adria1.jpg Στην 2η θέση της βαθμολογίας τερμάτισε την περιπέτεια του στη Formula Azzurra ο Στέφανος Καμιτσάκης. Στο φινάλε του πρωταθλήματος ο οδηγός της Fuga Racing ανέβηκε δυο φορές στο βάθρο όμως αυτό δεν ήταν αρκετό για να του χαρίσει τον τίτλο.

Ενημέρωση


adria1.jpg  Στην 2η θέση της βαθμολογίας τερμάτισε την περιπέτεια του στη Formula Azzurra ο Στέφανος Καμιτσάκης. Στο φινάλε του πρωταθλήματος ο οδηγός της Fuga Racing ανέβηκε δυο φορές στο βάθρο όμως αυτό δεν ήταν αρκετό για να του χαρίσει τον τίτλο.

Με τις ελπίδες του να έχουν ψαλιδιστεί στον προηγούμενο αγώνα ο Καμιτσάκης δεν είχε άλλη επιλογή από αυτή της φουλ επίθεσης. Παρά το ότι δεν είχε οδηγήσει ποτέ στην Άντρια από τα χρονομετρημένα έδειξε τις προθέσεις του κατακτώντας τη 3η θέση στο grid των δυο αγώνων χάρη και στην εξαιρετική δουλειά των ανθρώπων της Fuga Racing. Στον 1ο αγώνα ο Καμιτσάκης κέρδισε στο σπριντ μέχρι την πρώτη στροφή τον Nappi που εκκίνησε ακριβώς μπροστά του. Δυστυχώς, ο νεαρός Ναπολιτάνος χτυπώντας δυο φορές το μονοθέσιο με τα χρώματα της Superfast Ferries έστειλε τον Καμιτσάκη εκτός πίστας και στην τελευταία θέση. Από εκεί ο συμπατριώτης μας ξεκίνησε μια επική προσπάθεια που του απέφερε δώδεκα προσπεράσματα, τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με διαφορά μισού δευτερολέπτου από τον επόμενο καλύτερο και την 3η θέση στην κατάταξη της Formula Azzurra (5η γενικής). Μπροστά του τερμάτισε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Edoardo Liberati που όμως βρέθηκε ενώπιον των αγωνοδικών εξαιτίας ενός προσπεράσματος σε καθεστώς κίτρινης σημαίας. Μετά από πολύωρες διαβουλεύσεις ο Ιταλός κράτησε τη θέση του και εξασφάλισε μαθηματικά τον τίτλο. 

Πλέον ο Καμιτσάκης είχε σαν στόχο στον αγώνα της Κυριακής να προσπεράσει τον Gilardoni και να τερματίσει στη 2η θέση της βαθμολογίας. Η εκκίνηση αυτή τη φορά δεν ήταν τόσο καλή αφού έχασε μια θέση από τον Bana, γρήγορα όμως την ανέκτησε και βρέθηκε κολλημένος στο κιβώτιο του Nappi που με τη σειρά του πίεζε τον Cicchiello. Ο Ελβετός παρά την μεγάλη εμπειρία του δεν άντεξε στην πίεση και βρέθηκε εκτός πίστας αφήνοντας τους δυο νεαρούς αντιπάλους του να διεκδικήσουν την νίκη. Το πέρασμα των γύρων βρήκε τον Nappi να είχε πλεονέκτημα αφού το στήσιμο που είχε επιλέξει είχε μεγαλύτερη διάρκεια με αποτέλεσμα να αποσπαστεί από τον Καμιτσάκη. Παρόλα αυτά ο Έλληνας οδηγός πέτυχε άνετα τον στόχο του αφού ο Gilardoni έμεινε στα ρηχά τερματίζοντας μόλις 9ος και έτσι έκλεισε την παρουσία του στην Formula Azzurra με τον πλέον θετικό τρόπο.  

