N.Vouilloz - N.Klinger Τί αγώνας και αυτός. Το φετινό Rally Vinho Madeira, που είναι ένας από τους 4 κοινούς αγώνες του ERC και του IRC, απέδειξε ότι ο θεσμός του IRC συνεχώς αυξάνει το επίπεδο του με κορυφαίες συμμετοχές και συναγωνισμό που κρατάει τους θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Μετά από καταπληκτική εμφάνιση, οι Vouilloz-Klinger με το Peugeot 207 S2000 της Kronos Racing κατάφεραν να πάρουν μια πολύ σημαντική νίκη που τους θέτει ως φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου καθώς αύξησαν αρκετά τη διαφορά τους από τους υπόλοιπους διεκδικητές στην βαθμολογία.

Ενημέρωση



G.Basso - M.Dotta Η νίκη των Γάλλων μόνο εύκολα δεν ήρθε. Εξ αρχής στον αγώνα προηγήθηκαν οι τοπικοί Magalhaes-Magalhaes με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot Sport Portugal αλλά ένα κλατάρισμα του κόστισε περίπου 3 λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για νίκη. Το τοπικό πλήρωμα πάντως έδειξε ότι μπορεί να διεκδικήσει τη νίκη όπως και στο Rally Portugal νωρίτερα φέτος όπου και εκεί τους χτύπησε η ατυχία.

Έτσι λοιπόν πήραν κεφάλι οι Γάλλοι αλλά σχεδόν καθ'όλη τη διάρκεια του αγώνα είχαν μια ανάσα πίσω τους ακόμα ένα τοπικό πλήρωμα, τους Camacho-Calado με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 που αποτέλεσαν την έκπληξη του αγώνα καθώς κανείς δεν τους περίμενε να "παίξουν" τόσο ψηλά στη γενική. Τη 2η μέρα στο παιχνίδι μπήκαν και οι Basso-Dotta με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Tην 1η μέρα ξεκίνησαν και αυτοί τον αγώνα με εντυπωσιακούς χρόνους αλλά μια λάθος επιλογή ελαστικών τους κόστισε αρκετά σε χρόνο και τους έριξε περίπου 30'' πίσω από τη μάχη της γενικής. Τότε, ξεκίνησαν επίθεση ολκής και μέχρι το τέλος του αγώνα κατάφεραν να πλησιάσουν τους νικητές στα 5''4 ενώ προσπέρασαν και τoν Camacho που έμεινε τελικά 3ος άλλα 2''6 πίσω από τους Ιταλούς.

Ο αγώνας της Madeira απαιτεί άριστη γνώση των ε.δ προκειμένου κάποιο πλήρωμα να πρωταγωνιστίσει και η εμπειρία είναι παραπάνω από πολύτιμη. Στην 4η θέση βρέθηκαν οι Travaglia-Granai επίσης με Fiat Grande Punto S2000. Στο τέλος της 1ης μέρας βρέθηκαν και στην 3η θέση της γενικής αλλά δεν μπόρεσαν να αντέξουν την πίεση του Βasso, ενώ μην ξεχνάμε ότι ο οδηγός έκανε όλο τον αγώνα με μια ίωση που τον ταλαιπώρησε αρκετά τις τελευταίες ημέρες.

Άλλη μια μάχη είχαμε και για την 5η θέση. Εκεί μνηστήρες ήταν οι Rossetti-Chiarcossi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions και οι Loix-Buysmans με το 2ο Peugeot 207 S2000 της Kronos Racing. Κανένα από τα 2 πληρώματα δεν μπόρεσε να ακολυθήσει τον ρυθμό της κορυφής αλλά η μάχη μεταξύ τους για την 5η θέση ήταν πολύ έντονη και κρίθηκε για μόλις 6''2 υπέρ των Ιταλών.

Αρκετά πίσω τους σε χρόνο, στην 7η θέση της γενικής, τερμάτισαν οι Scandola-D'Amore με το 2ο εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Το πλήρωμα αντικατέστησε στα μπάκετ του Punto λίγες μόλις ημέρες πριν τον αγώνα τους Alen-Alanne καθώς ο Αlen υπέφερε από έναν ιο και δεν ήταν δυνατόν να οδηγήσει στον αγώνα.

