Με τεχνικό έλεγχο στη νότια πύλη της ΔΕΘ και εκκίνηση από την πλατεία Αριστοτέλους ο αγώνας πήρε τη "σφραγίδα" της συμπρωτεύουσας και πρώτη ειδική ήταν η πίστα καρτ στο Νέο Ρύσιο, όπως και πέρυσι. Αυτή τη φορά με καλό καιρό η πίστα πρόσφερε ένα ζέσταμα σε μηχανές και πληρώματα για τη συνέχεια. Η ομάδα Κύρκου πήρε την πρωτοπορεία από την αρχή κάνοντας το 1-2 με τους Βελάνη και Κύρκο ενώ ξεκίνησαν τα δράματα όταν έμεινε από ηλεκτρικά το Evo του Καρπάνου χάνοντας 3 λεπτά σε χρόνο. Οι Κοσμόπουλος - Ευτυχιάδης είχαν κομμένο ημιαξόνιο, ενώ και το Lancer Evo VIII των Καλούδη-Τοπούζη είχε θέμα αφού μέσα στην ειδική άκουσε το πίσω διαφορικό να χτυπάει και να παραδίδει.
Αυτή η στιγμή καθόρισε και τον αγώνα για τον Καλούδη που πέρυσι είδε τη νίκη του στον αγώνα να ακυρώνεται. Η βλάβη στο διαφορικό πήρε ώρα για να επισκευαστεί στο Service Park έξω από την πίστα και χρεώθηκαν ποινή ενάμιση λεπτό, ενώ ο Καρπάνος για τον ίδιο λόγο πήρε ποινή 2 λεπτών.
Στη συνέχεια ακολούθησε το "Λιβάδι", γνωστή ειδική για τους τοπικούς που με το σχεδιασμό του αγώνα επέτρεπε στους θεατές να προλάβουν να το δουν μετά την υπερειδική στην πίστα καρτ.
Εδώ παίχτηκε ένα ακόμα δράμα αφού στα ζωντανά αποτελέσματα που είχαν συνεχή ροή είδαμε ένα εκπληκτικό πρώτο χρόνο από τους Τζαμπάζη - Ζακχαίο με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Τελικά το πλήρωμα χρεώθηκε με πρόωρη εκκίνηση και ο λόγος ήταν δώθηκε εκκίνηση με το χέρι του αφέτη αφού η πινακίδα προσωρινά δεν έδειχνε την αντίστροφη μέτρηση (κάτι που αντιμετώπισαν και άλλα πληρώματα στο σημείο). Αυτό ήταν και το γεγονός της βραδιάς ενώ το ... Facebook πήρε φωτιά...
Στο Λιβάδι ο Κύρκος διατήρησε την πρωτορία στον αγώνα γράφοντας χρόνο 4:08.72 ενώ ξεχώρισαν και οι πρώτοι δικίνητοι που θα είχαν τη δική τους μάχη την Κυριακή. Κωνσταντίνου, Καραβασίλης και Βαλαβάνης είχαν τις θέσεις 3-4-5 στη γενική και διαφορά 2 δευτερόλεπτα...
Σε αυτή την ειδική οι Αργυρίου-Γκάλφας είδαν για άλλη μια φορά τα νερά στο Peugeot 106 να βράζουν (όπως και στο ράλλυ Θερμαϊκού) και για άλλη μια φορά σταμάτησαν στην ειδική για να γεμίσουν νερό το ψυγείο, χάνοντας την ευκαιρία για διεκδίκιση στην Α/6 όμως κατάφεραν να συνεχίσουν.
Το βράδυ του parc ferme στον Πολύγυρο οι αγωνοδίκες έδωσαν και μια λύση στο πρόβλημα που προέκυψε από τη σειρά εκκίνησης που διαμορφώθηκε το βράδυ του Σαββάτου. Όσοι είχαν ποινές και καθυστερήσεις είχαν πέσει στις τελευταίες θέσεις της γενικής και την επόμενη μέρα θα ήταν επικίνδυνο να βρουν μπροστά τους πιο αργούς συνδυασμούς.Έτσι άνεβηκαν στη σειρά εκκίνησης οι Καλούδης, Καρπάνος και Αργυρίου απο τις... 3 τελευταίες θέσεις.
