argentina01loeb.jpg Υπάρχει κάποιος που μπορεί να σταματήσει το σερί νικών των Loeb-Elena; Αυτό είναι το ερώτημα που επικρατεί στις τάξεις του WRC, καθώς το Γαλλικό πλήρωμα με την εργοστασιακή Citroen C4 WRC έκανε το 5 στα 5 κερδίζοντας και το Rally Argentina, 5ο γύρο του WRC, που έλαβε χώρα στην περιοχή της Corboda και τις πανέμορφες χωμάτινες ε.δ. της.

Ενημέρωση


  Υπάρχει κάποιος που μπορεί να σταματήσει το σερί νικών των Loeb-Elena; Αυτό είναι το ερώτημα που επικρατεί στις τάξεις του WRC, καθώς το Γαλλικό πλήρωμα με την εργοστασιακή Citroen C4 WRC έκανε το 5 στα 5 κερδίζοντας και το Rally Argentina, 5ο γύρο του WRC, που έλαβε χώρα στην περιοχή της Corboda και τις πανέμορφες χωμάτινες ε.δ. της.

O αγώνας ξεκίνησε λίγο δύσκολα για τον Loeb, καθώς την 1η μέρα του αγώνα είχε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα του να "καθαρίζει" τις ε.δ. που του κόστισε σε χρόνο αρκετά ρίχνωντας τον 3ο στο τέλος της. Στην συνέχεια, ακολούθησε η γνωστή πλέον ιστορία! Πόδι στο πάτωμα και με καταπληκτικούς χρόνους κατάφερε όχι μόνο να περάσει 1ος αλλά και να δημιουργήσει και μια διαφορά σχεδόν 1 λεπτού στο τέλος της 2ης μέρας, ενώ την 3η απλά προσάρμοσε τον ρυθμό του ώστε να διατηρήσει την διαφορά του. Πλέον φαντάζει το απόλυτο φαβορί για τον τίτλο καθώς δεν φαίνεται συναγωνισμός στον ορίζοντα και το μόνο που μένει να δούμε είναι όχι αν θα χάσει τον τίτλο, αλλά αν χάσει αγώνα γενικότερα την φετινή χρονιά! Απλά εντυπωσιάζει με την σταθερότητα του και το σχεδόν μηδενικό ποσοστό λαθών που κάνει.

Φανταστικό το αποτέλεσμα και για τους Sordo-Marti με την 2η εργοστασιακή Citroen C4 WRC. Έπαιξαν ιδανικά τον ρόλο τους στον αγώνα, καταφέρνοντας να τερματίσουν στη  2η θέση, μετά από έναν αγώνα τακτικής! Πίεσαν εκεί που έπρεπε, ενώ κατάφεραν και να προστατεύσουν το αυτοκίνητο παράλληλα και να πάρουν ένα πολύ σημαντικό αποτέλεσμα που τους φέρνει 2ους στην βαθμολογία των Οδηγών, ενώ δίνουν πολύ μεγάλο προβάδισμα στην ομάδα της Citroen για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Στην 3η θέση, τερμάτισαν οι H.Solberg-Menkerud με το Ford Focus WRC της Stobart Motorsport. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα αλλά η θέση που τερμάτισαν μάλλον οφείλεται περισσότερο στις εγκαταλείψεις πληρωμάτων που βρισκόταν εμπρός τους. Το αποτέλεσμα πάντως μόνο καλό μπορεί να κάνει στην ψυχολογία τους εν όψει των 2 πολύ σκληρών αγώνων που ακολουθούν σε Σαρδηνία και Ελλάδα.

Το καλύτερο τους αποτέλεσμα στο WRC ως τώρα κατάφεραν να πάρουν οι Villagra-Perez Companc με το Ford Focus WRC της Munchi's. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα στον αγώνα της πατρίδας τους και κατάφεραν να πάρουν την 4η θέση και να χαροποιήσουν ιδιαίτερα τους τοπικούς fans του σπορ που ήταν πολύ εκδηλωτικοί στα περάσματα του πληρώματος.

11''2 πίσω τους τερμάτισαν οι Wilson-Martin με το Ford Focus WRC της Stobart, ενώ ακολούθησαν οι Latvala-Anttila με το εργοστασιακό Ford Focus WRC. Oι τελευταίοι ενώ έδειξαν και πάλι καλά δείγματα ταχύτητας στις πρώτες ε.δ., στην συνέχεια αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα, κλατάρισμα την 1η μέρα που τους έριξε 6ους, και ενώ κατάφεραν να αναρριχηθούν ως την 3η θέση, την τελευταία μέρα αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου που τους κόστισε 8 περιπου λεπτά και τους έριξε 6ους γενικής.

