r40banner_02.jpg

Rally Sprint στη Μαλάξα: Μάχες και απρόοπτα...

  • Δημοσιεύθηκε: Τρίτη, 07 Δεκεμβρίου 2010 09:06
  • Από: Νίκος Γκάλφας
Παπαδοκωσταντάκης Με απρόοπτα και καθυστερήσεις, παρά την καλή οργάνωση, αλλά και δυνατές μάχες πραγματοποιήθηκε ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς για το Κύπελλο Rally Sprint Κρήτης, στη διαδρομή Άπτερα – Μαλάξα, την Κυριακή 5 Δεκεμβρίου.
Ο καιρός το πρωί της Κυριακής προβλημάτισε τους πάντες, αφού ήταν άστατος και ψιλόβρεχε. Στη συνέχεια έστρωσε, κάνοντας το χατίρι σε αγωνιζόμενους, οργανωτές αλλά και θεατές που δεν ήταν και λίγοι. 
Φραντζεσκάκης
Φουντουλάκης
Μεγαλακάκης
Αναπολιωτάκης
Δρίβας
Ζεϊμπεκάκης
Πουλάκης
Μιχαηλάκης
Πόλιας
Κεκάκη

Τον αγώνα διοργάνωσε η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Χανίων, με την υποστήριξη “Ford, YAMAHA & Chevrolet – ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ”. 

Η εκκίνηση δόθηκε με μισή ώρα καθυστέρηση, αφού καθυστέρησε απροειδοποίητα να έρθει το όχημα της Πυροσβεστικής. Επίσης μεγάλη καθυστέρηση είχαμε και στο πρώτο σκέλος όταν «έσπασε» το μοτέρ του Peugeot 306 των αδελφών Κτιστάκη, ρίχνοντας λάδια στη διαδρομή και παρόλο που η επέμβαση της Λέσχης ήταν άμεση, η καθυστέρηση ήταν μεγάλη αφού τα λάδια ήταν πολλά.

Στη μεγάλη κατηγορία έγινε η μάχη της ημέρας, αφού στο πρώτο σκέλος οι Γιάννης Παπαδοκωσταντάκης – Σταύρος Κλαριδόπουλος με Mitsubishi Carisma GT ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτεροι από τους Γιώργο Αναπολιωτάκη – Αλέκο Χαλκιαδάκη με Seat Ibiza Kit Car. Στο δεύτερο σκέλος όρμησαν και οι δύο, βελτίωσαν τους χρόνους τους και τελικά επικράτησαν για μόλις ενάμιση δευτερόλεπτο στο σύνολο οι Παπαδοκωσταντακης – Κλαριδόπουλος. Πίσω τους στην 3η θέση τερμάτισαν οι Στέλιος Μιχαηλάκης – Νίκος Λιγοψυχάκης με Subaru Impreza Sti. Άτυχοι στάθηκαν οι Μανόλης Αλεξάκης – Μανόλης Ξηράκης με Mitsubishi Lancer Evo6 που εγκατέλειψαν από μηχανικό πρόβλημα και οι Μάνος Μηλάκης – Βασίλης Γκούφας με VW Golf Kit Car που είχαν μία έξοδο.

Στα δίλιτρα επικράτησαν οι Γιώργος Φραντζεσκάκης – Μιχάλης Μπανταλάκης με Ford Escort MK1, ακολούθησαν οι Γιάννης Δρίβας – Γιάννα Σφακιανάκη με Honda Civic και στην 3η θέση τερμάτισε η πρωτοεμφανιζόμενη Κλάιρη Κεκάκη έχοντας δίπλα της τον Κώστα Κάππα και οδηγώντας μία BMW 320 E21. Άτυχοι στάθηκαν οι Άγγελος Σφίγγας – Μιχάλης Πατεράκης με Peugeot 106 Rallye που εγκατέλειψαν από μετάδοση και οι Δημήτρης Κτιστάκης – Μάνος Κτιστάκης με Peugeot 306 από μηχανικό πρόβλημα.

Στην πολυπληθέστερη κατηγορία, αυτή των 1600ων κυβικών, επικράτησαν οι Σταμάτης Φουντουλάκης – Γιώργος Γαροφαλάκης με Peugeot 106 Rallye, ακολούθησαν οι Σταύρος Ζεϊμπεκάκης – Αντώνης Μεταξάκης με ίδιο αυτοκίνητο και 3οι τερμάτισαν οι Μιχάλης Πόλιας – Στέλλα Ρουσάκη με Citroen Saxo VTS. Στη μάχη της 4ης θέσης επικράτησαν οι Βαγγέλης Συλιγαρδάκης – Νίκος Προβιδάκης με Citroen AX, αφήνοντας μόλις ένα δευτερόλεπτο πίσω τους Βαγγέλη Παρθενιάδη – Κώστα Χατζάκη με Citroen Saxo. Στην 6η θέση τερμάτισαν οι Δάμων Τσικρικωνάκης – Θοδωρής Καραπαναγιώτης με «δανεικό» Toyota Corolla και 7οι τερμάτισαν οι Αντώνης Τζιάκης – Κώστας Ορφανουδάκης με Peugeot 106 Rallye, που όμως στο δεύτερο σκέλος είχαν ένα τετακέ χάνοντας πάνω από ένα λεπτό.

Στη μικρή κατηγορία αγωνίστηκαν μόλις δύο πληρώματα. Ταχύτεροι ήταν οι Σταύρος Σταυρουλάκης – Γιώργος Μεγαλακάκης με Suzuki Swift Gti και ακολούθησαν οι Μιχάλης Πουλάκης – Βαγγέλης Προβιδάκης με Toyota Yaris.

Χορηγός του αγώνα ήταν η εταιρεία “ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ” εξουσιοδοτημένος συνεργάτης των εταιρειών Ford, YAMAHA και CHEVROLET, στη Λεωφόρο Σούδας 249 στα Χανιά.

Έτσι με το sprint της Α.Λ.Α. Χανίων ολοκληρώθηκε το Κύπελλο Rally Sprint Κρήτης του 2010, ένας θεσμός που δεν ήταν και ότι καλύτερο, αφού σε επίπεδο συμμετοχών τα νούμερα ήταν μικρότερα από τις προηγούμενες χρονιές. Να ευχηθούμε το 2011 να είναι καλύτερα τα πράγματα, αν και ...

xls Τελικά αποτελέσματα