r40banner_03.jpg
×
Επάνοδος του R40 με μεταφορά σε νέα πλατφόρμα (19 Μαρ 2017)

Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια :)

Γενικά νέα αυτοκίνησης

Περισσότερα
10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #2456 από glf
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW

Ελεύθερη θα είναι από τις 8 η ώρα το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου έως το πρωΐ της Δευτέρας του Πάσχα η διέλευση των αυτοκινήτων από τα διόδια που διαχειρίζεται το Ταμείο Εθνικής Οδοποιΐας.
Πρόκειται για τα διόδια Ελευσίνας, Ισθμού, Ρίου, Ακτίου, Ζευγολατιού και Μαλγάρων.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 6 Μήνες πριν #2458 από paskalip
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Αντίθετα, όλα τα άλλα δουλεύουν υπό νέα διεύθυνση, με αποτέλεσμα η διαδρομή Θεσσαλονίκη-Λαμία από 6 ευρώ που ήταν να κοστίζει τώρα 10...

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #2978 από glf
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Δημιουργία Συλλόγου Ελλήνων Οδηγών
(…ή όπως αλλιώς αποφασιστεί να λέγεται τέλος πάντων)

Tην ερχομένη Κυριακή 14/9 στις 10 το πρωί θα βρεθούμε ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΠΟΥ ΔΑΓΚΩΝΟΥΝ στα Goody’s ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ για να υπογράψουμε το καταστατικο συστασης Συλλόγου που αποφασίσθηκε να ιδρυθεί έτσι ώστε η κινητοποίηση όλων των οδηγών τροχοφόρων του www.oxi-alloi-foroi-stis-rodes.gr να αποκτήσει και κάποια νομική βάση και μελλοντικά και εκπροσώπους (αν τύχει και κάποιος από τους “εθνοπατέρες” πει “μα καλά ποιός είναι ο εκπρόσωπος σας?” και πώς έχουμε αποφασίσει τί θέλουμε τόσοι άνθρωποι)

Η σύσταση του Συλλόγου και η ύπαρξη μητρώου μελών (χωρίς να έχουν οικονομική επιβάρυνση, συνδρομές, τέλη εγγραφής και τέτοια διεστραμμένα) θα βοηθήσει στο να μπορούμε να αποδείξουμε και την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ και ουσιαστική δύναμη της κινητοποίησης και να ΤΡΟΜΑΞΟΥΜΕ, ελπίζουμε, με την ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ τους “εθνοπατέρες” με το μέγεθός μας.

Αλλωστε αν μαζευτούμε τελικά μερικές εκατοντάδες χιλιάδες (που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ) μην ξεχνάτε ότι θα αποτελέσουμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ και ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ παράγοντα επιρροής των αποτελεσμάτων κάθε μελλοντικής πολιτικής τους.

Δεν νομίζω ότι πρέπει να συζητάμε για κόμμα ιδιοκτητών τροχοφόρων αλλά για σκεφτείτε οι “εθνοπατέρες” να ξέρουν ότι υπάρχουν πλέον κάτω από μία κοινή στρατηγική και κοινό σκοπό μερικές εκατοντάδες χιλιάδες “ψηφοφόρων” “τους” (”προβάτων” όπως θέλουν να πιστεύουν ότι είμαστε) που είναι έτοιμοι και αποφασισμένοι να τους ΔΑΓΚΩΣΟΥΝ !!!!
Ελάτε την Κυριακή 14/9 στα Goody’s
και συνταχθείτε μαζί μας.

ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΔΑΓΚΩΝΟΥΝ !!!!


www.oxi-alloi-foroi-stis-rodes.gr/

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν - 10 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #3250 από glf
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW


Αύξηση 20% στα τέλη κυκλοφορίας 2009

Αυξημένα κατά 20% θα είναι τα τέλη κυκλοφορίας που θα καταβάλουν οι κάτοχοι Ι.Χ. αυτοκινήτων και μοτοσικλετών για να προμηθευτούν, από την 1η Νοεμβρίου μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου, τα νέα ειδικά σήματα του 2009.