Στην 8η θέση τερμάτισαν τελικά οι Magalhaes-Magalhaes. Aν και το κλατάρισμα που είχαν την 1η μέρα από 1ους τους έριξε στην 10η θέση, κατάφεραν να βρουν κίνητρο για να πιέσουν και έτσι κατάφεραν να κερδίσουν 2 θέσεις στη γενική.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Fontes-Costa με το Fiat Grande Punto S2000 της Fiat Portugal και οι Solowow-Baran με το Peugeot 207 S2000. Oι τελευταίοι είχαν μάχη για την 10η θέση μέ τους Isik-Ozsenler με το Fiat Grande Punto S2000 της Τούρκικης αντιπροσωπείας.

Στα δικίνητα, καλύτερη επίδοση ήταν αυτή των Freitas-Figueiroa με ένα Renault Clio S1600 που τερμάτισαν στην 12η θέση της γενικής ενώ τους ακολούθησαν οι Nunes-Camacho με Peugeot 206 S1600 (14οι γενικής) και Nunes-Goncalves επίσης με Peugeot 206 S1600 (16oι γενικής).


Δεν υπήρξαν πολλές σημαντικές εγκαταλείψεις στον αγώνα, εκτός από τους Tirabassi-Gordon με Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν από ηλεκτρικά την 1η μέρα του αγώνα.

Ο αγώνας για ακόμα μια χρονιά συγκέντρωσε πολλές και ποιοτικές συμμετοχές με σχεδόν όλους τους πρωταγωνιστές τόσο του IRC όσο και του ΕRC. Δυστυχώς όπως πιθανόν να γνωρίζετε ήδη, οι Έλληνες θεατές δεν θα χουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν τους πρωταγωνιστές του ERC στην Ελλάδα, καθώς το Ράλλυ Χαλκιδικής ματαιώθηκε, μετά την αποτυχία της οργάνωσης να συγκεντρώσει τους απαραίτητους οικονομικούς πόρους για την τέλεση του αγώνα.

Επόμενος αγώνας τόσο για το IRC όσο και και για το ERC, το επίσης ασφάλτινο Barum Rally στην Τσεχία στις 22-24 Αυγούστου.

A.Camacho - P.Calado
R.Travaglia - L.Granai
L.Rossetti - M.Chiarcossi
F.Loix - R.Buysmans
U.Scandola - G.D Amore
B.Magalhães - C.Magalhães