Κάνοντας έναν σύντομο απολογισμό ο ίδιος τόνισε: “Αν μου προσέφεραν στην αρχή της χρονιάς τη 2η θέση σε ένα τόσο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, θα την έπαιρνα ευχαρίστως. Βέβαια όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα αισθάνομαι μια δόση πικρίας αφού θα μπορούσα να ήμουν πρωταθλητής. Όμως είμαι ευχαριστημένος γιατί έμαθα πολλά που θα χρησιμεύσουν στο μέλλον αλλά και γιατί ήμουν κομμάτι μιας καθαρά Ελληνικής προσπάθειας. Αισθάνομαι βαθιά υποχρέωση τόσο στους ανθρώπους της Superfast Ferries που με στήριξαν με όλη τους την καρδιά, όσο στον Δημήτρη Παπανίκανδρο και τους υπόλοιπους ανθρώπους της Fuga Racing που δούλεψαν σκληρά για να είναι το μονοθέσιο μου σε άψογη κατάσταση”. 
adria2.jpg

Αποτελέσματα


1ος αγώνας
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Κλάση
1. Patrick Cicchiello Mac Competition 18 γύροι Trofeo CSAI
2. Oscar Bana MG Motorsport +2.340 Trofeo CSAI
3. Simone Taloni Winner Motorsport +3.391 F. Azzurra
4. Edoardo Liberati MG Motorsport +4.530 F. Azzurra
5. Στέφανος Καμιτσάκης Fuga Racing +5.078 F. Azzurra
6. Giovanni Nappi Team Minardi by Corbetta +11.364 F. Azzurra
7. Elena Missaglia BVE +14.371 Trofeo CSAI
8. Antonio Di Venere Diegi Motorsport +15.252 F. Azzurra
9. Valentino Orlandi Mac Competition +15.689 F. Azzurra
10. Lorenzo Marino Nannini Racing +19.307 F. Azzurra
11. Gianluca Barlassina BVE +24.139 F. Azzurra
12. Antonino Pellitteri Mac Competition +24.638 F. Azzurra
13. Kevin Gilardoni Team Minardi by Corbetta +37.179 F. Azzurra
14. Manuel Deodati Diegi Motorsport +39.105 Trofeo CSAI


2ος αγώνας

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Κλάση
1. Giovanni Nappi Team Minardi by Corbetta 19 γύροι F. Azzurra
2. Στέφανος Καμιτσάκης Fuga Racing +8.237 F. Azzurra
3. Oscar Bana MG Motorsport +9.427 Trofeo CSAI
4. Simone Taloni Winner Motorsport +14.872 F. Azzurra
5. Edoardo Liberati MG Motorsport +15.193 F. Azzurra
6. Ronnie Valori BVE +15.950 F. Azzurra
7. Stefano Carlet Nannini Racing +18.504 F. Azzurra
8. Gianluca Barlassina BVE +21.382 F. Azzurra
9. Kevin Gilardoni Team Minardi by Corbetta +21.512 F. Azzurra
10. Alessandro Silvestri MG Motorsport +26.579 F. Azzurra
11. Antonino Pellitteri Mac Competition +27.216 F. Azzurra
12. Elena Missaglia BVE +38.810 Trofeo CSAI
13. Valentino Orlandi Mac Competition +39.471 F. Azzurra
14. Antonio Di Venere Diegi Motorsport +45.481 F. Azzurra
15. Manuel Deodati Diegi Motorsport +50.896 Trofeo CSAI
16. Lorenzo Marino Nannini Racing +57.970 F. Azzurra


Βαθμολογία


Θέση Οδηγός Βαθμοί
1. Edoardo Liberati 76
2. Στέφανος Καμιτσάκης 64
3. Kevin Gilardoni 58
4. Ronnie Valori 51
5. Stefano Carlet 48
6. Simone Taloni 48
7. Alessandro Silvestri 40
8. Gianluca Barlassina 40
9. Eugenio Palmeri 38
10. Pierluigi Veronesi 20
11. Giovanni Nappi 20
12. Antonino Pellitteri 16
13. Christian Mancinelli 6
14. Mirko Barletta 6
15. Massimo Giuliani 4
16. Antonio Di Venere 4
17. Valentino Orlandi 3
18. Lorenzo Marino 2