Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
Κοιτα,ειδικος ως προς τα λαστιχα στους αγωνες,δεν ειμαι,και θα περιμενα ολο και καποιος αγωνιζομενος να εχει απαντησει.Αφου δεν βλεπω κανεναν,ας πώ τη δικη μου αποψη
Τα 888 τα εχω χρησιμοποιησει στην πίστα.Ειναι ενα μετριο λαστιχο,με σημαντικη μετατόπιση της γομας του πέλματος απο την προσφυση.Αυτο τουλαχιστον,όσο εχει η γομα \"ψωμι\".Οσο λιγοτερη γομα απομενει,τοσο καλύτερα στριβει το λαστιχο (οσο παραξενο κι\'αν ακουστει αυτο)
Σε χρηση πίστας,μου εχει βγαλει ολόκληρο σ/κ,πραγμα που μεταφραζεται σε περιπου 250 χιλιομετρα σε γρηγορο ρυθμο,μεχρι να τελειωσει ολοκληρωτικα η γομα,και αυτο σε ασφαλτο πολύ πιο αγρια απο αυτη που θα βρεις σε οποιοδηποτε οδοστρωμα στους ελληνικους δρομους.Οδηγηση όμως καθαρα με γραμμες,χωρις στραμπουληγματα και κακομεταχειριση
Η δικια μου εμπειρια πάντως,δεν τα εγκρινει.Τα θεωρω αρκετα κατωτερα των μόνων άλλων \"αγωνιστικων\" ελαστικων που φορεσα ποτε καινουρια (τα ΥΟΚΟΗΑΜΑ 048),τα οποία και αυτα με τη σειρα τους δεν φαινονται να τα εκτιμουνε ιδιαιτερα οι οδηγοι των ραλυ.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
se euxaristo para poly file mou, tha se akouso kai tha parageilo pirelli ,kalous agones euxome,,kai mias kai neos sto athlima tha xreiasto ta fota sou sigoura pali gia tetoia themata.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.