Στη δεύτερη θέση γενικής τερμάτισαν οι Άκρατος - Άκρατος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που είχαν τη μάχη της ημέρας για τη νίκη στην κλάση Α/8. Μέχρι το 2ο σκέλος αντάλλαξαν δευτερόλεπτα με τους Βαλούρδο - Κωστούρο (Subaru Impreza) και μπήκαν στο 3ο σκέλος με διαφορά μισού δευτερολέπτου! Τη δεύτερη θέση στα N/4 ανέβηκαν οι Κωνσταντάκος - Σιδεράκης με Subaru Impreza WRX STi (39:45, 4οι γενικής) και στην τρίτη θέση του βάθρου βρέθηκαν οι Αντωνόπουλος - Μουζάκης με Mitsubishi Lancer Evo IX (41:32, 7οι γενικής). Στον αγώνα συμμετείχε και μια πλειάδα Ford Escort όπου επικράτησαν οι νικητές της ΕΕ/11 Αντωνίου - Μέρμηγκα (39:54) με εντυπωσιακά περάσματα και τερματισμό στην 5η θέση γενικής.
Δεύτεροι στην ίδια κλάση ήταν οι Καρέλλης - Λεπίδας (41:38) που συμμετείχαν με "ιστορικό" Ford Escort MKI. Τρίτοι στα δίλιτρα της ΕΕ ήταν οι Παραδείσης Παναγιώτης - Ποιμενίδης με χρόνο 42:33.
Πρώτοι στην κατάταξη F2 ήταν οι Γαζετάς - Φασκιώτης με το Opel Corsa S1600 που τερμάτισαν 6οι στη γενική.
Στη δεύτερη θέση των ιστορικών τερμάτισαν και οι... πρώτοι "μετά τα δίλιτρα". Επόμενο αυτοκίνητο στα μικρά κυβικά ήταν οι νικητές της Α/5, "ΑΡ-ΜΑ" - Κέπετζης (43:18) με Nissan Micra. Είχαν και σκασμένο πίσω λάστιχο στα τελευταία χλμ του 3ου σκέλους. Το 2o Rally Sprint Μετεώρων ήταν και ο πρώτος αγώνας του θεσμού επάθλου νέων οδηγών. Είχαμε τέσσερις συμμετοχές και τερμάτισαν και οι τέσσερις "νέοι". Στην πρώτη θέση και ένατος γενικής ο Γιάννης Ποτουρίδης με συνοδηγό τον Μιχάλη Πατρικούση (Subaru Impreza 555), 2oς ο Γεράσιμος Κυπραίος με συνοδηγό τον Γιώργο Πισιμάνη (Peugeot 206) καταλαμβάνοντας και την 16n θέση γενικής, τρίτος ο Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου με συνοδηγό τον Νικόλαο Κοντο με το οικογενειακό Toyota Yaris και στην 4n θέση του επάθλου ο Κωνσταντίνος Κάλδης με συνοδηγό τον Νώντα Δουζίνα (Fiat Cinquecento.)
Μεγάλοι άτυχοι του αγώνα ήταν οι Αναγνωστάκος - Μοσχόπουλος που σημείωσαν εκπληκτικούς χρόνους με αυτοκίνητο της κλάσης Α/5. Νωρίς εγκατέλειψαν και τα Yaris των Τσάκαλου και Πλατώνη.
Λίγο επεισοδιακή ήταν η εγκατάλειψη του Τσαπκίνη που στο 1ο σκέλος έχασε τον έλεγχο του Toyota Celica σε κλειστό κατηφορικό κομμάτι και είχε τετακέ που έκλεινε σχεδόν το δρόμο με ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο. Τον αγώνα εκκίνησαν 29 πληρώματα και τερμάτισαν οι 23. Το παρών έδωσαν πολλοί θεατές παρά την υπερβολική ζέστη που επικρατούσε χωρίς καθόλου συννεφιά. Πολλοί είδαν τη θερμοκρασία του μοτέρ να χτυπάει κόκκινα στα ανηφορικά κομμάτια της διαδρομής. Η λέσχη αξίζει συγχαρητήρια για τη διοργάνωση που περιελάμβανε και πανυγηρική εκκίνηση στο κέντρο της Καλαμπάκας το βράδυ του Σαββάτου. Η στιγμή που το πλοηγό Audi Quattro του Βελάνη ξεκινούσε με τέρμα γκάζι στην κεντρική οδό της πόλης ήταν αυτή που έμεινε. Ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα τόσο στη γενική κατάταξη όσο και κάθε σκέλους. 1ο σκέλος - 2ο σκέλος - 3ο σκέλος
|
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Νίκος Γκάλφας, Φωτογραφίες: Ανδρέας Αποστολίδης