Παρουσίαση
Ο αγώνας καθεαυτού δεν αλλάζει σε ότι αφορά την σχεδίαση καθώς η απόφαση αναβάθμισης δεν επηρεάζει τα αγωνιστικά χιλιόμετρα που πρέπει να έχει ή τις ειδικές διαδρομές. Έτσι ο αγώνας αρχίζει με τον Τεχνικό Έλεγχο ο οποίος θα διεξαχθεί το Σάββατο 16 Απριλίου (15:00-18:00)στην καρδιά της πόλης που χτυπάει στην πλατεία Εληάς.
Στον ίδιο χώρο θα γίνει στις 21:00 και η πανηγυρική εκκίνηση, δίνοντας στους πολίτες της Βέροιας την ευκαιρία να απολαύσουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και να χειροκροτήσουν τα πληρώματα. Υπόψη πως τα αγωνιστικά θα «διανυκτερεύσουν» στον κεντρικό δρόμο που οδηγεί στην πλατεία, δίνοντας έτσι την ευκαιρία ακόμα και σε όσους έχασαν την πανηγυρική εκκίνηση να τα θαυμάσουν.
Η επομένη, θα βρει οργάνωση και θεατές στα γύρω ορεινά της Βέροιας, όπου στις 10.53 θα πάρει εκκίνηση το πρώτο αγωνιστικό, στην ειδική διαδρομή «Πολυδένδρι» μήκους 17,95 χλμ. Ακολουθεί ένα ημίωρο service μέχρι την επόμενη ειδική διαδρομή που είναι το «Κουστοχώρι» μήκους 16,08 χλμ.
Οι δύο ειδικές επαναλαμβάνονται με ένα ενδιάμεσο regrouping, διαμορφώνοντας το σύνολο των αγωνιστικών χιλιομέτρων στα 68,06. Την ράμπα τερματισμού αναμένεται να δει το πρώτο πλήρωμα στις 16.42
Ο αγώνας όπως τον έχουμε γνωρίσει και πέρσι συγκεντρώνει το ενδιαφέρον της ευρύτερης περιοχής καθώς είναι γνωστή η αγάπη του κόσμου για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, τόσο του νομού Ημαθίας όσο και των γειτονικών νομών.
Έτσι η προσέλευση χιλιάδων θεατών στις ειδικές διαδρομές είναι δεδομένη. Τέλος να πούμε πως η είσοδος των θεατών στην ειδική διαδρομή με αυτοκίνητο επιτρέπεται 90 λεπτά πριν την εκκίνηση του πρώτου αγωνιστικού, φυσικά με την φορά της ειδικής.
Η οργάνωση εύχεται καλό αγώνα σε όλους από οποιοδήποτε μετερίζι και θεωρεί δεδομένη την πολιτισμένη συμπεριφορά όλων.
Πρόγραμμα
Έναρξη Εγγραφών Συμμετοχής | Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011 |
Λήξη Εγγραφών Συμμετοχής | Τετάρτη 6 Απριλίου 2011 Ώρα 22:00 |
Διανομή βιβλίου Διαδρομής (Road Book) | Πέμπτη 7 Απριλίου 2011 |
Έναρξη Αναγνωρίσεων | Πέμπτη 7 Απριλίου 2011 |
Λήξη Αναγνωρίσεων | Σάββατο 16 Απριλίου 2011 |
Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων | Πέμπτη 7 Απριλίου 2011 |
Διανομή εντύπων, αριθμών συμμετοχής στους αγωνιζόμενους | Σάββατο 16 Απριλίου 2011, 15:00 στον χώρο του Τεχν. Ελέγχου στην Πλατεία Ελιάς. |
Διοικητικός έλεγχος (ωράριο ανάλογα με αριθμούς συμμετοχής) | Σάββατο 16 Απριλίου 2011, από 15:00 έως 18:00 στο χώρο του Τεχνικού ελέγχου στην πλατεία Ελήας. |
