Κώστας Παπαντώνης Ανάμεικτα τα συναισθήματα στον 3ο γύρο του Πρωταθλήματος Αυτοκίνητων Τουρισμού των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων που ήταν και ο τελευταίος για το 2008.
Πέμπτη πρωί και όλα είναι έτοιμα. Αυτοκίνητα γυαλισμένα, χαβαλές μέσα στα PITS από οδηγούς και μηχανικούς και γενικότερα ένα γιορτινό κλίμα όπου μέχρι που ξεκίνησε το 1ο εικοσάλεπτο των δοκιμών. Όλα καλά. Ο Κώστας με το SEAT να γράφει συνέχεια ταχύτερους γύρους και ο ντόπιος οδηγός Khalid Al Mutawa να είναι ταχύτερος της κλάσσης 4 με Renault Clio X-85 και δεύτερο να ακολουθεί τον Αλέξανδρο Αννίβα ώσπου κοντά στον 6ο με 7ο γύρο ανάβουν τα κόκκινα φώτα και κάνουν την εμφάνιση τους κόκκινες σημαίες για διακοπή των δοκιμών από κάποιο ατύχημα. Κώστας οκ, Khalid οκ. Ο Αλέξανδρος Αννίβας εμφανίζεται στα PIT με χτυπημένο το μπροστά μέρος του Clio. Στην Κ-7 του National Circuit είχε μετωπική επαφή με ένα οδηγό ο οποίος έχασε τον έλεγχο του Integra του και στην προσπάθεια του να το επαναφέρει έπεσε μετωπικά πάνω στον Έλληνα οδηγό.
Κώστας Παπαντώνης

Αλέξανδρος Αννίβας

Αλέξανδρος Αννίβας
Αμεσως κινητοποιηθηκε η ομαδα. Ανταλλακτικα τα οποια επιστρατευτικαν απο την τοπικη αντιπροσωπεια τα οποια δεν ηταν αρκετα, προσπαθεια με διαφορους φιλους της ομαδας στην Ελλαδα και να σταλουν με την απογευματινη πτηση ολα αυτα ηταν μεσα στα σχεδια ετσι ωστε να ετοιμαστει το αυτοκινητο. Τρεχει δεν τρεχει. Αναμεικτα τα συναιςθηματα στην ομαδα. Οι δοκιμες συνεχιστηκαν κανονικα απο τους αλλους δυο οδηγους της ομαδα οπου σημειωσαν ταχυττερους χρονους σε επιπεδο γενικης και κλασεων τους. Το λυτροτικο τηλεφωνο του βασικοτερου ανταλακτικου που ελειπε (το ψυγειο του μοτερ) εσκασε και την απογοητευση για τον Αλεξανδρο ελειξε εκει και ξεκινησε η προσπαθεια να ετοιμαστει το αμαξι για την επομενη μερα του αγωνα. Μετα απο πολλες ωρες καταφεραν να ετοιμασουν το αυτοκινητο καπου κοντα στα μεσανυχτα.

Παρασκευη πρωι και επιστροφη ομαδας και οδηγων στην πιστα. Ολα ετοιμα. Γινεται ο τεχνικος ελεγχος και ξεκινανε τα πρωινα ελευθερα δοκιμαστικα οπου ολα πανε ρολοι και μετα ερχονται τα χρονομετρημενα οπου ο Κωστας εχει την 2η θεση στην σχαρα της εκκινησης (1:34.071) και 1η στην κλασση 3, διπλα απο τον poleman Karim Al Azhari με Porsche 996 GT2 (1:32.678), ο Khalid την 13η γενικης και 4η στην κλασση 4 και ο Αλεξανδρος την 16η γενικης και 5η στην κλασση 4.

Στον πρωτο αγωνα οι μαχες τοσο σε αποψη γενικης οσο και στις κλασεις ειχε φουντωσει για τα καλα για τους 2 Ελληνες οδηγους. Ο Κωστας να προσπαθει να αποφυγει το εμποδιο που ακουει στο οναμα Raed Hassan με EVO 6 και να μην χασει την επαφη του με τον πρωτοπορο Karim Al Azhari, και συγχρονως να προσπαθει να χτiσει και διαδορα ασφαλειας απο τον 2ο της κλασσης 3 Jonnathan Simmons με Seat Leon Supercopa.
Οι μαχες συναρπαστηκες φτερο με φτερο του Κωστα με τον πρωτοπορο. Νικητης στο τελος σε επιπεδο γενικης ηταν ο Karim Al Azhari, 2ος γενικης ηταν ο Κωστας Παπαντωνης με διαφορα 1.827 sec και 1ος για την κλασση 3 , ενω 3ος γενικης με διαφορα 27.241 sec απο τον Παπαντωνη ηταν ο Raed Hassan και 1ος στην κλασση 2.
Πιο πισω ο Αλεξανδρος μετα απο μια παρα πολυ εκκινηση καταφερε να περασει 3ος στην κλασση του πισω απο τον team mate του Khalid Al Mutawa και μπροστα απο τον Frederic Gaillard με Clio προηγουμενης γενιας. Σε κα8ε γυρο σχεδον σε καθε στροφη ο Αλεξανδρος αλλαζε την 3η θεση της κλασσης με τον Gaillard και ο Mutawa απλα ανοιγε την διαφορα του που ειχε στην δευτερη θεση. Μετα απο 12 γυρους η σημαια βρηκε 1ο στην κλασση 4 τον Mohammed Al Owais με Honda Civic, 2ο στην κλασση 4 τον Khalid Al Mutawa Clio X-85 και 3ο τον Αλεξανδρο Αννιβα με διαφορα 0.462 απο τον 4ο Gaillard.