Κυριακή
Η επόμενη ημέρα ξεκινούσε με την ειδική της "Παλαιόχωρας". Εδώ τον πρώτο χρόνο έγραψε ο Καλούδης (6:00.98), δεύτερος ο Κύρκος (6:02.21) και τρίτο χρόνο οι Καραβασίλης - Μηλιάδης (6:03.67) που έχουν έρθει ζεστοί από τη συμμετοχή τους στο Ράλλυ Σλίβεν την προηγούμενη εβδομάδα. Το Honda Civic TypeR τρέχει με εφεδρική ανάρτηση αφού η "καλή" στράβωσε στη Βουλγαρία.
Στη γενική ο Βελάνης ακολουθεί με 9" τον Κύρκο, 3ος Καραβασίλης με 4", Κωνσταντίνου με 5", Τζαμπάζης με 2" (έχοντας ποινή 10") και Βαλαβάνης άλλα 2". Η μάχη στην κορυφή είναι απρόβλεπτη πλην Κύρκου που ελέγχει τον αγώνα.
Στην ενδιαφέρουσα Α/6 ο Κουμπωτής συμμετείχε εκτάκτως με συνοδηγό τον Πανταζή, αφού ο Σάββας Μαυροματίδης είναι με σπασμένο πόδι και αναγκαστικά εκτός αγώνων. Έχει την πρωτοπορία και τον ακολουθεί ο νεαρός Παραβάντης από την Τρίπολη με διαφορά 15".
Στην Α/5 οι Πάζης - Κούγιας είναι μπροστά και ακολουθούν από κοντά (3") οι Πλατώνης - Καραγκούνης με Yaris.
Μέσα στη διαδρομή έχει εγκαταλείψει ο Κωνσταντινίδης από φλάντζα κεφαλής στο Citroen ZX Kitcar.
Μετά τα ανηφορικά της Παλαιόχωρας τα πληρώματα χωρίς να βγάλουν κράνη κατευθύνονται για την αφετηρία του "Ταξιάρχη".
Και πάλι ο Καλούδης σημειώνει τον πρώτο χρόνο (8:12.49) δείχνοντας την κλάση του ενώ ακολουθεί ο εκπληκτικός για άλλη μια φορά Καραβασίλης με χρόνο 8:13.36 και πλεον φιγουράρει στη δεύτερη θέση γενικής έχοντας περάσει μπροστά από το Βελάνη!
Ο Κύρκος ελέγχει τον αγώνα σημειώνοντας τον 3ο χρόνο και ακολουθεί ο Βελάνης και ο Κοσμόπουλος.
Εδώ οι Κωνσταντίνου - Μαύρος θα έχουν έξοδο με το Peugeot ZX που έφυγε σε πλαγιά στο πρώτο κομμάτι της ειδικής. Και ο Πάζης θα έχει πρόβλημα με το μοτέρ, θα χάσει χρόνο και τελικά θα εγκαταλείψει μέσα στο σερβις που ακολούθησε αφού η βλάβη είναι σοβαρή.
Και έχει έρθει η ώρα για τη μεγάλη ειδική του αγώνα, το "Χολομώντα" των 28χλμ, που αποτελεί την ένωση των δύο προηγούμενων. Εδώ θα παιχτούν όλα και ο Κύρκος δηλώνει το... game over γράφοντας πρώτο χρόνο με 16:20.57.
Ακολουθεί ο Καλούδης 7" πιο πίσω και τρίτο χρόνο γράφει ο Βελάνης. Ακουθούν Κοσμόπουλος και Καραβασίλης, που έχασε την 4η στο κιβώτιο ήδη από τα ανηφορικά της Παλαιόχωρας, χάνοντας χρόνο και την 2η θέση στη γενική.
Στην Α/6 ο Κουμποτής σημειώνει σταθερά χρόνους στη 12η-13η θέση γενικής έχοντας ήδη χτίσει διαφορά ασφαλείας και οι Περάκης-Κουρουγκιαούρης γράφουν το 2ο χρόνο. Οι Κρητικοί είχαν χάσει χρόνο και δέχτηκαν και ποινή προσπαθώντας να ξεπεράσουν προβλήματα με τον εγκέφαλο στο Peugeot 206 Kitcar και τώρα είχαν βρει το ρυθμό τους.
