trayanovi01donchev.jpg Ολοκληρώθηκε και ο 1ος γύρος του "γειτονικού" πρωταθλήματος ράλλυ Βουλγαρίας με το Rally Trayanovi Vrata που διεξήχθη στην περιοχή του Kostenetz και ως συνήθως χρησιμοποιεί ε.δ. του "μεγάλου" αγώνα της Βουλγαρίας, του Rally Bulgaria. Oι Donchev-Yordanov με το Peugeot 207 S2000 πήραν μια εύκολη μάλλον νίκη, σε πολύ δύσκολες καιρικές συνθήκες, και ξεκίνησαν τη νέα χρονιά συνεχίζοντας το περσυνό τους σερί νικών!

Ενημέρωση


  Ολοκληρώθηκε και ο 1ος γύρος του "γειτονικού" πρωταθλήματος ράλλυ Βουλγαρίας με το Rally Trayanovi Vrata που διεξήχθη στην περιοχή του Kostenetz και ως συνήθως χρησιμοποιεί ε.δ. του "μεγάλου" αγώνα της Βουλγαρίας, του Rally Bulgaria. Oι Donchev-Yordanov με το Peugeot 207 S2000 πήραν μια εύκολη μάλλον νίκη, σε πολύ δύσκολες καιρικές συνθήκες, και ξεκίνησαν τη νέα χρονιά συνεχίζοντας το περσυνό τους σερί νικών!

Παρά την αλλαγή συνοδηγού για τον οδηγό, έδειξε ότι στη γείτονα χώρα συνεχίζει να μην έχει αντίπαλο ακόμα και σε δύσκολες καιρικές συνθήκες όπου εκεί το αυτοκίνητο ίσως να μην κάνει τόσο μεγάλη διαφορά, καθώς είναι ο μόνος συνδυασμός με S2000. Kέρδισαν τις 7 από τις 8 ε.δ. του αγώνα και πήραν τη νίκη που τους θέτει επικεφαλής στο πρωτάθλημα.

Μεγάλη μάχη είχαμε για την 2η θέση της γενικής. 2 πληρώματα αντάλλασαν συνεχώς θέση και τελικά οι πολύ έμπειροι Popov-Popov με ένα νέο Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, προετοιμασμένο από την ομάδα του οδηγού, κατάφεραν να επικρατήσουν για μόλις 4''7. Ο οδηγός βέβαια μόνο ευχαριστημένος δεν ήταν από το αυτοκίνητο καθώς εμφάνισε αρκετά προβλήματα "νεότητας".

Καταπληκτική εμφάνιση για τους Gyoshev-Spasov με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX (το περσυνό του Popov). Στην πρώτη τους εμφάνιση με το νέο τους αυτοκίνητο και παρά τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισαν κατάφεραν να διεκδικήσουν την 2η θέση στα ίσια και δείχνουν ότι φέτος μόνο αμελητέα ποσότητα δεν θα είναι στο πρωτάθλημα. Στην 2η ε.δ. είχαν ένα κλατάρισμα που τους κόστισε αρκετά σε χρόνο, ενώ στην 7η ε.δ. είχαν μια έξοδο που τους κόστισε περίπου 40'' μέχρι να επαναφέρουν το αυτοκίνητο στο δρόμο.

Στην 4η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Isaev-Basmadzhiev επίσης με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Aρκετά πίσω από την μάχη του πόντιουμ, με τον οδηγό να εκφράζει παράπονα για την δύναμη του κινητήρα καθ' όλη την διάρκεια του αγώνα.

Και για την 5η θέση υπήρξε μάχη μέχρι τα μισά του αγώνα. Εκεί οι Gerdjikov-Kitanov με το Renault Clio RS είχαν μια έξοδο και μέχρι οι θεατές να τους επαναφέρουν χάσαν πάνω από 1 λεπτό, και έτσι τελικά η 5η θέση αλλά και η νίκη της Ν/3 πήγε στους Belchev-Iliev με ίδιο αυτοκίνητο που επίσης κινήθηκαν πολύ γρήγορα σε όλη την διάρκεια του αγώνα.

Στην 7η θέση της γενικής είχαμε μάλλον την επίδοση του αγώνα. Οι Panchugov-Uzunov οδήγησαν και πάλι οριακά ένα Lada 2101, κέρδισαν την X/2, και "εξέθεσαν" αρκετά πληρώματα με πολύ πιο σύγχρονά αυτοκίνητα, ενώ ήταν και από τα πιο θεαματικά πληρώματα του αγώνα.