Από την εν λόγω αύξηση, που περιελήφθη στο «πακέτο» μέτρων του νόμου 3697/2008 «Ενίσχυση της διαφάνειας του Κρατικού Προϋπολογισμού, έλεγχος των δημοσίων δαπανών, μέτρα φορολογικής δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις», το Δημόσιο προσδοκά ότι θα εισπράξει περισσότερα από 516 εκατ. ευρώ, ποσό που θα αποτελέσει μια «τονωτική ένεση» για τα έσοδα.

Αξίζει βέβαια να σημειωθεί ότι η αύξηση των τελών κυκλοφορίας αποφασίστηκε με το σκεπτικό ότι δεν έχει επέλθει καμία αναπροσαρμογή για μεν τα επιβατικά οχήματα από το έτος 2005, για δε τα επαγγελματικά από το έτος 2002. Υπενθυμίζεται, πάντως, ότι τα ηλεκτροκίνητα και υβριδικά οχήματα συνεχίζουν να απαλλάσσονται τόσο από τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας όσο και από τα τέλη ταξινόμησης.

Έτσι, τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2009 διαμορφώνονται ως εξής:

Εως - 300 κινητήρας σε κυβικά εκατοστά, 18 ευρώ (από 15 ευρώ),
από 301 - 785, 46 ευρώ (από 38 ευρώ),
από 786 - 1.357, 112 ευρώ (από 93 ευρώ),
από 1.358 - 1.928, 202 ευρώ (από 168 ευρώ),
από 1.929 - 2.357, 446 ευρώ (από 372 ευρώ),
από 2.358 και άνω, 580 ευρώ (από 483 ευρώ).

Όσον αφορά στη διάθεση των νέων ειδικών σημάτων, σύμφωνα με την υπ\' αρίθμ. 1105108/1201/Τ.&Ε.Φ./20.10.2008 απόφαση του υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών, Αντ. Μπέζα, με την οποία καθορίστηκε η διαδικασία είσπραξης του ειδικού σήματος τελών κυκλοφορίας των ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων οχημάτων και μοτοσικλετών έτους 2009, αυτή θα γίνεται από όλες τις τράπεζες.

Επισημαίνεται ότι στις τράπεζες, στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Α.Ε. και στα Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. που θα διαθέσουν το ειδικό σήμα τελών κυκλοφορίας έτους 2009 θα καταβληθεί αμοιβή που ορίζεται σε 1,50 ευρώ ανά διατιθέμενο σήμα, πλέον Φ.Π.Α.

Οι Δ.Ο.Υ. θα διαθέτουν τα ειδικά σήματα μόνο εάν παρέλθει η ανωτέρω προθεσμία για την προμήθειά τους (31/12/2008), αλλά και σε όλες τις περιπτώσεις που δεν λαμβάνεται ειδοποιητήριο από τον κάτοχο του οχήματος ή έχει απολέσει αυτό ή λαμβάνει ειδοποιητήριο αλλά είναι λανθασμένος ο αριθμός κυκλοφορίας ή τα οφειλόμενα τέλη κυκλοφορίας ή αναγράφεται λανθασμένος Α.Φ.Μ. ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο.

Οι οδηγοί που δεν θα προμηθευτούν εγκαίρως το νέο σήμα θα βρεθούν αντιμέτωποι με αυστηρά πρόστιμα, που φθάνουν μέχρι το διπλάσιο ποσό της αξίας του σήματος, αλλά και με αφαίρεση των πινακίδων του οχήματός τους.

Πηγή : Ναυτεμπορική
www.naftemporiki.gr/news/static/08/10/24/1581615.htm
Last edit: 10 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν by glf.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #4465 από glf
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Στα ΕΛ.ΠΕ. περνούν 1.200 πρατήρια της BP

Tη μεταβίβαση στα ΕΛ.ΠΕ. των 1.200 πρατηρίων της ΒΡ στην Ελλάδα, ανακοίνωσαν χθες οι δύο εταιρείες. Το τίμημα της εξαγοράς ανήλθε σε 359 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ο αγοραστής αναλαμβάνει και υποχρεώσεις ύψους 40 εκατομμυρίων.

