Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
Μετά τη συνάντηση του ΣΟΑΑΒΕ είδαμε ένα μεγάλο ενδιαφέρον λεσχών να διοργανώσουν αγώνες αναβάσεων, είδαμε την πρόταση να μπουν άλλοι 2 αγώνες σπριντ και να μετρήσουν σε ξεχωριστό κύπελλο και η πρόταση για περισσότερη προσοχή και ενδιαφέρον για αγώνες πίστας και τέλος η πρόταση για χωμάτινα σπριντ. Εδώ μπορούμε να συνεχίσουμε την κουβέντα.
Πχ μια από τις προτάσεις για τις αναβάσεις είναι ότι είναι η πιο φτηνή μορφή αγώνα ακόμα και σε σχέση με τα σπριντ αφού θέλει μια στολή κράνος και κάθισμα.
Στον αντίποδα μπορούμε να πούμε ότι η ανάβαση δίνει λίγα αγωνιστικά χλμ στο νέο αγωνιζόμενο ενώ για να διακριθείς πρέπει να έχεις μοτέρ οπωσδήποτε..
Ο τομέας πίστα είναι ο πιο παρεξηγημένος στην.. Ελλάδα πιστεύω. Ενώ έχουμε τις Σέρρες δεν έχουμε αγωνιζόμενους πίστας. Μιας και έχω πάει πολλές φορές σε trackdays, προφανώς τη.. βρίσκω στην πίστα. Αλλά δεν μου λέει τίποτα να μπω σε αγώνα. Το κυριότερο που φοβάμαι είναι οι λαμαρίνες! απίστευτο ? κι όμως.
όταν η παιδεία μας ανέβει αρκετά σε αυτό τον τομέα θα πιστεύω ότι όλοι οι συμμετέχοντες θα προσέχουν και τον άλλο. αυτή τη στιγμή είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι τα παιδιά στα trackday τρέμει το φυλλοκάρδι τους μην ακουμπήσουν κάποιον άλλο.
ήδη είχαμε ξεκινήσει την κουβέντα για τα χωμάτινα σπριντ...
για πείτε τις απόψεις σας.. επειδή υπάρχει και πολύς κόσμος που διαβάζει αλλά δε θέλει να γράψει θα το βάλω και σαν δημοψήφισμα
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Με 80 ψήφους έκλεισε το σχετικό δημοψήφισμα που έπαιξε στην αρχική σελίδα του R40. Ας κρατήσουμε τα πολύ χρήσιμα συμπεράσματα και ας σκεφτούμε ότι έχουν ψηφίσει τόσο οι οδηγοί όσο και οι φίλοι του σπορ που δείχνει τι θέλουν να δουν και αυτοί.
Νικο,οι αναβασεις ειναι καπως παρεξηγημενες και δεν πιστευω οτι αμα δεν εχεις το απολυτο οπλο,δεν εχει νοημα να συμμετεχεις...
Αμα κυνηγας θεση,ειτε sprint,ειτε αναβαση,το καλο μοτερ χρειαζεται.
Εγω παντως σαν \"τρυφερο ποδι\" στους αγωνες,δεν μπορω να διαθεσω το επιπλεον κοστολογιο εξοπλισμου ασφαλειας που απαιτουνται στα sprint(παρα το γεγονος οτι οντως εχουν πολυ περισσοτερα αγωνιστικα χλμ) με αποτελεσμα να στραφω στις αναβαζεις(εκτος Β.Ελλαδος φυσικα) ή να αναστειλλω εντελως την πιθανη συμμετοχη μου σε οποιονδηποτε αγωνα.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Σαφώς και ο καθένας μας έχει τις προτιμήσεις του. Αλλά κάνοντας κουβέντα, το επιπλέον κόστος ασφαλείας είναι ένα κάθισμα και μια ζώνη ? Γιατί τον εξοπλισμό του συνοδηγού τον επωμίζεται ο ίδιος. Και πολλές φορές το πλήρωμα μοιράζεται κάποια έξοδα, ενώ στις αναβάσεις είναι.. solo carriera
να πω βέβαια ότι αγώνας στις αναβάσεις είναι και τα δοκιμαστικά του Σαββάτου, οπότε μπορείς να πεις οτι τα αγωνιστικά χλμ ανεβαίνουν.
πάντως επειδή ακριβώς οι αναβάσεις είναι πάντα συνεχόμενος ανήφορος, χωρίς μοτέρ δεν υπάρχει διάκριση. τουλάχιστον στα ράλλυ υπάρχουν ισιάδια, μπούκες, χώματα, βροχή !!! και εκεί τα άλογα δεν.. πατάνε κάτω :laugh:
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Με γνωμονα τα φθηνοτερα προιοντα της αγορας,οι διαφορες μεταξυ sprint και αναβασης ειναι:
-Πυροσβεση 350-400Ε
-Καθισμα/Ζωνη 400Ε
-Κρανος/HANS 1000Ε
-Ενδοεπικοινωνια 150Ε
Συνολο περι τα 2000Ε επιπλεον,ποσο που δεν μπορει να διαθεσει ο καθενας με το καλημερα,ουτε επισης μπορεις να υποχρεωσεις τον πιθανο υποψηφιο συνοδηγο να παρει απο την αρχη HANS και κρανος δεδομενου οτι θα εχει δωσει κατι λιγοτερο απο 1000αρικο για φορμα/εσωρουχα/παπουτσια/κλπ,σωστα;
Οποτε αντι να δωσω 2000Ε κατευθειαν,δινεις τα μισα οταν μπορεσεις,αγοραζεις ενα τρειλορ και χαιρετας δια παντως τον θεσμο της Β.Ελλαδος και κινεισαι προς το νοτο μιας και εκει οι αναβασεις δινουν και παιρνουν πολυ συχνα,ακομα και ας μην κερδιζεις τιποτα.:laugh:
Στο κατω-κατω οι \"εραστες του σπορ\" δεν πανε αποκλειστικα για το κυπελλο...
Εγω να κανω μια ερωτησουλα?Τα αγωνιστικα σας εχουν roll cage?Κρανος φορατε?Ζωνες φωρατε?Μπορει να ειναι ακριβο το κοστος του hans συμφωνω αλλα προκειτε για την ζωη σας ρε παιδια.Ελεος δηλαδη.
RACING because football basketball and golf requires only one ball....
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δεν νομιζω οτι γκρινιαξε κανενας \"αναβασιαρης\" για την χρησιμοτητα του HANS αλλα για το επιπλεον κοστολογιο που καλειται να πληρωσει προκειμενου να εξοπλισει το αυτοκινητο του αναλογα για συμμετοχη σε sprint...
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Εγω απλα ακουω συνεχεια παραπονα απο ολους για το HANS.Ολοι επρεπε να αγορασετε HANS οχι γιατι υποχρεωνουν οι κανονισμοι αλλα για την δικη σας ασφαλεια ανεξαρτιτου κοστους.Και μιλαω μονο για το HANS ετσι.Απο κει και περα στα αλλα κοστοι μπορει να εχεις δικιο δεν διαφωνω!
RACING because football basketball and golf requires only one ball....
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.