Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
Με λύπη μου διαπίστωσα την αποβολή των χωμάτινων ραλί από τη Β. Ελλάδα για το 2008.
Φαίνεται ότι η απέχθεια κάποιων για τους χωμάτινους αγώνες έπιασε τόπο.
Γιατί όμως υποστηρίζω τους χωμάτινους αγώνες. Αυτοί είναι οι παρακάτω λόγοι.
• Ο οδηγός διασκεδάζει περισσότερο αφού το αυτοκίνητο γλυστράει, άρα...
• Έχουν περισσότερο θέμα, άρα..
• περισσότερο κόσμο
• στην άσφαλτο ο θεατής νομίζει ότι μπορεί να πάει γρηγορότερα, αφού οι περισσότεροι πλέον οδηγούν αυτοκίνητα πάνω από 150 ίππους. Αυτό δεν συμβαίνει και στο χώμα.
• Ράλι Ακρόπολις
• Ενας αγωνιζόμενος που θα λάβει μέρος στο πρωτάθλημα Ελλάδος όπου υπάρχουν μισοί χωμάτινοι αγώνες, θα μειονεκτεί.
• Σε περίπτωση εξόδου η ζημιές είναι πιο ανώδυνες
• Το κόστος δεν είναι το απαγορευτικό που όλοι νομίζουν.
• Διοργανωτικά έχει την ευκολία ότι ο αγώνας δεν κλείνει δρόμους (εκτός από ιδιαίτερες γεωργικές περιόδους).
• Το ότι δεν πέτυχε μια φορά στο άμεσο παρελθόν δεν σημαίνει ότι δεν θα πετύχει στο μέλλον. Άλλωστε, αν πάμε πιο πίσω οι χωμάτινοι ήταν οι πιο πετυχημένοι...
...ή αλλιώς, αν πάμε σε άλλες λέσχες στο παρόν (μικρότερες και με μικρότερη εμπειρία και ιστορία) θα δούμε πως πετυχαίνει ένας αγώνας.
....
Nikos Koutsmanis | r40
\\\"Η προσπάθεια φίμωσης κάθε διαφορετικής άποψης αποτελεί στάση φασιστική\\\"
www.redfish.gr
rally.redfish.gr
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γνώμη μου είναι οτι δεν στέκει να υπάρχει χωμάτινο ράλλυ χωρίς να υπάρχει κανένα χωμάτινο σπριντ. Τα πιο κοντινά χωμάτινα σπριντ γίνονται νομίζω στην Καρδίτσα και κει δεν βλέπω και πολλούς βόρειους.
Άρα το Θερμαϊκού δύσκολα θα μάζευε συμμετοχές από τους Βόρειους.
Η Στερεά Ελλάδα αντίθετα και η Θεσσαλία έχουν μεράκι για το χώμα και πολλά αυτοκίνητα και το είδαμε και προχθές στην Ανάβρα.
Καλύτερα είναι να γίνουν κάποια χωμάτινα σπριντ (με... προοπτική) για να βγουν και τα ανάλογα αυτοκίνητα που αργότερα θα είναι έτοιμα για ράλλυ.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αυτοί είναι 24 και έχουν τρέξει χώμα τα τελευταία 2 χρόνια, και ξέρω και κάτι άλλους (και συ μέσα) που σε ε.δ με καλό χώμα δεν έχουν πρόβλημα να βάλουν το αγωνιστικό τους! Και Λάρισα και Καρδίτσα δεν είναι και τόσο μακριά!!!
...και σίγουρα ξεχνώ ένα σωρό από άλλα, παλαιότερα και μη, που ψάχνουν ευκαιρία να ξαναζωντανέψουν και να μυρίσουν τα χώματα της Βάβδου, Αγ. Προδρόμου, Ορμήλιας κλπ.
Το θέμα είναι ότι αν κάνεις χώμα να το υποστηρίξεις. Εμείς 2 χρονιές το κάναμε και το αφήσαμε ξεκρέμαστο. Λες και θέλαμε να αποδείξουμε ότι δεν πάει..Άντε, την δεύτερη χρονιά υπήρχε και το ΕΛΠΑ. Θέλει τουλάχιστον άλλο ένα ή δύο χωμάτινο έξυπνα σχεδιασμένο - σπριντ ή μη - και θα δείς πόσοι θα κάνουν χωμάτινα αυτοκίνητα.
Αλλά σε βάθος χρόνου, να ξέρει ο αγωνιζόμενος ότι δεν θα πετάξει τα χρήματά του. ότι σήμερα μας σηκώθηκε να έχουμε χώμα και αύριο όχι.
Nikos Koutsmanis | r40
\\\"Η προσπάθεια φίμωσης κάθε διαφορετικής άποψης αποτελεί στάση φασιστική\\\"
www.redfish.gr
rally.redfish.gr
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.