Η συμφωνία προβλέπει τη μεταβίβαση στα ΕΛ.ΠΕ. του συνόλου του εμπορικού δικτύου, των βιομηχανικών πελατών και των αποθηκευτικών χώρων (170.000 κυβικά μέτρα) της ΒΡ στην Ελλάδα, εκτός από τις πωλήσεις λιπαντικών και αεροπορικών καυσίμων. Επίσης 240 άτομα της ΒΡ θα εξακολουθήσουν να απασχολούνται στις δραστηριότητες που έχουν μεταβιβασθεί, ενώ το υπόλοιπο προσωπικό θα εξακολουθήσει να απασχολείται στις άλλες δραστηριότητες της BP

Με την ολοκλήρωση της συμφωνίας, μέχρι το τέλος του χρόνου, η ΕΚΟ, ως εμπορική εταιρεία των ΕΛ.ΠΕ., καθίσταται η πρώτη σε μέγεθος, με περίπου 2.500 πρατήρια στο εσωτερικό της χώρας και 2.800 μαζί με αυτά του εξωτερικού.

Με βάση τις πωλήσεις καυσίμων τριμήνου 2009, το μερίδιο της ΕΚΟ θα ανέλθει σε 27,7%, ενώ θα ξεπερνάει το 30% στις βενζίνες.

Η εξέλιξη αυτή προδιαγράφει ευρύτερες αλλαγές στην εγχώρια αγορά, καθώς προσωρινά μένει μόνο μία διεθνής εταιρεία, η Shell Με την αναμενόμενη αποχώρησή της, στην εσωτερική αγορά θα δραστηριοποιούνται αποκλειστικά εταιρείες ελληνικών συμφερόντων.

Ως προς τις αιτίες που οδήγησαν την ΒΡ στην έξοδο από την Ελλάδα, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η εταιρεία τα τελευταία χρόνια εφάρμοζε πολιτική υψηλών τιμών, σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ετσι, ιδίως το τελευταίο 18μηνο, όταν δηλαδή οι τιμές των καυσίμων πήραν την ανιούσα, έχασε σημαντικά μερίδια.

Αυτά περιορίστηκαν στο 12,5% της εγχώρια αγοράς για το σύνολο των καυσίμων και στο 14,2% για τις βενζίνες το πρώτο τρίμηνο του 2009, όταν πριν από μία δεκαετία, μετά την εξαγορά του δικτύου της Μοbil, ήλεγχε περίπου 30% της αγοράς. Επιπλέον λόγος αποχώρησης θα πρέπει να θεωρηθεί η επιβολή προστίμου 30 εκατομμυρίων ευρώ από την Επιτροπή Ανταγωνισμού για εναρμονισμένη πρακτική μαζί με τη Shell.

Οσο για την τελευταία, σύμφωνα με πληροφορίες έχει θέσει όριο την 30ή Ιουνίου στους υποψήφιους αγοραστές για τις τελικές προσφορές τους. Μέχρι πρόσφατα υπήρχε σημαντική απόκλιση στην αποτίμηση της αξίας των πρατηρίων της Shell. Οι ενδιαφερόμενες ελληνικές εταιρείες (τουλάχιστον 3) προσέφεραν μεταξύ 350 και 450 εκατομμυρίων, ενώ η Shell ζητούσε πάνω από 600.

Εν τέλει, η συμφωνία BΡ-ΕΛ.ΠΕ. ενδεχομένως να διαμόρφωσε και το εύρος της αξίας, μέσα στο οποίο θα κυμανθεί η πώληση των περίπου 700 πρατηρίων της Shell στην Ελλάδα.