Στην 7η θέση τελικά κατέληξαν οι Ogier-Ingrassia με την Citroen C4 WRC που εκμεταλλεύτηκαν τις πολλές εγκαταλείψεις και παρά την εγκατάλειψη την δικιά τους στο τέλος της 2ης μέρας, ξεκίνησαν με super rally και κατάφεραν να μπουν στους βαθμούς.

8οι γενικής και 1οι PWRC τερμάτισαν οι Al Attiyah-Bernacchini με το Subaru Impreza WRX N14. Kαταπληκτικοί οι χρόνοι τους και τα περάσματα τους στις ε.δ. ενώ δεν έλειψαν και οι μάχες με τοπικά πληρώματα. Και ενώ οι αντίπαλοι τους εγκατέλειπαν ένας ένας, αυτοί συνέχισαν στον ρυθμό τους και πήραν τη νίκη ανεβαίνοντας στην κορυφή τς βαθμολογίας του PWRC.

2 τοπικά πληρώματα συμπλήρωσαν την πρώτη 10άδα και το πόντιουμ του PWRC. O λόγος για τους Marchetto-Diaz με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX προετοιμασμένο από την VRS και Ligato-Garcia με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution X προετοιμασμένο από το Tango Rally Team, 2 από τους κορυφαίες ομάδες της Λατινικής Αμερικής. Και τα 2 πληρώματα έγραψαν πολύ καλούς χρόνους σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Στην 4η θέση του PWRC βρέθηκαν οι Arai-McNeall με Subaru Impreza WRX N14 ενώ 5οι τερμάτισαν οι Παυλίδης-Patterson με ίδιο αυτοκίνητο.

Ο αγώνας προσμετρούσε και στο JWRC, αλλά μόνο 3 πληρώματα έδωσαν το παρών. Καλύτεροι και ταχύτεροι αναδείχτηκαν οι Kosciuszko-Szczepaniak με Suzuki Swift S1600, που άυξησαν την διαφορά τους στην βαθμολογία, ενώ τους ακολούθησαν οι Burkart-Koelbach με ίδιο αυτοκίνητο και Bettega-Scattolin με Renault Clio S1600.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους, Hirvonen-Lehtinen με το εργοστασιακό Ford Focus WRC που εγκατέλειψαν στην 16η ε.δ, από κινητήρα ενώ ήταν 2οι και έδειχναν ότι ίσως να μπορέσουν να προβληματίσουν τον Loeb, P.Solberg-Mills με την Citroen Xsara WRC που εγκατέλειψαν στην 20η ε.δ. του αγώνα από πρόβλημα στην πίεση καυσίμου, Rautenbach-Barritt με την Citroen C4 WRC που εκγατέλειψαν στην 12η ε.δ. από πρόβλημα στο τιμόνι του αυτοκινήτου, ενώ στην 10η ε.δ. εγκατέλειψαν 2 από τα Subaru Impreza WRX N14 της Barratero, με τους Pozzo-Stillo και Μenzi-Cagnotti που βρισκόταν πολύ ψηλά στην κατάταξη του PWRC.

Eπόμενος αγώνας του θεσμού, το Rally Sardegna, στις 21-24/5.


Video


Rally Argentina 2009



Rally Argentina 2009



Rally Argentina 2009



Rally Argentina 2009



Αποτελέσματα


argentina_09.gif

Rally Argentina 2009 - Final Results
# Entry
Car
Gr.
Cat.
Time
Penalty
Diff.
Diff. pr.
Km/h
s/km
1. Loeb S. - Elena D.
#1 Citroen C4 WRC
M
A8
3:57:40.3

83.8
2. Sordo D. - Marti M.
#2 Citroen C4 WRC
M
A8
3:58:53.4
+1:13.1
(+1:13.1)
83.3
0.22
3. Solberg H. - Menkerud C.
#6 Ford Focus RS WRC 08
M
A8
4:01:44.4
+4:04.1
(+2:51.0)
82.4
0.74
4. Villagra F. - Perez Companc J.
#9 Ford Focus RS WRC 08
M
A8
4:03:40.0
+5:59.7
(+1:55.6)
81.7
1.08
5. Wilson M. - Martin S.
#5 Ford Focus RS WRC 08
M
A8
4:03:51.2
+6:10.9
(+11.2)
81.6
1.12
6. Latvala J. - Anttila M.
#4 Ford Focus RS WRC 08
M
A8
4:07:30.3
+9:50.0
(+3:39.1)
80.4
1.78
7. Ogier S. - Ingrassia J.
#12 Citroen C4 WRC
M
A8
4:18:35.4
+20:55.1
(+11:05.1)
77.0
3.78
8. Al-Attiyah N. - Bernacchini G.
#150 Subaru Impreza Sti N14

