Ενημέρωση
Η 2η θέση της γενικής πρέπει να αφήνει ικανοποιημένους και τους Καλούδη-Ρούφο που κέρδισαν τα βλέμματα των θεατών με το Peugeot 207 S2000 της Power Car που έφεραν στην Ελλάδα σε συντονισμό με την Vergina Inforally του Στέλιου Φάκαλη. Έδειξαν ότι όσο κυλούσε ο αγώνας, προσαρμοζόταν όλο και περισσότερο στις πολύ υψηλές απαιτήσεις ενός S2000, κατάφεραν να κερδίσουν και 2 ε.δ. στο 2ο μισό του αγώνα, ενώ ο τερματισμός τους βρήκε χαμογελαστούς από την εμπειρία που μόλις είχαν ολοκληρώσει. Μακάρι να έχουμε την δυνατότητα στο μέλλον να τους ξαναδούμε με παρόμοιο αυτοκίνητο.
Στο τελευταίο σκάλι του βάθρου της γενικής ανέβηκαν οι Τόψης-Τσότσος με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο κατά την διάρκεια του αγώνα, πράγμα που τους στέρησε την δυνατότητα να σημειώσουν ακόμα καλύτερους χρόνους ενώ τους οδήγησε και σε μάχη για την θέση με τους Kοσμόπουλο-Μπαρδάκη στην οποία τελικά επικράτησαν για μόλις 4''03 έχοντας πίεση σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Οι τελευταίοι πραγματοποίησαν μια πολύ καλή εμφάνιση στο τιμόνι του Renault Clio R3 Maxi. Έγραψαν χρόνους κοντά στους 4WD της κορυφής και έφτασαν στην νίκη της F2. Μια νίκη που τους δίνει την πρωτοπορεία στην βαθμολογία της F2 αλλά τους ανεβάζει και στην 3η θέση της βαθμολογίας του ΠΠΡ.
Μια θέση και σχεδόν 13'' πίσω τους τερμάτισαν οι Κ.Χαλιβελάκης-Μαχαίρας με το Peugeot 206 KC. Το πλήρωμα έκανε το ταξίδι στην συμπρωτεύουσα (αντιθέτως από την κύρια μάζα των αγωνιζομένων εκτός Β.Ελλάδος - ελάχιστες οι συμμετοχές εκτός Β.Ελλάδος στον αγώνα) και ανταμείφθηκε τόσο από την 2η θέση στην F2 αλλά και από την νίκη στην F3. Έδειξαν ότι συνεχίζουν το καλό σερί εμφανίσεων που ξεκίνησαν και σε έναν αγώνα που αναδιαμφισβήτητα δεν είχαν την ίδια εμπερία με τον ανταγωνισμό κατάφεραν να πάρουν πολύτιμους βαθμούς για την συνέχεια που τους διατηρούν προς το παρόν στην διεκδίκηση του τίτλου στην F2.
Η 6η θέση της γενικής πήγε στους Μπεσλίδη-Νάνο με το VW Golf MKIII KC. Κινήθηκαν σβέλτα παρά το ότι γλυστρούσαν περισσότερο από ότι θα ήθελαν στις ε.δ. πράγμα που ίσως να τους εμπόδισε και αυτούς να γράψουν ακόμα καλύτερους χρόνους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα μπορούσαν να απειλήσουν τους 2WD εμπρός τους όπως παραδέχτηκαν και οι ίδιοι.
7οι γενικής και 3οι στην F2 τερμάτισαν οι Βαλαβάνης-Τσαβδαρίδης με το Ηοnda Civic Type-R που ζητούααν πολύ ακόμα έναν τερματισμό, πράγμα που κατάφεραν μένοντας απόλυτα ικανοποιημένοι από την προσπάθεια τους, παρά ένα πρόβλημα στο μοχλό ταχυτήτων προς το τέλος του αγώνα.
