Το παρών θα δώσουν οι περσινοί πρωταθλητές Τζαμπάζης-Ζακχαίος και οι
Κοσμόπουλος-Ευτυχιάδης στην κατηγορία Ν4.
Έτσι επιτέλους θα αντηχήσουν
στα ορεινά του Πολυγύρου, προσφέροντας υπέροχο θέαμα, τα εύηχα
«σκασίματα» των Mitsubishi Lancer Evo IX και X αντίστοιχα.
Συμμετοχή έκπληξη αποτελεί ο βόρειο-ιρλανδός Allan Harryman, ο οποίος
θα δοκιμαστεί στο δεξί μπάκετ της Citroen DS3 του Νίκου Παυλίδη.
Ανυπομονούμε να τον δούμε στον τερματισμό του δικού μας ιστορικού αγώνα
αφού το 2008 στο 42ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ., συνοδηγός τότε στο Mitsubishi Lancer
Evo IX του Γιάννη Παπαδημητρίου, δεν κατάφερε να τερματίσει.
Ο ιπτάμενος Καραβασίλης με την βοήθεια του Μιλιάδη κατάφεραν στο 15ο Ράλλυ Σπριντ Σερρών να δώσουν μια διαφορετική οπτική στο πως βλέπουμε ένα Honda Civic Type R εν δράση. Περιμένουμε ανυπόμονα να τους χειροκροτήσουμε και στα πάτρια εδάφη του οδηγού.
Εδώ και μήνες, πολλοί θεατές αναρωτιούνται αν θα τους δοθεί ποτέ ξανά η ευκαιρία να απολαύσουν το τέρας δύναμης και φορτωμένο με δεκαετίες αγωνιστικών πεπραγμένων. Η απάντηση είναι θετική καθώς οι Δημήτρης και Θωμάς Μανολόπουλος δηλώνουν έτοιμοι να απελευθερώσουν το Renault 5 Turbo Maxi στις ιστορικές ειδικές διαδρομές του Χολομώντα.
Ο πατέρας μαθαίνει τον γιό ή ο γιός ανανεώνει τον πατέρα; Το ερώτημα είναι ρητορικό και αφορά τους Αντώνη και Παύλο Μπαξεβανάκη μεHonda Civic Type R. Στην Α7 θα αγωνιστεί και το χαμογελαστό δίδυμο Λάκης-Τριανταφυλλίδης με το δυστυχώς αδύναμο όπως μάθαμε πρόσφατα Seat Ibiza.
Στην ΕΕ11 θα δούμε να αγωνίζονται τρεις πολύ ιδιαίτερες συμμετοχές. Τα
συγκεκριμένα πληρώματα είναι ταχύτατα, το έχουν αποδείξει πολλές φορές
άλλα και άτυχα κάτι που επίσης έχουν αποδείξει πολλές φορές.
Πρόκειται
για τους Γιάννη και Βαγγέλη Κωνσταντινίδη και τους Κωνσταντίνου -
Σαρητσόγλου «καβάλα» στις όμορφες γαλλίδες Citroen ZX Kit Car και
Citroen ZX αντίστοιχα, παρέα με τους Ανδρεάδη- Μαυρίδη και VW Golf.
Στοιχηματίζουμε πως κανείς τους δεν έχει σκοπό να αφήσει αμαχητί ούτε
ένα αγωνιστικό χιλιόμετρο.
Επαναφορά και του προεδρικού οχήματος Νο.2., με πλήρωμα τους Κουμποτή –
Μαυροματίδη στο γνωστό Peugeot 106 S16.
Απορία 1: Ο πρώην πρόεδρος του
Α.Ο.Θ. θα ακολουθεί πιστά τα γραπτά του νυν προέδρου του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. ;
Απορία 2: Ισχύει η κόντρα που ξεκίνησε πριν χρόνια στην Α6;
Αν ναι τότε οι επικίνδυνα γρήγοροι Αργυρίου – Γκάλφας δεν πρόκειται να δείξουν έλεος και θα οδηγήσουν το δικό τους Peugeot 106 σε νικητήρια πορεία.
Αγκάθι στην προσπάθεια, οι Κυπαρίσσας – Καρλιώτης που υστερούν σε ενεργά αγωνιστικά χρόνια όχι όμως και στην ικανότητα να οδηγούν flat out.
Από αυτήν την κόντρα λείπει ο αγαπητός σε όλους μας κορίνθιος Μπίστας, ο Αναγνωστάκης αλλά και ο δικός μας Τρατσέλας.
Οι Ταυλίκος – Τάτσιος δίνουν εδώ και χρόνια το παρών χωρίς να συμμετέχουν στην «κόντρα» απολαμβάνοντας όμως στο έπακρο με το δικό τους Peugeot 106 κάθε αγωνιστικό χιλιόμετρο.
Ο υιός Διαμαντόγλου Αντώνης με συνοδηγό τον Βαγγέλη Ασπρόμουγγο θα οδηγήσουν το Suzuki Ignis Sport σε διαδρομές όπου οι γονείς του πρώτου έχουν «γράψει» εκατοντάδες αγωνιστικά χιλιόμετρα.
“Like”, για να χρησιμοποιήσω έναν σύγχρονο όρο στην συμμετοχή των Τσακίρη – Ιντζόγλου και Βελέζη – Στράντζαλη με Toyota Yaris. Ναι σωστά, επιτέλους θα δούμε και πάλι αγωνιστικά στην κατηγορία Α5.
“Like” και στην επανεμφάνιση του Τρύφου, του οποίου η απουσία έγινε αισθητή τόσο στον όμιλο όσο και στα αγωνιστικά δρώμενα. Στο δεξί μπάκετ ο Θεοφανίδης Σίμος που κράτησε επάξια ζωντανό το κατηγορίας Ν2 Citroen Saxo.
Οι Κούκας – Ιωαννίδης με Ford Escort MK5 2000 και οι Αναστασοβίτης Θόδωρος και Ιωάννης με Opel Astra GSi, είναι δύο συμμετοχές που τιμούν πάντα τους αγώνες του ομίλου και εμπλουτίζουν την πολυμορφία με τα αγωνιστικά τους.
Το 42ο Ράλλυ Θερμαϊκού θα πάρει την πρώτη του ανάσα το Σάββατο 15 Ιουνίου με την διεξαγωγή του Τεχνικού Ελέγχου ο οποίος θα πραγματοποιηθεί από τις 16:00 ως τις 19:00 στις εγκαταστάσεις του ΚΤΕΟ Autovision στην περιοχή του ξενοδοχείου Hyatt.
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Νίκος Γκάλφας