Ο Βασιλειάδης όπως είναι φυσικό επικράτησε και στην κλάση μέχρι τα 1.600 κ. εκ., όπου οι Ανδρέας Ντόφης – Μάριος Τσαούσογλου ήταν στη δεύτερη θέση με το ολοκαίνουριο Citroen C2R2. O Ντόφης αν και χωρίς μεγάλη εμπειρία στους αγώνες ράλι και με καινούριο αυτοκίνητο έδειξε το ταλέντο του και κινήθηκε πολύ γρήγορα, ενώ μοναδικό ψεγάδι στην προσπάθειά του ήταν στο τρίτο σκέλος όταν έφυγε του λουρί του δυναμό και του κόστισε περίπου 5 δευτερόλεπτα. Εντυπωσιακός ήταν και ο Στέλιος Χαλδαίος με τον Κώστα Σαμαρά στο επίσης καινούριο Citroen C2R2 με το οποίο τους είδαμε πρώτη φορά. Πήραν την τρίτη θέση στα 1.600 κ. εκ., είχαν μια πολύ καλή θέση στη γενική (11η) και θα μπορούσαν να έχουν πάει και ταχύτερα αν απέφευγαν ένα τετ-α-κε στο πρώτο σκέλος, το οποίο τους κόστισε περίπου 15 δευτερόλεπτα αλλά κυρίως τους ανάγκασε να είναι επιφυλακτικοί στη συνέχεια του αγώνα. Στην κορυφαία κλάση, αυτή άνω των 2.000 κ. εκ. επικράτησαν οι Γιάννης και Βαγγέλης Άκρατος με Mitsubishi EVO IX. Κινήθηκαν στα γνωστά άκρως ανταγωνιστικά επίπεδα και εκμεταλλεύτηκαν την ποινή του Κώστα Πατσουρέα για να πάρουν τη νίκη στην κλάση. Σε επίπεδο γενικής ήταν δεύτεροι με διαφορά λίμο μεγαλύτερη του δευτερολέπτου από τον Βασιλειάδη. Ο Πατσουρέας που συμμετείχε με τον Κώστα Ψυχογιό στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi EVO IX ήταν αναμφίβολα το φαβορί και ταχύτερος όλων στις ειδικές, ένα λάθος όμως απειρίας του κόστισε 20 δευτερόλεπτα ποινής τα οποία τον ανάγκασαν να ολοκληρώσει τον αγώνα στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης και στην τέταρτη της κλάσης. Μπροστά του βρέθηκαν οι Μανώλης Μηλάκης – Βασίλης Γκούφας με το VW Golf III που πήραν τη δεύτερη θέση στην κλάση και την τρίτη στη γενική και επικράτησαν έτσι στη μονομαχία με τους Αντώνη Αθυμαρίτη – Γιώργο Νταλαπέρα με Lancia Delta Integrale. Η μάχη των δύο εκτός της μικρής διαφοράς ήταν και αρκετά δραματική σε εξέλιξη μιας και στο πρώτο σκέλος ο Αθυμαρίτης ήταν ταχύτερος, όπως και στο τρίτο, όμως η διαφορά που πήρε ο Μηλάκης στο δεύτερο ήταν αρκετή για να βρεθεί μπροστά του. Κατά τα άλλα καλή ήταν και η επίδοση των Γιάννη Καλαϊτζιάν – Παντελή Παπανδρέου με το Renault Clio Kit Car οι οποίοι ήταν συνεχώς πολύ κοντά , κάτι που αποδεικνύει και η μικρή τελική διαφορά από τους υπόλοιπους. Στα δίλιτρα οι Γιάννης Χεκιμιάν – Κώστας Κακαλής με το Honda Civic Type-R όχι απλώς δεν άφησαν πολλά περιθώρια στον ανταγωνισμό της κλάσης, αλλά σημείωσαν χρόνους που τους έφεραν στην 4η θέση της γενικής κατάταξης μια θέση εμπρός από τον Αθυμαρίτη και οριακά πίσω από τον Μηλάκη. Βελτίωναν σε κάθε τους πέρασμα όπως οι περισσότεροι εξάλλου και έφτασαν να ολοκληρώσουν το τρίτο σκέλος με χρόνο 4:31.76, έτσι δίκαια στο τέλος δέχτηκαν τα συγχαρητήρια όλων των συναδέλφων τους. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Γιώργος Κοπανάκης – Χρήστος Φαρμάκης με Opel Astra, ενώ το βάθρο της κλάσης συμπλήρωσαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης – Γιώργος Χατζηρήγας με Ford Escort RS. Μόλις 6 δέκατα πίσω τους ήταν οι Χρήστος Παπαδόπουλος και Χρήστος Καραχάλιος με Renault Clio Williams. Στη μικρότερη κλάση η νίκη πήγε στους Σταμάτη Παντιέρα – Βάσω Κουρτίδου με Toyota Yaris που επέδειξαν αξιοθαύμαστη σταθερότητα στα περάσματά τους και κινήθηκαν πολύ ταχύτερα από κάθε άλλη συμμετοχή στην κλάση τους. Πίσω τους ήταν οι Λάζαρος Καλύβας – Φωτεινή Ψαρράκου με Toyota Starlet, ενώ οι Κώστας Παπαδημητρίου – Θανάσης Μπούτσικος με το άλλο Yaris της κλάσης ήταν τρίτοι με καλές επιδόσεις για το νεαρό της ηλικίας και το επίπεδο της συμμετοχής. Τέλος στα Ιστορικά οι Λευτέρης Μανδρούκας – Νίκος Τσάδαρης με την Porsche 911 επικράτησαν στην κατηγορία τους των Καλύβα – Ψαρράκου και έφτασαν μέχρι τη δέκατη θέση της γενικής. Στην άλλη κατηγορία των Ιστορικών η νίκη πήγε στους Σταφυλοπάτη – Χατζηρήγα εμπρός από τους Κάρολο Λάμπρου – Κωστή Γεωργακά με το πανέμορφο Renault Alpine. Στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις συγκαταλέγονται εκείνη των Χρήστου Παπαχρηστόπουλου με τον Σταύρο Σταμέλο δίπλα του στο Opel Corsa S1600, μετά το δεύτερο σκέλος και εκείνη των Βασίλη και Θανάση Καραθανάση με το Opel Astra Kit Car που προκάλεσε και τη μεγαλύτερη διακοπή του αγώνα μιας και το αυτοκίνητο έπιασε προς στιγμή φωτιά, αλλά επενέβησαν οι κριτές και δεν υπήρξαν χειρότερα. Συνολικά από τα 40 πληρώματα που ξεκίνησαν εγκατέλειψαν τα οκτώ, ενώ κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα ήταν οι πολύ μικρές διαφορές ανάμεσα στα πληρώματα, αφού στη γενική κατάταξη από τον πρώτο Βασιλειάδη μέχρι και τους ένατους “Sakis” – Κώστα Καμπύλη με VW Golf Kit Car η συνολική διαφορά δεν ξεπερνούσε το μισό λεπτό. Τελικά αποτελέσματα σπριντ ανά κατηγορία
|
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Νίκος Γκάλφας