r40banner_05.jpg

Νίκη και Κύπελλο Β. Ελλάδας για τον Παυλίδη στο 19ο Ράλλυ Σπριντ Φίλιππος

  • Δημοσιεύθηκε: Δευτέρα, 28 Οκτωβρίου 2013 01:00
  • Από: Νίκος Γκάλφας, Φωτογραφίες: Γιώργος Παπαδόπουλος
Παυλίδης
Με έναν ωραίο, επεισοδιακό αγώνα ράλλυ σπριντ έκλεισε το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδας. Το Ράλλυ Σπρίντ Φίλιππος έκρυβε εκπλήξεις και δυνατές συγκινήσεις αφού σε κάθε σκέλος από τα τρία, άλλαζε ο πρωτοπόρος! Τη νίκη πήραν στο τέλος οι Παυλίδης - Κυρλαγκίτση με το Citroen DS R3 και μαζί ο Παυλίδης κέρδισε και το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδας. Όλα αυτά στη γνωστή ειδική "Πολυδένδρι" που για την περίσταση έγινε 3 φορές στο πλήρες μήκος της. Με σύμμαχο τον καλό καιρό πολλοί θεατές βρέθηκαν στην ειδική για να δουν τα 24 πληρώματα που συμμετείχαν.
Τζαμπάζης
Κωνσταντινίδης
Κουμποτής
Μανωλόπουλος
Μπαξεβανάκης
Διαμαντόγλου
Αναγνωστάκης
Βαϊτσίδης
Βελέζης
"Χριστόφορος"

Το πρωί της Κυριακής τα στοιχήματα για την πρωτιά στη γενική έδιναν και έπαιρναν. Πολλοί άξιοι αντίπαλοι με διαφορετικά αυτοκίνητα ήταν φαβορί ενώ και η πρώτη θέση για το Κύπελλο ήταν ανοιχτή υπόθεση.

Όμως η ατυχία χτύπησε νωρίς τους Βαλαβάνη - Καπάρα που ήρθαν στον αγώνα έχοντας την πρώτη θέση μέχρι εκείνη τη στιγμή στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδας. Μια βλάβη στο σαζμαν του Honda TypeR λίγο πριν τον τερματισμό τους ανάγκασε σε πρόωρη εγκατάλειψη από τον αγώνα και τη διεκδίκιση του Κυπέλλου.

Τα δράματα στο πρώτο σκέλος ήταν πολλά. Οι τοπικοί 'Χριστόφορος' - Τηλιόπουλος είχαν έξοδο με το VW Golf που τους κόστισε πολλά λεπτά μέχρι να καταφέρουν να το ξαναβάλουν στο δρόμο και έτσι ένα από τα φαβορί βγήκε νωρίς από τη μάχη.

Και οι Τζαμπάζης - Ζακχαίος (Mitsubishi Lancer Evo) είχαν τη στιγμή τους από τετακέ που κόστισε πάνω από 10-15 δευτερόλεπτα χάνοντας έδαφος για τη γενική.

Έτσι τον πρώτο χρόνο στο πρώτο σκέλος έγραψε ο Παυλίδης με 10:28 και πίσω του οι Κωνσταντινίδης - Κωνσταντινίδης με Citroen ZX Kitcar και χρόνο 10:32.

Στα 1600 οι Κουμποτής - Μαυροματίδης έγραψαν τον πρώτο χρόνο με 10:44 ακολουθούμενοι από τους Παπαναστασίου - Αγγελή με Citroen Saxo VTS και χρόνο 10:55.

Στο πρώτο σκέλος είχαν τη στιγμή τους και οι Αργυρίου - Γκάλφας όταν το Peugeot 106 σκάλωσε μετά από τετακέ και το μισό αυτοκίνητο ήταν στην αγωνιστική γραμμή και το μισό στο... χαντάκι. Με τη βοήθεια θεατών κατάφεραν να ξεκολλήσουν μετά από 11 λεπτά ενώ τα πιο πίσω αυτοκίνητα αναγκαστικά έκοβαν ρυθμό στο σημείο.

Νωρίς στα προβλήματα και οι Μπατσάρας - Μπατσάρα (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που είχαν σκασμένο κολάρο ενώ εγκατέλειψαν από μηχανικό πρόβλημα οι Ανδρεάδης - Μαυρίδης (VW Golf II).

Στο δεύτερο σκέλος ο Παυλίδης θέλοντας να εξασφαλίσει τη βαθμολογία του πήγε με πιο ασφαλή ρυθμό και την πρωτοπορία στη γενική πήρε ο Κωνταντινίδης γράφοντας τον... δεύτερο καλύτερο χρόνο στο σκέλος με 10:29. Πρώτο χρόνο έγραψε ο Τζαμπάζης με 10:28. Τρίτο χρόνο ο Μπατσάρας με 10:31.

Στα 1600 η μάχη τελείωσε όταν ο Παπαναστασίου εγκατέλειψε από πολλαπλασιαστή. Ο Κουμποτής συνέχισε να ρίχνει χρόνο γράφοντας 10:38 χωρίς αντίπαλο. 