Ενημέρωση Αγωνιζόμενων | Σάββατο 16 Απριλίου 2011, ώρα 17:30 Η τοποθεσία θα ανακοινωθεί με δελτίο πληροφοριών. |
Έλεγχος εξακρίβωσης αυτοκινήτων και έλεγχος - σφράγισμα των υπερσυμπιεστών (turbo) | Σάββατο 16 Απριλίου 2011 από 15:00 έως 18:00στο χώρο του Τεχνικού ελέγχου στην πλατεία Ελήας. |
1η Συνεδρίαση αγωνοδικών | Σάββατο 16 Απριλίου 2011 και ώρα 18:15 στο ξενοδοχείο Βίλα Εληά |
Δημοσίευση πίνακα πληρωμάτων δεκτών να εκκινήσουν / ωράρια εκκίνησης | Σάββατο 16 Απριλίου 2011 ώρα 18:30 στον χώρο εκκίνησης (πλατεία Εληάς) |
Εορταστική Εκκίνηση αγώνα | Σάββατο 16 Απριλίου 2011 ώρα 21:00 στην Πλατεία Εληάς |
Τερματισμός πρώτου αυτοκινήτου | Κυριακή 17 Απριλίου 2011 ώρα 16:17 |
Τελικός τεχνικός έλεγχος | Κυριακή 17 Απριλίου 2011 στο χώρο τερματισμού |
Δημοσίευση προσωρινών αποτελεσμάτων | Κυριακή 17 Απριλίου 2011 ώρα 17:30 στο χώρο τερματισμού |
Δημοσίευση τελικών αποτελεσμάτων | Κυριακή 17 Απριλίου 2011 ώρα 17:45 στο χώρο τερματισμού |
Απονομή επάθλων | Κυριακή 17 Απριλίου 2011 ώρα 18:00 στο χώρο τερματισμού |
Ειδικές διαδρομές
Μετά την εκκίνηση από Βέροια τα πληρώματα θα κατευθυνθούν νότια προς Πολυδένδρι όπου θα αγωνιστούν στην πρώτη γρήγορη με πολλά πατημένα αλλά και πονηρά σημεία ειδική της ημέρας το «Πολυδένδρι». Αμέσως μετά θα επιστρέψουν στη Βέροια για το πρώτο Service, από το οποίο θα φύγουν μισή ώρα μετά με κατεύθυνση βορειοδυτικά μέχρι την 2η τεχνικά απαιτητική ειδική διαδρομή του αγώνα το «Κουστοχώρι». Ακολουθεί η επανάληψη της Ε.Δ. «Πολυδένδρι», το Regrouping στην Βέροια και στην συνέχεια η επανάληψη της Ε.Δ. «Κουστοχώρι».
Η προ-άφιξη επιτρέπεται, την ράμπα τερματισμού θα ανέβει το πρώτο αγωνιστικό στις 16.40 στην πλατεία Εληάς.
Παρακάτω διαβάστε μια πιο αναλυτική περιγραφή των δύο ειδικών διαδρομών από τους Χρήστο Κωνσταντίνου και Βαγγέλη Ζάχο.
Κωνσταντίνου Χρήστος Peugeot 206 Kit Car
Το Πολυδένδρι είναι μια ειδική διαδρομή η οποία θέλει καλές αναγωνρίσεις και πολύ καλό στήσιμο του αγωνιστικού. Αρχικά είναι ανηφορική, στο μεγαλύτερο μήκος της όμως είναι πολύ γρήγορη με πατημένες αλλά ταυτόχρονα ύπουλες στροφές. Στο τελείωμα γίνεται κατηφορική και ελάχιστα πιο σφιχτή.
Οι κλειστές στροφές, είναι λίγες και σχεδόν όλη η ειδική είναι για 4η και 5η ταχύτητα. Έχει καλό οδόστρωμα για τα ελληνικά δεδομένα και το μόνο πρόβλημα που παρουσιάζει είναι πως οι μπούκες των τετρακίνητων αγωνισιτκών βγάζουν αρκετό χώμα με αποτέλεσμα να γλιστράει για όσους ακολουθούν. Εν κατακλείδι είναι μια ειδική στην οποία σίγουρα θα ευνοηθούν τα αγωνιστικά με μεγάλες ιπποδυνάμεις και ροπή.
