- Δημοσιεύσεις: 309
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
12 ΟΜΑΔΑ R
Η ΔΟΑ προγραμματίζει τη σταδιακή αντικατάσταση των ομάδων Α και Ν με τη νέα ομάδα R, η οποία θα περιγράφεται στο νέο άρθρο 260 του Παραρτήματος J (αναμένεται να είναι ανακοινώσιμο στα μέσα του 2006).
Η αντικατάσταση θα είναι σταδιακή: τα αυτοκίνητα της ομάδας R θα αρχίσουν να συμμετέχουν σε αγώνες από το 2008, στην αρχή συνυπάρχοντας με τα αυτοκίνητα ομάδων Α και Ν και, μετά από μία μεταβατική περίοδο περίπου 2 – 3 ετών, οι ομάδες Α και Ν θα καταργηθούν και θα δώσουν τη θέση τους εξ΄ ολοκλήρου στην ομάδα R.
Τα υπάρχοντα δελτία αναγνώρισης στις ομάδες Α και Ν δε θα ισχύουν στην ομάδα R και οι κατασκευαστές θα έχουν τη δυνατότητα να εκδώσουν νέα δελτία αναγνώρισης στην ομάδα R. Ήδη εκδίδονται πολύ λίγα νέα δελτία αναγνώρισης στις ομάδες Α και Ν, εν αναμονή της νέας κατάστασης. Τα πρώτα δελτία αναγνώρισης στην ομάδα R αναμένονται το 2007. Θεωρείται εξαιρετικά πιθανό, πως οι κατασκευαστές δεν πρόκειται να εκδώσουν δελτία αναγνώρισης στην ομάδα R για παλαιότερα μοντέλα, χωρίς ιδιαίτερο εμπορικό και αγωνιστικό ενδιαφέρον για αυτούς. Αντίθετα, για άλλα μοντέλα με δελτίο αναγνώρισης στις ομάδες Α και Ν αναμένεται πως οι κατασκευαστές θα εκδώσουν δελτίο αναγνώρισης και στην ομάδα R. Σε κάθε περίπτωση, στην Ελλάδα θα υπάρχει και η δυνατότητα εθνικών δελτίων αναγνώρισης.
Ο μέγιστος χρόνος ζωής των ομάδων Α και Ν είναι μέχρι τη λήξη των αντίστοιχων δελτίων αναγνώρισης. Σε εθνικό επίπεδο, είναι σίγουρο πως οι ομάδες Α και Ν και η νέα ομάδα R θα συνυπάρχουν για κάποιο χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από αυτό που προβλέπεται από τη ΔΟΑ, αλλά, ανάλογα με την αποδοχή της νέας ομάδας από τους κατασκευαστές και τους αγωνιζόμενους, αναμένεται, πως η ομάδα R πρόκειται να αντικαταστήσει τις ομάδες Α και Ν κάποια στιγμή μετά το 2011.
Στόχος της ομάδας R είναι η δημιουργία αγωνιστικών αυτοκινήτων χαμηλού κόστους, για εισαγωγή στους αγώνες αυτοκινήτου, με επίπεδο εξέλιξης μεταξύ των ομάδων Ν και Α. Θα μπορεί να θεωρηθεί, πως τα αυτοκίνητα θα είναι κάτι σαν “ομάδας N kit car”, δηλ. κατά βάση ομάδας Ν αυτοκίνητα με τη δυνατότητα προσθήκης ενός χαμηλού κόστους (σε σχέση με τη μετατροπή σε ομάδα Α) “kit” για συμμετοχή σε αγώνες και συγκεκριμένες μηχανικές τροποποιήσεις (συμπίεση 12:1, ελεύθεροι εκκεντροφόροι με μέγιστο βύθισμα 11 mm, συγκεκριμένα φρένα και ζάντες κα.)
Η ομάδα R θα περιλαμβάνει 3 κλάσεις ατμοσφαιρικών δικίνητων αυτοκινήτων, R/1 (έως 1400 cc), R/2 (1400 – 1600 cc) και R/3 (1600 – 2000 cc). Αυτές οι 3 κλάσεις, σε συνδυασμό με τις ήδη γνωστές WRC, WRC2, S-1600, S-2000 (για ράλι και για πίστες) και τα σημερινά N/4 θα αποτελέσουν τις 8 κλάσεις των αγώνων κάπου το 2010.
Οταν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες, θα ανακοινωθούν από την ΕΘΕΑ.
Σε κάθε περίπτωση, καλούνται οι αγωνιζόμενοι να κάνουν τα μακροπρόθεσμα σχέδιά τους με βάση το δεδομένο της νέας αυτής ομάδας.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
δε μου αρέσει οτι το κιτ θα είναι του εργοστασίου και το κόστος φαντάζομαι οτι θα είναι μεγάλο.
όπως πχ το μπλοκέ της Peugeot είναι πολύ ακριβό και πολλοί φορέσαμε μπλοκέ άλλου κατασκευαστή για να ειναι φθηνότερο...
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.