Τότε έγινε γνωστό ότι οι Θεοφανίδης - Θεοφανίδης είχαν έξοδο σε απότομο γκρέμι πριν το χωριό Πολυδένδρι. Η στροφή είχε ένα άνοιγμα 3 μέτρων ανάμεσα στις μπαριέρες και εκεί ακριβώς έφυγε το Peugeot 106 ! Απογειώθηκε και ευτυχώς έφυγε ίσια χωρίς να τουμπάρει στην πλαγιά. Σταμάτησαν 100 μέτρα κάτω, αφού χτύπησε και ένα δέντρο, με το πλήρωμα να μην έχει κανένα θέμα υγείας.

Με τις εγκαταλείψεις στην A/6 ανέβηκαν στη δεύτερη θέση οι Διαμαντόγλου - Ασπρόμουγγος (Suzuki Ignis) γράφοντας ένα εντυπωσιακό 11:15 σε αυτό το σκέλος. Τρίτοι οι Αναγνωστάκης - Αγγουράς (Suzuki Swift) με 11:17.

Στο τρίτο σκέλος όλοι περίμεναν τον Κωνσταντινίδη να παίρνει τη νίκη όμως αυτό δεν έγινε αφού έχαναν λάδια από κομμένο σωληνάκι που έτρεχαν στον εμπρός τροχό κάνοντας τα πράγματα επικίνδυνα. Έχασαν 30 δευτερόλεπτα και φυσικά τη νίκη. Τερμάτισαν τελικά στην τρίτη θέση γενικής.

Ο Παυλίδης που ακολουθούσε δέχτηκε με χαρά το απρόσμενο δώρο και τη... νίκη στη γενική, ενώ με το ρυθμό του κράτησε πίσω τον Τζαμπάζη που τελικά πήρε τη δεύτερη θέση με διαφορά μόλις 3,7 δευτερόλεπτα!

Σημειώστε ότι πρώτο χρόνο στο σκέλος σημείωσε ο Χριστόφορος κάνοντας και τον καλύτερο χρόνο ημέρας με 10:23.5 πάντα με υγρασίες στα σκιερά μέρη.

Στην τέταρτη θέση γενικής τερμάτισε ο 1600αρης Κουμποτής. Πήρε τη νίκη στην Α/6 και τη δεύτερη θέση στην κατάταξη F2 με τον Μαυροματίδη να αναρρώνει ακόμα από το σπασμένο πόδι του, κρυωμένο και πιασμένο. Δεν έκοψαν πουθενά και ήρθαν καθαρά για να το χαρούν, αφού είχαν ήδη εξασφαλίσει την πρώτη θέση του Κυπέλλου στα 1600 κυβικά.

Στην πέμπτη θέση γενικής τερμάτισαν οι Μανωλόπουλος - Μανωλόπουλος σε μια πολύ καλή εμφάνιση όπου τους αδικεί το τελικό αποτέλεσμα. Στο τρίτο σκέλος έχασαν τα νερά στο Renault 5T Maxi και χρόνο που κόστισε σε θέσεις.

Στην 6η θέση γενικής και 3οι F2 τερμάτισαν οι Μπαξεβανάκης πατέρας και υιός. Έκαναν μια πολύ ωραία εμφάνιση γράφοντας 10:56 στο τελευταίο πέρασμα. Το τέλος του Κυπέλλου τους βρίσκει στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας Α/7.

Πίσω τους τερμάτισαν οι Διαμαντόγλου - Ασπρόμουγγος στον καλύτερο αγώνα του νεαρού οδηγού μέχρι σήμερα. Πήραν τη δεύτερη θέση στην Α/6 και το μέλλον τους δείχνει όλο και καλύτερους.

Πίσω τους τερμάτισαν οι Αναγνωστάκης - Αγγουράς που σημείωσαν καλύτερο χρόνο 11:12 στο τρίτο σκέλος. Έχασαν όμως χρόνο στο πρώτο σκέλος και δε μπόρεσαν να καλύψουν το χαμένο έδαφος.

9οι γενικής οι τοπικοί Βαϊτσίδης - Τούπας με Peugeot 306 με καλύτερο χρόνο 11:29 στην τρίτη θέση του βάθρου στην Α/7.

Να σημειώσουμε τη μοναδική συμμετοχή στα 1300 κυβικά των Βελέζη - Στράτζαλη. Αντιμετώπισαν προβλήματα στο συμπλέκτη του Toyota Yaris και δε χάρηκαν τον αγώνα όπως θα ήθελαν.

Με αυτό τον τρόπο έκλεισε το φετινό Κύπελλο Βορείου Ελλάδας. Παρά τη μεγάλη μείωση των συμμετοχών στους αγώνες, οι μάχες και οι ανατροπές δεν έλειψαν σε κάθε αγώνα που είδαμε φέτος.

Μακάρι να βρεθεί τρόπος να συνεχίσουμε σωστά και τον επόμενο χρόνο που βέβαια προβλέπεται και πάλι δύσκολος για τη χώρα μας και το μηχανοκίνητο αθλητισμό που όντας ένα ακριβό σπορ έχει γνωρίσει μεγάλη κρίση όλα αυτά τα χρόνια.

pdf Τελικά αποτελέσματα