8οι γενικής με ακόμα μια νίκη στην Ν/2 για τους Κ.Τodorov-Batakliev με το Citroen Saxo VTS. O οδηγός που για πρόβλημα υγείας του συνοδηγού του δεν ξεκίνησε την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή στο δικό μας Ράλλυ Φίλιππος, κατάφερε να προσθέσει μια ακόμα νίκη της κλάσης στο βιογραφικό του και να ξεκινήσει ιδανικά την νέα σεζόν.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Denev-Nenov με Renault Clio RS, που ήταν και 3οι στην Ν/3, και οι Kandilarov-Kazakov με Peugeot 306 S16 που κέρδισαν την X/3.

11οι γενικής και 2οι στην Ν/2 τερμάτισαν oι Daskalov-Dobrev με Citroen Saxo VTS, ενώ 12οι γενικής και 1οι Α/6, οι Stratieva-Milanova με το Citroen C2 R2 που φέτος θα συμμετέχει και στους 3 κατακτήριους αγώνες του PSD.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους, Iliev-Yanakiev με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, που αντιμετώπισαν προβλήματα με τον κινητήρα καθ' όλη την διάρκεια του αγώνα και τελικά εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. του αγώνα με πρόβλημα στο τούρμπο ενώ ήταν 2οι γενικής, Staykov-Atanasov με Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII που εγκατέλειψαν πριν το ξεκίνημα της 5ης ε.δ. από κινητήρα ενώ ήταν 3οι γενικής, αλλά και οι πρωτοπόροι της X/4, Marinov-Nikolov με Μitsubishi Lancer RS Evolution VIII, που είχαν έξοδο στην 5η ε.δ. με το αυτοκίνητο να πιάνει φωτιά. Να αναφέρουμε ότι τα 2 επόμενα αυτοκίνητα σταμάτησαν αμέσως να βοηθήσουν με τους πυροσβεστήρες τους! 

Ο αγώνας χαρακτηρίστηκε από τις πολύ λίγες συμμετοχές. Μόλις 25 αυτοκίνητα βρέθηκαν στην ράμπα της εκκίνησης ενώ μόλις 16 τερμάτισαν. Ο αγώνας εκτός των 2 πρώτων ε.δ. διεξήχθη σε βρεγμένο οδόστρωμα πράγμα που δυσκόλεψε πολύ τα πληρώματα, ενώ μετά από περίπου 13 χρόνια διεξήχθη βραδυνή ε.δ. σε ράλλυ στην Βουλγαρία και οι θεατές εκεί πραγματικά το λάτρεψαν αυτό καθώς στο τέλος της ε.δ. είχαν δημιουργήσει "ειδικό" φωτισμό με πολλά πυροτεχνήματα!

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το Rally Vida, στις 15-17 Μαίου.  


Video


Rally Trayanovi Vrata 2009


Rally Trayanovi Vrata 2009


Rally Trayanovi Vrata 2009 - In Car SS4, Gerdjikov/Kitanov, Renault Clio RS



Αποτελέσματα


RALLY TRAYANOVI VRATA 2009 - FINAL RESULTS

Pos. Crew Car Gr/Cl Time
1 Donchev-Yordanov
PEUGEOT 207 S2000 N/4 1h48'36''3
2 Popov-Popov MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX N/4 1h52'01''9
3 Gyoshev-Spasov MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX N/4 1h52'06''6
4 Isaev-Basmadzhiev MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX N/4 1h53'54''4
5 Belchev-Iliev RENAULT CLIO RS N/3 2h02'02''4
6 Gerdjikov-Kitanov RENAULT CLIO RS N/3 2h03'12''0
7 Panchugov-Uzunov LADA 2101 X/2 2h08'05''3
8 Todorov-Batakliev CITROEN SAXO VTS N/2 2h09'25''2
9 Denev-Nenov RENAULT CLIO RS N/3 2h09'27''8
10 Kandilarov-Kazakov PEUGEOT 306 S16 X/3 2h11'19''5
11 Daskalov-Dobrev CITROEN SAXO VTS N/2 2h12'28''8
12 Stratieva-Milanova CITROEN C2 R2 A/6 2h12'33''4
13 Radev-Stojanov CITROEN SAXO VTS N/2 2h13'40''0
14 Kortelov-Tzonev OPEL CORSA GSI 16V N/2 2h29'18''3
15 Georgieva-Georgiev RENAULT CLIO RS N/3 2h30'12''7
16 Marinov-Mehandjiiski SKODA FELICIA N/1 2h53'34''9