Προσωπικά στον αγώνα θα κινηθώ όσο πιο γρήγορα μπορώ και μου επιτρέπει το αγωνιστικό, του οποίου το πρόβλημα με το σασμάν ξεπεράστηκε. Δεν θα κάνω «εκπτώσεις» λαμβάνοντας υπόψη ότι πρέπει να ανταγωνισθώ και τα 2λίτρα. Φέτος την προσπάθειά μου στηρίζουν όπως και το 2010, οι Ιμάντες Gates και η Autocare.
Ζάχος Βαγγέλης Renault Clio Ragnotti
Το Κουστοχώρι είναι μια ιδιαίτερη ειδική διαδρομή καθώς ξεκινάει μεν ανηφορικά δείχνοντας όμως αδιάφορη στο ξεκίνημα της . Στην συνέχεια εξελίσσεται όμως σε πολύ τεχνική και πονηρή σε αρκετά σημεία, όντως γρήγορη και κατηφορική. Από την αλλα΄γη πορείας και μετά η φυσιογνωμία της αλλάζει και τα κύρια χαρακτηριστικά είναι πέρα από τις υψηλές ταχύτητες και τα πολλά φρένα, η στενότητα του δρόμου και τα χασίματα. Ευνοεί ουσιαστικά τα κόμπακτ σε διαστάσεις αγωνιστικά με πολύ καλά φρένα. Όσο για τον αγώνα, πιστεύω πως έχασε σε αίγλη αφού δεν συμπεριλήφθηκε η ειδική διαδρομή Σέλι. Μια ειδική η οποία δίνει την δυνατότητα σε κάποια πληρώματα να καλύψουν τυχόν διαφορές οι οποίες προέρχονται, ελλείψη ιπποδύναμης, από την ειδική διαδρομή Πολυδένδρι. Είμαστε ορεξάτοι και θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό, έχοντας όμως πλέον ένα αναβαθμισμένο μηχανικά αγωνιστικό. Έτσι θα δούμε το αποτέλεσμα και τα όποια οφέλη αυτής της αναβάθμισης. Στήριξη για την φετινή χρονιά έχουμε πλέον μόνο από την εταιρία «Πενλίδης Κατασκευαστική Α.Ε.» την οποία και ευχαριστούμε.
Ωράριο
ΣΕΧ T.C |
Ε.Δ S.S |
ΟΝΟΜΑΣΙΑ |
ΧΛΜ Ε.Δ. |
ΧΛΜ. ΑΠΛΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ |
ΣΥΝΟΛΟ ΧΛΜ. ΑΓΩΝΑ |
ΙΔΑΝ. ΧΡΟΝΟΣ |
ΩΡΑΡΙΟ 1ου ΑΥΤ/ΤΟΥ |
||||
Διαδρομές – Αποστάσεις - Χρόνοι Κυριακή 17 Απριλίου 2011 |
|||||||||||
0 |
|
ΒΕΡΟΙΑ Ι – ΕΚΚΙΝΗΣΗ |
|
|
|
|
10:30 |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
1 |
|
ΑΛΙΑΚΜΩΝΑΣ Ι |
|
7,41 |
7,41 |
20’ |
10:50 |
||||
|
1 |
ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙ 1 |
17,95 |
|
|
3’ |
10:53 |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
1Α |
|
SERVICE (A) ΙΝ |
|
27,75 |
45,70 |
60’ |
11:53 |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
1Β |
|
SERVICE (Α) OUT |
|
|
|
30’ |
12:23 |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
2 |
|
ΦΥΤΕΙΑ Ι |
|
15,40 |
15,40 |
30’ |
12:53 |
||||
|
2 |
ΚΟΥΣΤΟΧΩΡΙ 1 |
16,08 |
|
|
3‘ |
12:56 |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
3 |
|
ΑΛΙΑΚΜΩΝΑΣ ΙΙ |
|
19,71 |
35,79 |
50’ |
13:46 |
||||
|
3 |
ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙ 2 |
17,95 |
|
|
3’ |
13:49 |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
3Α |
|
REGROUPING IN |
|
27,75 |
45,70 |
60’ |
14:49 |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
3Β |
|
REGROUPING OUT SERVICE (B) ΙΝ |
|
|
10’ |
14:59 |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
3C |
|
SERVICE (Β) OUT |
|
|
|
30’ |
15:29 |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
4 |
|
ΦΥΤΕΙΑ ΙI |
|
15,40 |
15,40 |
30’ |
15:59 |
||||
|
4 |
ΚΟΥΣΤΟΧΩΡΙ 2 |
16,08 |
|
|
3’ |
16:02 |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
5 |
|
ΒΕΡΟΙΑ II – ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ |
12.87 |
28.95 |
40’ |
16:42 |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΧΛΜ |
68,06 |
126,29 |
194,35 |
|
|
||||
ΣΥΝΟΛΑ |
|||||||||||
ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΙΔΡΟΜΩΝ |
68,06 |
ΑΠΛΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ |
126,29 |
ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΑΓΩΝΑ |
194,35 |
Συμμετοχές
Α/Α | Νο | ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | ΚΛΑΣΗ |
1 | 1 | PAZONEN | ΚΟΥΓΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | CITROEN C2 R2 | A/6+ | |
2 | 2 | Λ.Α.ΒΟΛΟΥ | ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ΕΥΤΥΧΙΑΔΗΣ ΕΥΤΥΧΙΟΣ | RENAULT CLIO R3 MAXI | A/7 |
3 | 3 | ΕΚΟ RACING ΤΕΑΜ | ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΜΑΧΑΙΡΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ | PEUGEOT 206 KIT CAR | Α6+ |
4 | 4 | ΑΛΑΚ | ΣΠΑΝΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ | ΓΚΟΤΟΒΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ | SUBARU IMPREZA N12 B | Ν/4 |
5 | 5 | KΥΡΚΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | ΠΟΛΥΖΩΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | MITSUBISHI EVO IX | N/4 | |
6 | 6 | ΑΛΑΚ | ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | ΤΣΙΟΥΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | MITSUBISHI EVO IX | N/4 |
7 | 7 | Λ.Α.ΒΕΡΟΙΑΣ | "ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ" | ΤΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ | VW GOLF II GTI | EE/11 |
8 | 8 | ΓΕΡΟΔΗΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΚΟΤΣΙΛΙΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | WV GOLF IV KIT CAR | A/7+ | |
9 | 9 | Α.Ο.Θ. | ΖΑΧΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ | ΖΑΧΟΣ ΣΠΥΡΟΣ | RENAULT CLIO RS | A/7 |
10 | 10 | ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ | ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | ΚΟΛΛΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | PEUZEOT 106 S16 | EA/6 |
11 | 11 | Α.Ο.Θ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ | ΣΑΡΗΤΖΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ | PEUGEOT 206 ΚΙΤ CAR | A/6+ |
12 | 12 | Α.Ο.Θ | ΤΟΨΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ | ΤΣΟΤΣΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | MITSUBISHI EVO 9 | N/4 |
13 | 14 | ΕΚΟ RACING ΤΕΑΜ | ΨΥΛΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ΚΟΝΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | MITSUBISHI EVO X | N/4 |
14 | 15 | Α.Ο.Θ | ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ | RENAULT 5 T MAXI | ΕΕ/12 |
15 | 16 | STEP-MAT | ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΚΥΡΛΑΓΚΙΤΣΗ ΜΑΡΙΑ | CITROEN DS3 R3 | A/7 |
16 | 17 | Α.Λ.Α.Λ. | ΖΙΩΒΑΣ ΝΙΚΟΣ | ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | MITSUBISHI EVO IX | N/4 |
17 | 18 | Α.Ο.Θ | ΤΖΑΜΠΑΖΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ | ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | MITSUBISHI EVO X | N/4 |
18 | 19 | ΑΘΗΝΑ | TERRASINO | ΠΟΤΟΥΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | SUBARU IMPREZA N12 | N/4 |
19 | 20 | Λ.Α.ΝΑΟΥΣΑΣ | ΜΠΑΤΣΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ΜΠΑΤΣΑΡΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | MITSUBISHI EVO VIII | EE/12 |
20 | 21 | Λ.Α. ΒΕΡΟΙΑΣ | ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ | ΚΑΚΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | PEUGEOT 306 GTI | ΕA/7 |
21 | 22 | Λ.Α.ΒΕΡΟΙΑΣ | ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ | CITROEN ZX VOLCAN | EE/11 |
