Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
Πιστεύω πως καλό θα \'ταν να ανοίξουμε μια ενότητα για το Ford Fiesta Sporting Trophy, το οποίο είναι ένα cup που διοργανώνει η Ford και θα λάβει μέρος σε 6 αγώνες του WRC.
2 Έλληνες οδηγοί θα λάβουν μέρος στον θεσμό, ο Λαμπρος Αθανάσσουλας και ο Γιώργος Φιλιππίδης.
Πρώτος αγώνας του θεσμού, το ράλλυ Καταλονίας σε λίγες μέρες, και ο συναγωνισμός αναμένεται έντονος καθώς αρκετοί γνωστοί οδηγοί θα λάβουν μέρος, όπως οι Μathieu Biasion, Alessandro Bettega, Barry Clark, Simon Hughes και άλλοι.
Το δυσάρεστο νέο είναι ότι ήδη βγήκαν και οι συμμετοχές και για τον επόμενο αγώνα, το ράλλυ Κορσικής, και εκεί δυστυχώς δεν υπάρχει το όνομα του Γιώργου και ακούγεται έντονα ότι αντιμετωπίζει προβλήματα με το μπάτζετ. Ας ευχηθούμε λοιπόν να ξεπεράσει τα όποια προβλήματα και να τον δούμε ξανά στην επόμενη λίστα συμμετοχών.
Όσο για το αυτοκίνητο, σίγουρα δεν πρόκειται για κάτι το εντυπωσιακό, αλλά όπως πολλοί οδηγοί του cup αναφέρουν, πρόκειται για ένα πολύ \"καλοφτιαγμένο\" και ευχάριστο στην οδήγηση αυτοκίνητο!
Περισσότερα σε λίγες μέρες που ξεκινάει και ο πρώτος αγώνας...
Θα ήθελα πάντως να ακούσω και τις προβλέψεις και των άλλων παιδιών του φόρουμ όσον αφορά για το πόσο και σε τι βαθμό θα μπορέσουν τα 2 Ελληνικά πληρώματα να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στο θεσμό!<br><br>Η δημοσίευση επεξεργάστηκε από: rallycards, at: 15.03.06 10:18
εγώ χαίρομαι που η ομάδα του Λάμπρου θα κάνει ευρωπαϊκό πρόγραμμα, γιατί εκεί θα \"βγει\" η δουλειά και η προεργασία που έχουν αυτά τα χρόνια. Ευχόμαι τα καλύτερα και επιτέλους μια γουρλίδικη χρονιά που άρχισε με το δεξί στο Αχαιός.
Σκόρδαααααααααα
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συμφωνώ απόλυτα με τον glf, καθώς η οργάνωση και η προετοιμασία της ομάδας είναι σε τέτοιο επίπεδο, που ίσως τελικά να ταιριάζει καλύτερα σε μια τέτοια διοργάνωση, παρά στο \"δευτεροκλασάτο\" Ελληνικό πρωτάθλημα!!!
Και καθώς ξέχασα να πω τις προβλέψεις μου στο πρώτο μου post, πιστεύω πως δεν έχουν να φοβηθούν κανέναν, καθώς εκτός των οδηγών που ανέφερα πιο πάνω, οι οποίοι περιστασιακά έχουν δείξει κάποια καλά δείγματα, δεν υπάρχει στο θεσμό, ο οδηγός \"απόλυτο φαβορί\". Με λίγη τύχη, ίσως και να έχουμε και διάκριση από την Ελληνική ομάδα!!!
Καιρος ηταν να βγει ενα ελληνικο πληρωμα εξω. Και με βοηθεια... Ας ελπίσουμε για το καλύτερο! (Και δεν θελω να το γρουσουζέψω, αλλά ας ελπίσουμε οτι το Ν θα είναι περισσότερο αξιόπιστο απο το S1600...)
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Εγώ πάντως είμαι αρκετά αισιόδοξος όσον αφορά την αξιοπιστία του Fiesta ST, καθώς πρόκειται για ένα πολύ πιο απλό project, από αυτό του Fiesta S1600! Μην ξεχνάμε ότι το S1600 ξεκίνησε από το μηδέν και η τεχνολογία και τεχνογνωσία που απαιτείται είναι σαφώς πιο υψηλή από αυτή ενός Ν/3. Και συν τοις άλλοις με το S1600 σχεδόν βάδιζαν στα τυφλά από θέμα υποστήριξης καθώς δεν ασχολήθηκαν και πολλοί με το αυτοκίνητο ακόμα και στην Ευρώπη! Μάλλον άλλα πράματα θα τους απασχολήσουν περισσότερο φέτος απ\' ότι η αξιοπιστία!