Οι Αλεξάκης – Ποθητός πέτυχαν εντυπωσιακό χρόνο στο τρίτο σκέλος κάνοντας τη διαφορά, κάτι που προσπάθησαν και οι Κυριανιτάκης – Φαραντάκης, όμως η προσπάθεια τους διακόπηκε λίγο πριν το τέλος, μαζί με τη διακοπή της ειδικής λόγο ατυχήματος προπορευόμενου πληρώματος και έτσι τους δόθηκε από τους αγωνοδίκες ο χρόνος που είχαν πετύχει στο 2ο σκέλος.
Στην 3η θέση της κατάταξης και τη 2η της μεγάλης κατηγορίας τερμάτισαν οι Γιάννης Παπαδοκωσταντάκης – Σταύρος Κλαριδόπουλος με Mitsubishi Carisma Evo6 και ακολούθησαν 4οι και νικητές στα 1600άρια οι Μανόλης Ξηράκης – Θοδωρής Βαφειάδης με Peugeot 106 Rallye. Λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω τους βρέθηκαν οι 3οι της μεγάλης κατηγορίας Στέλιος Μιχαηλάκης – Νίκος Λιγοψυχάκης με Subaru Impreza και ένα δευτερόλεπτο πιο πίσω οι νικητές της μικρής κατηγορίας, Λευτέρης Καρδαμάκης – Λευτέρης Σαρρής με Toyota Yaris.
Στα δίλιτρα, 2οι τερμάτισαν οι Γιώργος Φραντζεσκάκης – Δημήτρης Φραντζεσκάκης με Ford Escort Mk1, 3οι οι Γιάννης Δρίβας – Γιάννα Σφακιανάκη με Honda Civic και 4οι οι Δημήτρης Κτιστάκης – Μάνος Κτιστάκης με Peugeot 306 που είχαν τετακέ στο πρώτο σκέλος έσβησε ο κινητήρας και έχασαν πάνω από τρία λεπτά. Άτυχοι στάθηκαν οι Αρτέμης Σιταρένιος – Βασίλης Τσολάκης με Ford Escort Mk2 που εγκατέλειψαν στο πρώτο σκέλος από μετάδοση.
Στα 1600άρια, 2οι τερμάτισαν οι Δάμων Τσικρικωνάκης – Θοδωρής Καραπαναγιώτης με Honda Civic και 3οι Αντώνης Τζιάκης – Γιώργος Γαροφαλάκης με Peugeot 106 Rallye. Άτυχοι στάθηκαν οι Γιάννης Νικολιδάκης – Μάνος Πετούσης, που είχαν μια άσχημη έξοδο με πολλά χιλιόμετρα, τρακόσια μέτρα πριν τον τερματισμό του τρίτου σκέλους, ανώδυνη για αυτούς καταστροφική όμως για το Peugeot 106 Rallye.
Στη μικρή κατηγορία, οι Σταύρος Σταυρουλάκης – Γιώργος Μεγαλακάκης με Suzuki Swift τερμάτισαν 2οι αφού χρεώθηκαν με 1 λεπτό και είκοσι δευτερόλεπτα ποινή και στην 3η θέση τερμάτισαν οι Γιάννης Βρανάς – Λευτέρης Θεοδωράκης με Peugeot 106.
Στη μεγάλη κατηγορία στάθηκαν άτυχοι και οι Γιώργος Λίτινας – Γιώργος Δελήμπασης με Renault Megane, που είχαν έξοδο τρία χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό του τρίτου σκέλους.
Ο αγώνας ήταν επιτυχημένος, παρόλο που οι οργανωτές, οι αγωνιζόμενοι, ακόμα και οι θεατές ήταν “μουδιασμένοι” λόγω του μεγάλου χρονικού διαστήματος χωρίς αγώνες.
Εκίνησαν δεκάξι πληρώματα από όλη την Κρήτη και κατάφεραν να τερματίσουν τα δεκατρία.
Χορηγοί του αγώνα ήταν οι: “ΜΠΟΥΡΜΟΣ, Κρεοπωλείο – Αλλαντικά - Τυροκομικά” στα Χανιά, “MOTO EXTREME - Katsikandarakis” στο Καστέλι Κισσάμου και “Φανοβαφές, Body Car Shop By Themis” στο Καστέλι Κισσάμου.
Σημαντική βοήθεια στην ομαλή διεξαγωγή του αγώνα πρόσφεραν οι Χανιώτες ραδιοερασιτέχνες μέλη της Ένωσης Ραδιοερασιτεχνών Κρήτης, η Αστυνομική Διεύθυνση Χανίων, η Πυροσβεστική Υπηρεσία και το ΕΚΑΒ Χανίων.
Τελικά αποτελέσματα
|