N4
4:20:51.9
+23:11.6
(+2:16.5)
76.3
4.19
9. Marchetto J. - Diaz J.
#155 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
4:21:14.6
+23:34.3
(+22.7)
76.2
4.26
10. Ligato M. - Garcia R.
#160 Mitsubishi Lancer Evo X

N4
4:23:04.8
+25:24.5
(+1:50.2)
75.7
4.59
11. Fuchs N. - Cilloniz J.
#65 Subaru Impreza WRX STi

N4
4:27:05.1
+29:24.8
(+4:00.3)
74.5
5.32
12. Arai T. - MacNeall G.
#133 Subaru Impreza Sti N14

N4
4:27:27.9
+29:47.6
(+22.8)
74.4
5.39
13. Martinez R. - Galindo E.
#66 Subaru Impreza WRX STi

N4
4:38:41.6
0:30
+41:01.3
(+11:13.7)
71.6
7.42
14. Kosciuszko M. - Szczepaniak M.
#32 Suzuki Swift S1600

A6
4:42:28.8
+44:48.5
(+3:47.2)
70.5
8.10
15. Burkart A. - Kölbach M.
#31 Suzuki Swift S1600

A6
4:44:08.7
+46:28.4
(+1:39.9)
70.1
8.40
16. Pavlides S. - Patterson C.
#144 Subaru Impreza Sti N14

N4
4:45:10.4
+47:30.1
(+1:01.7)
69.8
8.59
17. Bettega A. - Scattolin S.
#39 Renault Clio S1600

A6
4:50:02.0
0:40
+52:21.7
(+4:51.6)
68.8
9.47
18. Brynildsen E. - Giraudet D.
#149 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
4:52:49.9
+55:09.6
(+2:47.9)
68.0
9.97
19. Sacur D. - Santillan D.
#75 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
4:54:24.9
0:20
+56:44.6
(+1:35.0)
67.7
10.26
20. Abramian S. - Beccaria G.
#68 Subaru Impreza WRX STi

N4
4:58:42.1
0:40
+1:01:01.8
(+4:17.2)
66.8
11.04
21. Mayer G. - Tagai R.
#138 Subaru Impreza Sti N14

N4
5:00:56.3
1:20
+1:03:16.0
(+2:14.2)
66.4
11.44
22. Cancio A. - Garcia S.
#152 Mitsubishi Lancer Evo IX

N4
5:13:21.1
1:20
+1:15:40.8
(+12:24.8)
63.8
13.69
23. Oliveira D. - Mussano F.
#71 Subaru Impreza WRX STi

N4
5:15:25.4
2:10
+1:17:45.1
(+2:04.3)
63.6
14.06
24. Machinea M. - Marongiu E.
#78 Peugeot 206 RC

N3
5:21:49.4
1:00
+1:24:09.1
(+6:24.0)
62.1
15.22
25. Alenaz R. - Grigera L.
#74 Subaru Impreza STi

N4
5:24:22.9
3:30
+1:26:42.6
(+2:33.5)
62.0
15.68
26. Bottazzini G. - Miatello C.
#82 Renault Clio 16V

N2
5:55:43.8
0:30
+1:58:03.5
(+31:20.9)
56.0
21.35
27. Rodio M. - Londero L.
#86 Fiat Palio

N2
6:15:10.0
1:30
+2:17:29.7
(+19:26.2)
53.3
24.86
28. Morales U. - Queralt E.
#88 Fiat Palio

N2
6:38:29.4
1:20
+2:40:49.1
(+23:19.4)
50.1
29.08
29. Diaz J. - Novelli E.
#81 Fiat Palio

N2
6:41:48.9
0:30
+2:44:08.6
(+3:19.5)
49.6
29.68
30. Pereyra G. - Sanmillan L.
#94 Opel Corsa

A6
6:45:14.5
1:30
+2:47:34.2
(+3:25.6)
49.3
30.30
31. Jauregui R. - Sirch F.
#87 Peugeot 206 XS

A6
7:18:03.0
0:30
+3:20:22.7
(+32:48.5)
45.5
36.23
32. Alvarez B. - Oyola L.
#91 Fiat Palio

A6
7:23:11.8
+3:25:31.5
(+5:08.8)
44.9
37.17
33. Paredi M. - Roncoroni A.
#93 Opel Corsa

A6
7:42:38.4
+3:44:58.1
(+19:26.6)
43.0
40.68