22 | 23 | Α.Ο.Θ | ΜΠΑΞΕΒΑΝΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | ΡΕΤΖΟΥΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | HONDA CIVIC TYPE R | A/7 |
23 | 24 | Α.Ο.Θ | ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΜΙΛΤΟΣ | ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | WV GOLF ΙΙ | ΕΕ/11 |
24 | 25 | ΑΘΗΝΑ | ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ ΜΑΝΟΣ | ΚΑΠΥΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | PEUZEOT 206 RC | A/7 |
25 | 26 | ΑΛΕΞ | ΞΕΝΟΚΩΣΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ΡΟΜΠΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ | PEUGEOT 106 S16 | EΑ/6 |
26 | 27 | Α.Ο.Θ | ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΠΑΡΤΑΛΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | PEUGEOT 106 S16 | ΕΑ/6 |
27 | 28 | ΤΡΑΤΣΕΛΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | PEUZEOT 106 S16 | EA/6 | |
28 | 29 | Λ.Α.ΒΕΡΟΙΑΣ | ΜΠΙΛΑΔΕΡΗΣ ΦΩΤΗΣ | ΜΠΙΛΑΔΕΡΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ | HONDA CIVIC VTI | EA/6 |
29 | 30 | ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ | ΧΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΣΠΥΡΟΣ | CITROEN SAXO | N/2 | |
30 | 31 | ΘΕΣ/ΝΙΚΗ | ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ | ΧΑΨΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ | SUZUKI SWIFT SPORT | Ν/2 |
31 | 32 | Λ.Α.ΒΟΛΟΥ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΜΠΑΛΟΤΗΣ ΔΙΑΝΕΛΟΣ | SUZUKI SWIFT SPORT | N/2 |
32 | 33 | Α.Ο.Θ | ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | CITROEN SAXO | N/2 |
33 | 34 | ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΚΥΠΑΡΙΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | TOYOTA YARIS | A/5 | |
34 | 35 | Α.Ο.Θ | ΠΑΤΣΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | RENAULT CLIO WILLIAMS | ΕΑ/7 | |
35 | 36 | ΘΕΣ/ΝΙΚΗ | ΑΝΑΣΤΑΣΟΒΙΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | ΑΝΑΣΤΑΣΟΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | OPEL ASTRA GSI 2.0 | EA/7 |
36 | 37 | ΕΛΑΣΟΝΑ | ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓ. | ΣΕΡΣΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | SEAT IBIZA GTI 2.0 16V | EA/7 |
37 | 38 | ΑΘΗΝΑ | ΜΕΤΑΞΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΑΒΡΑΑΜ | NISSAN SYNNY GTI | ΕΕ/11 |
38 | 39 | Λ.Α.ΒΕΡΟΙΑΣ | ΤΡΙΧΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | CITROEN XSARA | A/7 |
39 | 40 | ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ | ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ | ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | SEAT IBIZA GTI 2.0 16V | EA/7 |
40 | 41 | Λ.Α.ΒΕΡΟΙΑΣ | ΒΑΙΤΣΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΑΝΔΡΟΝΙΚΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | PEUGEOT 106 RALLYE | ΕΑ/5 |
41 | 42 | ΒΕΛΕΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΜΑΥΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΤΟΥΟΤΑ YARIS | Α/5 | |
42 | 43 | Α.Ο.Θ | ΚΟΥΚΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ | ΚΟΥΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | FORD ESCORT RS ΜΚ5 | EA/7 |
43 | 44 | Λ.Α.ΝΑΟΥΣΑΣ | ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΑΛΕΞΙΟΣ | ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | PEUZEOT 106 RALLYE | EA/5 |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Νίκος Γκάλφας