Για τους "Pazonen"-Καρασό ότι και να πούμε είναι μάλλον περιττό. Για ακόμα έναν αγώνα κυριολεκτικά απογείωσαν το Toyota Yaris κυνηγώντας αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών ενώ άφησαν πίσω τους στην γενική αρκετά από αυτά. Τερμάτισαν 8οι γενικής, κέρδισαν εύκολα την Α/5, ενώ τερμάτισαν και 4οι στην F2 αλλά και 2οι στην F3. 2οι στην Α/5 αρκετές θέσεις πιο πίσω στην γενική (16οι) οι Tσακίρης-Νώττας με ίδιο αυτοκίνητο και πολλούς προβληματισμούς σε σχέση με τα ελαστικά.
Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι A.Mπατσάρας-Μπιμπλιτζής με το Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII της A/8 που αντιμετώπιζε πτώση στην πίεση του turbo και οι μεγάλοι νικητές της Α/6, Aργυρίου-Μανδίκος με το Peugeot 106 S16. Έγινε μεγάλη μάχη για την νίκη στην κλάση μεταξύ των τελευταίων και των Σανιδά-Τριανταφύλλου με ίδιο αυτοκίνητο. Αρχικά ο Σανιδάς βρέθηκε μπροστά αλλά τόσο ένα μικροπρόβλημα που αντιμετώπισε αυτός στα φρένα αλλά και ο ανεβασμένος ρυθμός του Αργυρίου στο 2ο μισό του αγώνα οδήγησαν στη νίκη του Αργυρίου για μόλις 7''30. Στην 3η θέση της κλάσης τερμάτισαν οι Γκιόρκης-Γαγάκας στην 15η θέση της γενικής με ακόμα ένα Peugeot 106 S16. Βεβαίως, μακράν το ταχύτερο πλήρωμα της κλάσης ήταν οι Καραβασίλης-Κολλαράς με ίδιο αυτοκίνητο οι οποίοι μετά τις 2 πρώτες ε.δ. του αγώνα βρισκόταν στην 8η θέση της γενικής και μέσα στην γενικότερη μάχη της F2! όμως αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη μετά από δυνατό χτύπημα στο σαζμαν που άρχισε να χάνει βαλβολίνες.
Βελτιωμένοι εμφανίστηκαν οι Mπαξεβανάκης-Ρετζούλης με το Honda Civic Type-R που τερμάτισαν στην 12η θέση της γενικής και 3οι στην Α/7 πίσω από τους Κοσμόπουλο και Βαλαβάνη. Στην κατηγορία έκαναν και την πρώτη εμφάνιση τους οι Βάτσος-Θεοφανίδης με το νέο τους αυτοκίνητο, ένα Renault Clio R3 Access που είχαν ως στόχο τον τερματισμό πράγμα που το κατάφεραν παρά μια έξοδο που είχαν στην 8η ε.δ. που τους κόστισε αρκετά λεπτά και θέσεις στην γενική.
Επιστροφή στην δράση μετά από αρκετούς μήνες για τους Καμπουγιάννη-Ντούφα με το Citroen AX. Έιχαν μικροπροβλήματα με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης αλλά πραγματοποίησαν καλούς χρόνους και πήραν την νίκη στην κατηγορία (13οι γενικής) αρκετά λεπτά εμπρός από τους Δ.Μπατσάρα-Αι.Μπατσάρα με το Mitsubishi Lancer RS Evolution III. Το νεαρό πλήρωμα από την Πτολεμαϊδα χάρηκε τον αγώνα του αφού μετά το Shakedown του Σαββάτου είδαν πρόβλημα στο συμπλέκτη που αλλάχθηκε πριν την εκκίνηση της Κυριακής.
14οι γενικής μετά από εξαιρετική εμφάνιση και άνετα 1οι στην Ν/2 τερμάτισαν οι Κυριαζής-Χατζηπαναγιώτου με ένα Citroen Saxo VTS. Δεν χρειάστηκε να πιέσουν όπως μας δήλωσαν καθώς οι κύριοι αντίπαλοι τους, Στρούγγης-Ρέντης με Peugeot 106 S16, εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη μετά το τέλος της 1ης ε.δ.. 2οι στην κλάση, αρκετά πιο πίσω στην γενική, τερμάτισαν οι Τρύφος-Θεοφανίδης με Citroen Saxo VTS που και αυτοί αντιμετώπισαν προβλήματα με υπερθέρμανση του κινητήρα, και 3οι οι "Αrmaki"-Mηλιάδης με Nissan Note στην πρώτη εμφάνιση του "Armaki" στο bucket του οδηγού.