Ανέβηκαν στη δεύτερη θέση της Α/6 αφήνοντας τους Κυπαρισσά και Παραβάντη να λύσουν τις διαφορές τους στο τελευταίο Λιβάδι.
Στην Α/5 οι Τσακίρης - Ινζόγλου πήραν 15" από τον Πλατώνη κάνοντας διαφορά ασφαλείας.
Στο κομμάτι που ενώνει τις ειδικές θα εγκαταλείψουν από έξοδο οι Τσαμπάζης - Ζακχαίος ενώ ο οδηγός τραυματίστηκε στο χέρι. Είχαν ξεκινήσει την ειδική στην 4η θέση γενικής.
Στο "Λιβάδι 2", την τελευταία ειδική του αγώνα ο Κύρκος σημείωσε ένα ακόμα πρώτο χρόνο (4:03.37) σφραγίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τη νίκη. Δεύτερο χρόνο ο Βελάνης και πίσω τους οι Νιώρας - Κακαλης με το Subaru Impreza STi N12.
Σε αυτή την ειδική ο Κοσμόπουλος έχασε χρόνο από πρόβλημα στα ηλεκτρικά και εν τέλει τη θέση στη γενική αφού ο Βαλαβάνης πέρασε μπροστά για μόλις 9 δέκατα! Αυτό έκλεισε έναν αγώνα γεμάτο προβλήματα για το Βολιώτη οδηγό.
Και ο Καραβασίλης έχασε χρόνο σε αυτή τη γρήγορη ειδική όμως δεν απειλήθηκε αφού ακολουθούσε ο Κοσμόπουλος στη γενική.
Στην Α/6 ο Παραβάντης τα έδωσε όλα για να φτάσει τον Κυπαρισσά. Τελικά ο Θεσσαλονικιός Κυπαρισσάς κράτησε την 3η θέση για μόλις 2" !
Στο... δρόμο για τον τερματισμό στη ΔΕΘ εγκατέλειψε ο Αργυρίου που για μια ακόμα φορά είδε τις θερμοκρασίες στο Λιβάδι να φτάνουν τα κόκκινα, τελειώνοντας το μοτέρ.
Ο τερματισμός στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης έγινε μαζί με τον τερματισμό του 15ου Κλασικού Γύρου Θεσσαλονίκης με τη συνδρομή της ΛΕΚΑΜ και του ΑΟΘ.
Τα τελικά αποτελέσματα είχαν τους Κύρκο - Πολυζώη νικητές στη γενική και τη Ν/4, δεύτεροι στην κλάση οι Κοσμόπουλος - Ευτυχιάδης και 3οι οι Νιώρας - Κακαλης.
Στην Α/8 νικητές οι Βελάνης - Βελάνης, 2οι οι Καλούδης - Τοπούζης και 3οι οι Μπεσλίδης - Νάνος με VW Golf III Kitcar
Στην Α/7 πρώτοι και νικητές στην κατάταξη F2 ήταν οι Καραβασίλης - Μηλιάδης, 2οι οι Βαλαβάνης - Καπάρας και 3οι οι Παυλίδης - Harryman με Citroen DS3 R3T.
Στην ΕΕ/11 τερμάτισαν μόνο οι Ανδρεάδης - Μαυρίδης με VW Golf II.
Στην Α/6 νικητές οι Κουμποτής - Πανταζής, 2οι οι Περάκης - Κουρουγκιαούρης και 3οι οι Κυπαρισσάς - Καρλιώτης.
Στην Α/5 πρώτοι οι Τσακίρης - Ιντζόγλου και 2οι οι Πλατώνης - Καραγκούνης.
Στη Ν/2 νικητές χωρίς να απειληθούν ήταν οι Λόλας - 'Armaki' με Nissan Micra, 2οι οι Σαμαράς - Αγγέλης με Nissan Note και 3οι οι Ταυλίκος - Τάτσιος με Peugeot 106.
|