Χρόνοι



Αποτελέσματα Rally Madeira 2008
1 2
F

1
Vouilloz Nicolas / Klinger Nicolas
Peugeot 207 S2000
N/4
1
03:05:14.8
03:05:14.8 00:00:00.0
00:00:00.0
2 1
I

3
Basso Giandomenico / Dotta Mittia
Fiat Grande Punto S2000
N/4
2
03:05:20.2
03:05:20.2 00:00:05.4
00:00:05.4
3 16
P

2
Camacho Alexandre / Calado Pedro
Peugeot 207 S2000
N/4
3
03:05:22.8
03:05:22.8 00:00:08.0
00:00:02.6
4 4
I

4
Travaglia Renato / Granai Lorenzo
Fiat Grande Punto S2000
N/4
4
03:05:56.0
03:05:56.0 00:00:41.2
00:00:33.2
5 8
I

5
Rossetti Luca / Chiarcossi Matteo
Peugeot 207 S2000
N/4
5
03:06:17.3
03:06:17.3 00:01:02.5
00:00:21.3
6 3
B

6
Loix Freddy / Buysmans Robin
Peugeot 207 S2000
N/4
6
03:06:23.5
03:06:23.5 00:01:08.7
00:00:06.2
7 9
I

7
Scandola Umberto / D'Amore Guido
Fiat Grande Punto S2000
N/4
7
03:07:43.4
03:07:43.4 00:02:28.6
00:01:19.9
8 7
P

8
Magalhăes Bruno / Magalhăes Carlos
Peugeot 207 S2000
N/4
8
03:08:18.0
03:08:18.0 00:03:03.2
00:00:34.6
9 10
P

9
Fontes José Pedro / Costa António
Fiat Grande Punto S2000
N/4
9
03:09:00.7
03:09:00.7 00:03:45.9
00:00:42.7
10 11
PL

10
Solowow Michal / Baran Maciej
Peugeot 207 S2000
N/4
10
03:11:06.8
03:11:06.8 00:05:52.0
00:02:06.1
11 5
TR

11
Isik Volkan / Özenler Kaan
Fiat Grande Punto S2000
N/4
11
03:11:33.9
03:11:33.9 00:06:19.1
00:00:27.1
12 18
P

12
Freitas Filipe / Figueiroa Daniel
Renault Clio S1600
A/6
1
03:12:36.3
03:12:36.3 00:07:21.5
00:01:02.4
13 15
P

13
Pascoal Vítor / Duarte Joaquim
Peugeot 207 S2000
N/4
12
03:13:26.2
03:13:26.2 00:08:11.4
00:00:49.9
14 28
P

14
Nunes Miguel / Camacho José
Peugeot 206 S1600
A/6
2
03:14:18.7
03:14:18.7 00:09:03.9
00:00:52.5
15 17
P

15
Lopes Adruzilo / Janela José
Subaru Impreza Sti
N/4
13
03:14:23.8
03:14:23.8 00:09:09.0
00:00:05.1
16 32
P

16
Nunes António / Gonçalves Jorge
Peugeot 206 S1600
A/6
3
03:15:20.7
03:15:20.7 00:10:05.9
00:00:56.9
17 22
P

17
Lemes Yerai / Peńate Rogelio
Mitsubishi Lancer EVO IX
N/4
14
03:15:49.9
03:15:49.9 00:10:35.1
00:00:29.2
18 12
P

18
Peres Fernando / Dias da Silva Pedro
Mitsubishi Lancer EVO IX
N/4
15
03:16:17.6
03:16:17.6 00:11:02.8
00:00:27.7
19 33
P

19
Abreu Duarte / Teixeira Francisco
Fiat Punto S1600
A/6
4
03:16:57.0
03:16:57.0 00:11:42.2
00:00:39.4
20 27
P

20
Barroso Pereira Nuno / Rodrigues da Silva Nuno
Fiat Grande Punto S2000
N/4
16
03:19:28.5
03:19:28.5 00:14:13.7
00:02:31.5
21 6
I

21
Betti Luca / Barone Maurizio
Peugeot 207 S2000
N/4
17
03:19:51.4
00:00:20.0
03:20:11.4 00:14:56.6
00:00:42.9
22 29
P

22
Ferreira Joăo / Paulo Joăo
Citroën C2
A/6
5
03:24:03.4
03:24:03.4 00:18:48.6
00:03:52.0
23 35
P

23
Jesus Alexandre / Calado Vitor
Citroën C2
A/7
1
03:25:39.3
03:25:39.3 00:20:24.5
00:01:35.9
24 40
P

24
Magalhăes José Carlos / Leça Marco
Renault Clio R3
A/7
2
03:26:02.4
03:26:02.4 00:20:47.6
00:00:23.1
25 25
P

25
Barros Leite Francisco / Ramalho Luís
Seat Ibiza CUPRA
D
1
03:26:58.2
03:26:58.2 00:21:43.4
00:00:55.8
26 37
P

27
Moura Joăo / Freitas Marco
Citroën C2
A/6
6
03:26:08.4
00:02:20.0
03:28:28.4 00:23:13.6
00:01:30.2
27 38
P

26
Serrado José / Ornelas Marco
Citroën C2
A/6
7
03:28:40.9
03:28:40.9 00:23:26.1
00:00:12.5
28 42
P

28
Rodrigues Ricardo / Rodrigues Tiago
Mitsubishi Lancer EVO IX
N/4
18
03:29:36.1
03:29:36.1 00:24:21.3
00:00:55.2
29 26
I

29
Cavigioli Marco / Cantoni Enrico
Fiat Grande Punto JTD
D
2
03:30:26.9
00:00:10.0
03:30:36.9 00:25:22.1
00:01:00.8
30 45
P

30
Coelho Bruno / Coelho Pedro
Citroën C2
A/6
8
03:32:12.3
03:32:12.3 00:26:57.5
00:01:35.4

Video



Rally Madeira 2008 Shakedown


Rally Madeira 2008