Στην ΕΕ/11 επικράτησαν οι Παπακυριακού-Μόσχος με Peugeot 205 GTI εμπρός από τους Θεοδωρίδη-Γεωργούση με Toyota Celica.
Οι εγκαταλείψεις του αγώνα ήταν πραγματικά πολλές για ασφάλτινο αγώνα, σε σημείο που θα μπορούσε αυτός να χαρακτηριστεί και ως "σιδεροφάγος". Σε αυτές θα βρούμε αρκετούς από τους πρωταγωνιστές της μάχης της F2, που για ακόμα μια φορά έγιναν μεγάλες μάχες.
Αρχικά βρέθηκαν εκτός αγώνα οι Γεροδήμος-Κοτσιλιάνος με το Honda Civic Type-R καθώς εγκατέλειψαν στην 3η ε.δ. από κιβώτιο. Στην 6η ε.δ. ήταν σειρά των Β.Ζάχου-Σ.Ζάχου με το Renault Clio RS Ragnotti που αναγκάστηκαν να σταματήσουν την προσπάθειά τους μετά από διπλό κλατάρισμα αλλά και των Κωνσταντίνου-Σαρητζόγλου με το Peugeot 206 KC εξαιτίας βλάβης στη μετάδοση. Όλοι τους κινήθηκαν πολύ γρήγορα και βρισκόταν πολύ ψηλά στην γενική και μέσα στην μάχη για μια θέση στο πόντιουμ της F2. Ήδη αναφέραμε τους Καραβασίλη και Στρούγγη ενώ άξιοι αναφοράς και οι χρόνοι των Δ.Μανωλόπουλου-Θ.Μανωλόπουλου με το εκπληκτικό Renault 5 Maxi μέχρι και την 5η ε.δ. όπου εγκατέλειψαν από αντλία νερού αλλά και των "Χριστόφορου"-Τηλιόπουλου με VW Golf MKII που και αυτοί βρισκόταν πολύ ψηλά στην γενική ενώ επίσης εγκατέλειψαν και οι Ξενοκώστας-Ρόμπος με Peugeot 106 S16 στην 4η ε.δ. ενώ βρισκόταν 3οι Α/6.
Oλοκληρώνοντας να δώσουμε τα εύσημα ακόμα μια φορά στην λέσχη του ΑΟΘ για την πολύ καλή οργάνωση του 43oυ Ράλλυ ΔΕΘ. Τόσο η επιλογή της κεντρικότερης πλατείας της συμπρωτεύουσας για την πανυγηρική εκκίνηση που προσθέτει στα Ράλλυ το κύρος που τους αντιστοιχεί αλλά κυρίως η επιλογή για διοργάνωση shakedown ώστε τα πληρώματα να έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν τις τελευταίες ρυθμίσεις με πλήρη ασφάλεια, αποφεύγοντας "διάφορα" την προηγούμενη μέρα του αγώνα, τοποθετεί τον αγώνα σε πολύ υψηλό επίπεδο για την φετινή χρονιά. Άντε, και του χρόνου...
Πολύ σημαντική και η ζωντανή μετάδοση του αγώνα από το Ράδιο ΣΟΑΑΒΕ με μεταδόσεις από τα stop των ειδικών και δηλώσεις των οδηγών την ώρα που βλέπουν το χρόνο στην ειδική, όσο και μέσα από το Service Park με μεγαλύτερη άνεση. Μια ακόμα επιτυχία στον τομέα της διαφήμισης του αγώνα.
Επόμενος αγώνας του θεσμού, το Ράλλυ ΕΛΠΑ που προσμετρά και στο ERC στις 1-3 Οκτωβρίου ενώ μια βδομάδα μετά ακολουθεί το Ράλλυ Σπριντ Βελβεντού που αποτελεί τον επόμενο γύρο του Κυπέλλου Β.Ελλάδος.
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: Ανδρέας Αποστολίδης