παρακολουθήσουν τους. Η νίκη ήρθε άνετα για τους Σπυρόπουλο-Πολυζώη με το Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII της κατηγορίας Α. Καλοί γνώστες των ε.δ. του αγώνα, κινήθηκαν γρήγορα στην αγαπημένη τους επιφάνεια, κέρδισαν τις 5 από τις 6 ε.δ. του αγώνα, και χωρίς να έχουν κάποιο αντίπαλο στην ίδια κατηγορία να τους πιέσει, επικράτησαν εύκολα στην γενική.

Ενημέρωση


Ακριβώς το αντίθετο συνέβη στην F2. Eκεί για ακόμα έναν αγώνα στην άσφαλτο είδαμε έντονη μάχη μεταξύ αρκετών πληρωμάτων. Νικητές στην F2 και 2οι γενικής αναδείχτηκαν οι Κ.Χαλιβελάκης-Μαχαίρας με το Peugeot 206 KC. Το τέλος της 1ης ε.δ. τους βρήκε στην 4η θέση της γενικής και στην 3η της F2 αλλά με πολύ καλούς χρόνους στην συνέχεια κατάφεραν να αναρρηχηθούν και στις 2 κατατάξεις ενώ επικράτησαν στο θρίλερ της τελευταίας ε.δ απέναντι στους Β.Ζάχο-Ε.Ασπρόμουγγο με το Citroen C2 R2 Max στην οποία μπήκαν με πλεονέκτημα μόλις 0''81. Στην ίδια ε.δ. επικράτησαν και στην γενική και δείχνουν ότι σιγά σιγά προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του νέου τους αυτοκινήτου. Καλή εμφάνιση πραγματοποίησε και ο Β.Ζάχος που διεκδίκησε για ακόμα έναν αγώνα τη νίκη στην F2 ενώ προσωρινά μετά την 4η ε.δ. βρέθηκε να προηγείται. Η 3η θέση γενικής και 2η της F2 μάλλον τους αφήνει και αυτούς ικανοποιημένους καθώς έδειξαν και σε αυτόν τον αγώνα ότι βρίσκονται σε επίπεδο κορυφής στην F2 και χάσαν τη νίκη στις λεπτομέρειες, για μόλις 5''82. Στην 3η θέση της F2 και την 4η γενικής κατάληξαν οι Κοσμόπουλος-Μπαρδάκης με το Renault Clio R3 Maxi. Προηγήθηκαν με το καλημέρα αλλά στην 3η ε.δ. έχασαν αρκετό χρόνο (έκαναν τετ-ακε στην προσπάθειά τους να αποφύγουν μια κατσίκα) σε σχέση με τον συναγωνισμό και παρά την πολύ καλή τους προσπάθεια στην συνέχεια δεν κατάφεραν να μαζέψουν την διαφορά και να ξαναμπούν στην διεκδίκηση της νίκης στην F2 τερματίζοντας 11'' σχεδόν πίσω από τον Β.Ζάχο.

Λίγο περισσότερο από 1 λεπτό πίσω τους, στην 5η θέση της γενικής, τερμάτισαν οι Κοπανάκης-Φαρμάκης με το Opel Astra G σε μια από τις καλύτερες εμφανίσεις τους. 6οι γενικής και νικητές στην κατηγορία Ε ήταν οι Τζικόπουλος-Τζικοπούλου με το Ford Escort MKII. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα και επικράτησαν για 24''86 στην μάχη της Ε έναντι των Μανωλόπουλου-Σουβαλιώτη με το Peugeot 205 GTI που τερμάτισαν 7οι.

8οι γενικής και 1οι Α/6 τερμάτισαν οι Αρεθάς-Παπαπέτρος με Peugeot 106 S16. Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Kαψιώτης-Καψιώτης με Peugeot 306 S16 και οι νικητές της Ν/2, Στρούγγης-Ρέντης με Peugeot 106 S16.

Νικητές στην Α/5 αναδείχτηκαν οι Mπασδέλης-Αττάρτ με το θηριώδης Nissan Micra KC εμπρός από τους Παντιέρα-Κουρτίδου με Toyota Yaris.

Στην κατηγορία των Ιστορικών επικράτησαν οι Γιόβας-Αμαξάς με Audi 80 GT, εμπρός από τους Λυκάκη-Χατζηθεωδορίδη με Ford Escort MKI και Χωριανόπουλο-Ιντζόγλου επίσης με Audi 80 GT.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Αμαξόπουλο-Μιχελάκη με Peugeot 205 που εγκατέλειψαν στην 4η από κινητήρα αλλά να κερδίζουν τις εντυπώσεις μέχρι τότε καθώς βρισκόταν στην 4η θέση της γενικής, 3οι F2, και μέσα στο παιχνίδι της νίκης (2οι γενικής στην 3η ε.δ.!), και τους Κυριακόπουλο-Τριπιντή με Peugeot 106 S16 που εγκατέλειψαν στην 4η ε.δ. από μηχανική βλάβη ενώ βρισκόταν 6οι γενικής και 1οι Α/6.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, στις 18-19 Σεπτεμβρίου, με το Ράλλυ ΔΕΘ.

Video



35th Aheos Rally - SS Selinountas 2 - Part 1


35th Aheos Rally - SS Selinountas 2 - Part 2