Staykov-Landov Ο τελευταίος αγώνας του Βουλγάρικου Πρωταθλήματος Ράλλυ ήταν το Rally Tvarditsa, ένας αγώνας που δεν είχε πολλά βαθμολογικά ξεκαθαρίσματα (εκτός της 3ης θέσης στο Πρωτάθλημα, η οποία κρίθηκε στην τελευταία ε.δ.), που όμως συγκέντρωσε εξαιρετικές συμμετοχές, με όλους τους πρωταγωνιστές να δίνουν το παρόν και όχι μόνο. Οι εκπλήξεις δεν έλλειψαν και μάλιστα η μεγαλύτερη αυτών ήταν οι νικητές του αγώνα! Oι Staykov-Landov εμφανίστηκαν σε αγώνα μετά από αρκετό καιρό με το γνωστό Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII και γράφοντας εκπληκτικούς χρόνους στις περισσότερες ε.δ., πήραν μια νίκη που ίσως και οι ίδιοι δεν θα περίμεναν και μάλιστα στην τελευταία ε.δ..

Ενημέρωση



Ο τελευταίος αγώνας του Βουλγάρικου Πρωταθλήματος Ράλλυ ήταν το Rally Tvarditsa, ένας αγώνας που δεν είχε πολλά βαθμολογικά ξεκαθαρίσματα (εκτός της 3ης θέσης στο Πρωτάθλημα, η οποία κρίθηκε στην τελευταία ε.δ.), που όμως συγκέντρωσε εξαιρετικές συμμετοχές, με όλους τους πρωταγωνιστές να δίνουν το παρόν και όχι μόνο. Οι εκπλήξεις δεν έλλειψαν και μάλιστα η μεγαλύτερη αυτών ήταν οι νικητές του αγώνα! Oι Staykov-Landov εμφανίστηκαν σε αγώνα μετά από αρκετό καιρό με το γνωστό Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII και γράφοντας εκπληκτικούς χρόνους στις περισσότερες ε.δ., πήραν μια νίκη που ίσως και οι ίδιοι δεν θα περίμεναν και μάλιστα στην τελευταία ε.δ.. Το ότι έχουν ταλέντο είναι αδιαμφισβήτητο. Αυτό που χρειάζονται πλέον είναι μεγαλύτερη σταθερότητα στις επιδόσεις τους και σίγουρα ένα πιο προηγμένο αυτοκίνητο και έτσι ίσως τους δούμε ακόμα πιο συχνά να πραγματοποιούν τέτοιες επιδόσεις.

Η μεγάλη μάχη του αγώνα (για την 3η θέση του πρωταθλήματος) ήταν και αυτή για την γενική! Οι Iliev-Yanakiev και Gyoshev-Spasov (και τα 2 πληρώματα με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX) μέχρι και την πρότελευταία ε.δ. ήταν πολύ κοντά (μαζί και με τον Staykov). Στην τελευταία ε.δ. οι πρώτοι του αγώνα μέχρι εκείνη τη στιγμή, Iliev-Yanakiev, είχαν μια μικροέξοδο, που όμως στράβωσε τον πίσω δεξιά τροχό ενώ κλατάρισε και το λάστιχο με αποτέλεσμα να χάσουν αρκετό χρόνο και 2 θέσεις στη γενική και να καταλήξουν 4οι στο πρωτάθλημα. Έτσι η νίκη πήγε στον Staykov και η 2η θέση του αγώνα και 3η στο πρωτάθλημα στον Gyoshev, που αποτελεί εξαιρετική επίδοση στην πρώτη του χρονιά με το αυτοκίνητο. Μάλιστα στο Rally Bulgaria είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε μαζί τους και θα δείτε τι μας είπαν τις επόμενες μέρες.

Μόλις 4οι γενικής τερμάτισαν οι Donchev-Yordanov με το Peugeot 207 S2000 σε μια μέτρια εμφάνιση για τους φετινούς πρωταθλητές, ενώ τους ακολούθησαν οι Vasilev-Dobrev με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution VI μετά από καλή εμφάνιση.

Η κατηγορία Α/6 μας πρόσφερε και αυτή εκπλήξεις. Oι Gvozdeykov-Hristov σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις τους οδήγησαν ένα Citroen C2 S1600 πολύ γρήγορα και πήραν τη νίκη εμπρός από τους Hristov-Basmadziev με ένα Citroen Saxo VTS. Tους ακολούθησαν οι Stratiev-Borisov με το γνωστό Citroen C2 R2 Max και oι Slavov-Filipov με το Renault Clio R3 Maxi οι οποίοι αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα με το αυτοκίνητο ενώ είχαν και κλατάρισμα. Την πρώτη δεκάδα συμπήρωσαν οι νικητές της X/2, Panchugov-Uzunov που οδήγησαν εκπληκτικά ένα Lada 2101.

11οι γενικής και 1οι στην Ν/2 τερμάτισαν οι Daskalov-Dobrev με ένα Citroen Saxo N2 ενώ μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Stratieva-Mihailova με το Citroen C2 R2 Max.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις θα βρούμε τους Popov-Popov με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. από κινητήρα, Isaev-Kordev με ίδιο αυτοκίνητο που είχαν έξοδο στην 4η ε.δ. και Ganchev-Nikolov με Fiat Punto KC που σταμάτησαν στην 7η ε.δ. για άγνωστο λόγο.

Video



Rally Tvarditsa 2009


Rally Tvarditsa 2009


Rally Tvarditsa 2009