ANDREUCCI Paolo ANDREUSSI Anna Tελευταίο γύρο για το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιταλίας αποτέλεσε το ασφάλτινο Rally di Como με τις καταπληκτικές ασφάλτινες ε.δ. στα βουνά της περιοχής με φόντο την πανέμορφη λίμνη που την "χαρακτηρίζει". Ο αγώνας τα είχε όλα! Κορυφαίες συμμετοχές, ανατροπές, συναγωνισμό και φυσικά την ανάδειξη των φετινών Πρωταθλητών που δεν είναι άλλοι από τους Andreucci-Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions.

Ενημέρωση



Tελευταίο γύρο για το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιταλίας αποτέλεσε το ασφάλτινο Rally di Como με τις καταπληκτικές ασφάλτινες ε.δ. στα βουνά της περιοχής με φόντο την πανέμορφη λίμνη που την "χαρακτηρίζει". Ο αγώνας τα είχε όλα! Κορυφαίες συμμετοχές, ανατροπές, συναγωνισμό και φυσικά την ανάδειξη των φετινών Πρωταθλητών που δεν είναι άλλοι από τους Andreucci-Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions.

Το προβάδισμα που είχαν στην βαθμολογία (6 βαθμούς) αποτελούσε σοβαρό πλεονέκτημα απέναντι στους αντιπάλους τους καθώς μια 5η θέση στο Como θα ήταν αρκετή για να τους δώσει τον τίτλο. Και φυσικά ξεκίνησαν τον αγώνα πολύ γρήγορα βρισκόμενοι συνεχώς στις θέσεις του πόντιουμ άνετα, αλλά όλα αυτά μέχρι την 8η ε.δ. του αγώνα. Εκεί ένα κλατάρισμα μετά τα μέσα της ε.δ. τους κόστισε πάνω από μισό λεπτό σε χρόνο και τους έριξε 5ους με τους 6ους, Signor-Barone με ίδιο αυτοκίνητο της Racing Lions να βρίσκονται μόλις 20'' και με 2 ε.δ. να απομένουν. Εκεί o Andreucci κατάφερε να γράψει 2 πολύ καλούς χρόνους και να διατηρήσει την διαφορά μέχρι το τέλος κατακτώντας έτσι τον τίτλο.

Τον αγώνα κέρδισαν με εξαιρετική εμφάνιση οι Rossetti-Chiarcossi με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 που ήταν και οι έταιροι διεκδικητές του τίτλου. Χρειαζόταν νίκη και μόνο νίκη για να έχουν ελπίδες και το κατάφεραν παρά την πίεση που τους άσκησαν οι Travaglia-Granai με το Peugeot 207 S2000 της Ιsland Motorsport. Καθ' όλη την διάρκεια του αγώνα τα 2 πληρώματα φλέρταραν με την νίκη και η τελική διαφορά υπέρ του Rossetti ήταν μόλις 3''2. Ο Τravaglia έδειξε ότι είχε την ταχύτητα να απειλήσει για τον φετινό τίτλο αλλά οι ελπίδες του "εξαφανίστηκαν" όταν αποφάσισε να ακολουθήσει τις εντολές της Peugeot στο San Remo να χάσει χρόνο ώστε να τον προσπεράσει ο Andreucci. O Τravaglia τερμάτισε 3ος στην βαθμολογία με το πλεονέκτημα βέβαια των +2 αγώνων από τους άλλους διεκδικητές λόγω του boycott των επαγγελματικών ομάδων στους 2 πρώτους ασφάλτινους αγώνες της χρονιάς ως τρόπο διαμαρτυρίας στην αρχή του σπορ στη γείτονα χώρα για τον αυξημένο αριθμό αγώνων που απαρτίζουν το πρωτάθλημα εν μέσω οικονομικής κρίσης.

Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι Cantamessa-Capolongo με ένα Peugeot 207 S2000 της Balbosca καταφέρνοντας να πάρουν ακόμα ένα καλό αποτέλεσμα μετά το San Remo, ενώ είχαν μεγάλη μάχη για την θέση με τους Longhi-Imerito με το Skoda Fabia S2000 της Skoda Italia. Oι τελευταίοι έκαναν καλό αγώνα ενώ έχασαν αρκετό χρόνο στην 2η ε.δ. μετά από ένα κλατάρισμα.

Στην 5η και 6η θέση όπως αναφέραμε ήδη τερμάτισαν τα 2 πληρώματα της Racing Lions, Αndreucci-Andreussi και Signor-Barone, ενώ μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Perico-Carrara με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 της Power Car. H 8η θέση κρίθηκε μετά από έντονη μάχη μεταξύ των Dati-Tommaso με Fiat Grande Punto S2000 και Angrisani-Bergamo με Mitsubishi Lancer RS Evolution X υπέρ των πρώτων για μόλις 5''6. Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Gianfico-Michelet με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Rubicone Corse.

Kαλή εμφάνιση και για τους Asnaghi-Castelli με το Renault Clio R3 Maxi που κατάφεραν να κερδίσουν την Α/7 ενώ τερμάτισαν και 12οι γενικής. Περίπου 36'' και μια θέση πίσω τους τεμράιτσαν οι 2οι της κλάσης Ferrari-Lamonato με ίδιο αυτοκίνητο. Καλό αποτέλεσμα αποτέλεσε και η 18η θέση της γενικής για τους νικητές της Ν/3, Crugnola-Turatti με ένα Renault Clio RS Ragnotti.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους, Cavallini-Farnocchia με Peugeot 207 S2000 στην 6η ε.δ. από έξοδο ενώ βρισκόταν 6οι γενικής, Scandola-D'Amore με το 2ο εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 στην 1η ε.δ. από πρόβλημα στα υδραυλικά, και Ceccoli-Biondi στην πρώτη τους εμφάνιση με Peugeot 207 S2000 στην 9η ε.δ..


Τελική βαθμολογία Οδηγών:

http://www.rallylink.it/pdf/classifiche/2009/cir09_piloti.pdf

Video



Rally di Como 2009



Rally di Como 2009



Rally di Como 2009



Rally di Como 2009



Rally di Como 2009