Ο δευτερος αγωνας της ημερας ηταν παλι μια φωτοτυπια του πρωτου μονο που τωρα σε αποψη γενικης ο Κωστας ειχε να αντιμετωπισει και τον τοπικο οδηγο Mohammed Al Falasi Corvette Z06 ο οποιος ξεκινησε απο την τελευταια θεση αφου δεν ειχε ξεκινησει στον πρωτο αγωνα. Πρασινο και εχουμε αγωνα μεχρι τον 3ο γυρο απου εκανε και παλι την εμφανιση της η κοκκινη σημαια αφου το EVO 9 του Khalifa Al Attiyah απο Qatar εσπασε μοτερ και γεμισε ολη την Κ-1 με λαδια. Ξανα πισω στην σχαρα της εκκινησης και διακοπη για μια ωρα περιπου. Εδω ξεκινησε και το σφαλαμα της οργανωσης οπου για λογους χρονου μειςσαν τον αγωνα κατα 2 γυρους αρχικα και ενημερωσαν οτι μετα την επανεκκινηση θα υπολοιποντε μονο 8 γυροι.
Επανεκκινηση και ο Κωστας να προσπαθει να αποφυγει να χασει την επαφη του με τον πρωτοπορο Al Azhari αλλα ο Raed Hassan οντας πιο αργος να καθυστερει τον Παπαντωνη με αποτελεσμα να τον φτανει ο 2ος της κλασσης 3 Jonnathan Simmons. Στον 3 γυρο μετα την επανεκκινηση ο Κωστας καταφερνει να βαλει τα μουτρα μεσα στην Κ-9 για να περασει τον Raed με αποτελεσμα να ακουμπησουν λιγο και τον Ελληνα οδηγο να περναει και να προσπαθει να κλεισει την διαφορα με τους πρωτοπορους σε κατασταση γενικης Al Azhari και Al Falasi. Σημαια τερματισμου και η καταξη γενικης βρισκει 1ο τον Al Azhari, 2ο τον Al Falasi οποιος ετρεχε με υπσιλο πυρετο και ειχε ξεκινησει τελευταιος (για αυτο και του απονεμηθηκε και το βραβειο του καλυτερου οδηγου της ημερας) και 3ο γενικης και 1ο στην κλασση 3 τον Κωστα Παπαντωνη.
Στην κλασση 4 ειχε δημιουργηθει ενα τρενακι τεσσαρων αυτοκινητων, Zlatco Mulabegovic, Khalid Al Mutawa, Frederic Gaillard και Αλεξανδρου Αννιβα. Ολοι να προσπαθουν για τις δυο κενες θεσεις του podium καθως ο συνδιασμος του πρωτου της κλασσης οδηγου Mohammed Al Owais με το Honda Civic του ειναι απιστος. Μετα λοιπον απο παρεμβολη της Porsche 996 turbo Henning Engel οπου κοπηκε το τρενακι των τεσσαρων και δημιουργηθηκαν 2 μετωπα. Το πρωτο οπου και ετσι τερματισαν τον αγωνα με Mulabegovic και Al Mutawa στην 2η και 3η θεση της κλασσης 4 αντιστοιχα με μεταξυ τους διαφορα 0.684 sec. Και το δευτερο τρενακι των Frederic Gaillard και Αλεξανδρου Αννιβα οπου παλι η μαχη τους χαρακτηριστηκε απο τις καλυτερες της ημερας να τερματιζουν 4ος και 5ος αντιστοιχα με μεταξυ τους διαφορα 0.079 sec.

Ο τεταρτος γυρος του πρωταθληματος θα γινει στις 29-30 Ιανουαριου 2009 παντα στο Dubai Autodrome στο Club Circuit.

(Δελτίο Τύπου)