Από Ναυτεμπορική - www.naftemporiki.gr/news/static/09/06/27/1682628.htm

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #4498 από glf
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
100 καινούργια ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ ακινητοποιημένα γιατί είναι… πετρελαιοκίνητα!!

Δεν είναι αστείο, δεν είναι κάποιου είδους ανόητου χιούμορ. Είναι η ελληνική πραγματικότητα της γραφειοκρατίας και των αστείων χωρίς καμία λογική αποφάσεων. Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών έχει δωρίσει στο ΕΚΑΒ 100 καινούργια και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα. Τί άλλο θα περίμενε κανείς, εκτός από το να τα «δει» άμεσα στους δρόμους να προσφέρουν βοήθεια όποτε και όπου παρίστασται ανάγκη; Αμ δε! Τα ασθενοφόρα είναι ακινητοποιημένα καθώς οι κινητήρες τους χρησιμοποιούν… πετρέλαιο αντί για βενζίνη και έτσι προσκρούουν στην απαγόρευση περί κίνησης οχημάτων που καταναλώνουν πετρέλαιο σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πειραιά. Σε όλο τον κόσμο, η χρήση πετρελαίου γίνεται από οχήματα που πραγματοποιούν μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων και αυτό γιατί οι κινητήρες τους θέλουν όχι τόσο συχή συντήρηση, αλλά και θεωρούνται πιο ανθεκτικοί και βεβαίως είναι πιο οικονομικοί. Τα νέα διεθνή πρότυπα τους θέλουν και πολύ λιγότερο ρυπογόνους. Αυτά βέβαια για τον υπόλοιπο κόσμο. Στην Ελλάδα που «σέβεται» το περιβάλλον η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων οχημάτων απαγορεύεται, γιατί… έτσι θέλουν στο αρμόδιο υπουργείο. Σε αυτήν τη γενική απαγόρευση «πιάστηκε» και η δωρεά των 100 ασθενοφόρων, που θα βοηθούσε το ΕΚΑΒ στην καλύτερη ανταπόκριση στις κλήσεις για βοήθεια.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 3 Μήνες πριν #4535 από paskalip
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Πριν καμιά βδομάδα έχασα το δίπλωμα μου, με αποτέλεσμα να μάθω ότι από τις αρχές του 2009 τελείωσε το ροζ διπλωματάκι... Πλέον είναι σε μορφή πιστωτικής, και όσοι θέλουν μπορούν να αλλάξουν το παλιό τους με νέο σε ένα οποιοδήποτε ΚΕΠ (και με 30 ευρώ για την εκτύπωση!)

Last edit: 9 Χρόνια 3 Μήνες πριν by paskalip.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 9 Μήνες πριν #7362 από glf
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Η Volvo δοκιμάζει ένα σύστημα που βάζει τα οχήματα το ένα πίσω από το άλλο, έτσι ώστε να μην χρειάζονται καν οδηγό.

Ο πειραματικός «ουλαμός αυτοκινήτων», γνωστός και ως «τραίνο αυτοκινήτων», αναπτύχθηκε από τη Volvo στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος Sartre, για την πράσινη και ασφαλή αυτοκίνηση.

Στις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν σε πίστα της εταιρείας έξω από το Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, τα επιβατικά ΙΧ ακολουθούν ένα προπορευόμενο φορτηγό, το μόνο όχημα του κονβόι που χρειάζεται οδηγό.

Κάθε αυτοκίνητο της πομπής χρησιμοποιεί κάμερες για να παρακολουθεί και να ακολουθεί το προπορευόμενο αυτοκίνητο, ενώ το τιμόνι, το γκάζι και το φρένο ελέγχονται από υπολογιστή μέσω συστήματος drive-by-wire. Παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται στα σύγχρονα αεροπλάνα.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: glfrallycardspaskalip

Τελευταίες δημοσιεύσεις

  • Δεν υπάρχουν δημοσιεύσεις προς εμφάνιση

Αναζήτηση Forum

Λέξη-Κλειδί

Σύνδεση