Υπερευρυγωνιος λοιπών απο προχτες στην αναβαση Πορταριας.
Σιγουρα δεν αποτελει φακο με τον οποίο θα καλύψεις ολο τον αγωνα.Μαλλον πρεπει να περιορίζεται η χρηση του σε \"ειδικες αποστολές\",εκει που οι νορμαλ φακοι αδυνατούνε να καλύψουν.Στην πορταρια που ολη η αναβαση ειναι πέντε φουρκετες,μπορεις να τον χρησιμοποιεις ευκολότερα απο άλλους αγωνες.
Στο πάνινγκ τα πραματα δυσκολευουν αφανταστα,μιας και η φυση του φακου πολλαπλασιαζει την πολικη κινηση του αυτοκινητου (μούρη και κώλο-αρα απαιτει υψηλες τιμες διαφραγματος,αρα και υψηλότερα ISO) ενω οι ταχυτητες λήψης πρεπει να παραμενουν υψηλότερες των αλλων φακων,λόγω της πολύ μικρης απόστασης που αναγκαζεσαι να εχεις.
Αλλα αν πετυχει το πάνινγκ,εχεις φωτογραφίες απίστευτες
www.r40.gr/gallery2/main.php?g2_itemId=35704
Βοηθαει πολύ και η παραμορφωση του καδρου (κοιταξτε πόσο μακραινει το 205,και σε αλλες φωτο καποια εσκορτ κ.λ.π) και η αισθηση της \"εξωτικής\" προοπτικης.
Το μεγαλο προβλημα ειναι η λαθος εκτιμηση της απόστασης με τα αυτοκινητα.
Οποιος ειδε αυτη τη φωτο:
www.r40.gr/gallery2/main.php?g2_itemId=35901
και συνειδητοποιει το τι εστι λήψη στα 11mm,θα καταλαβει οτι η απόστασή μου με το σουίφτ ήταν μηδενική.Ειλικρινα κόντεψα να μπώ μεσα απο το παραθυρο.
Θελει δηλαδη πολύ-πολύ-πολύ προσοχη,γιατι σε ξεγελά απίστευτα.