thumb_mina01pozzo.jpg Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν την χρονιά τους στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Αργεντινής, οι Pozzo-Stillo με το Subaru Impreza WRX N15 της Baratec. Eπικρατώντας στις 6 από τις 9 ε.δ. του αγώνα δημιούργησαν νωρίς μια σεβαστή διαφορά που τους οδήγησε στη νίκη στο Rally Μina Clavero, 1o γύρο του Πρωταθλήματος, που είναι και εξαιρετικά σημαντικός συναισθηματικά καθώς είναι αφιερωμένος στην μνήμη του Jorge Recalde.

Ενημέρωση


Kαλή εμφάνιση και για το 2ο πλήρωμα της Baratec, τους Μenzi-Cagnotti, με ακόμα ένα Subaru Impreza WRX N15, που παρά την προσπάθεια τους δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν τον "δαιμονιώδη" ρυθμό που ακολούθησαν οι νικητές μένοντας 44''4 πίσω τους.

Η 3η θέση μάλλον ως επιτυχία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί για τους περσυνούς Πρωταθλητές Villagra-Curletto με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X της VRS. Και αυτό γιατί, εκτός του ότι δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των νικητών, την 2η μέρα του αγώνα αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου και μάλιστα παρέμειναν στην 3η θέση για μόλις 5'' εμπρός από τους Cancio-Garcia με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X του Tango Team που στην τελευταία ε.δ. τα έδωσαν όλα για να ανέβουν στο πόντιουμ αλλά τελικά δεν κατάφεραν να υπερκαλύψουν την διαφορά και έμειναν 4οι ενώ παράλληλα είχαν μάχη και για αυτή τη θέση, με τους Bernardi-Cretu με Mitsubishi Lancer RS Evolution X επίσης του Tango Team, στην οποία επικράτησαν αυτή τη φορά για μόλις 1''6.

Στις θέσεις 6 και 7 αντίστοιχα, τερμάτισαν οι Marchetto-Franchello με Mitsubishi Lancer RS Evolution X της VRS και Martinez-Mussano με Subaru Impreza WRX N15.

Την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσαν οι "αειθαλής" Τrelles-Del Buono με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution ΙΧ της VRS oι οποίοι ξαναβρέθηκαν σε μπάκετ αγωνιστικού μετά από αρκετά χρόνια (με την αφορμή ότι ο αγώνας γίνεται πλέον στην μνήμη του Recalde) και απέδειξαν ότι όσο και αν πέρασαν τα χρόνια μπορούν ακόμα να γράψουν αξιοπρεπής χρόνους!

1οι 2WD και νικητές στην κατηγορία SR (ειδική κατηγορία με περισσότερες ελευθερίες για αυτοκίνητα με κίνηση στους 2 τροχούς) , oι Μarchetto-Bazar με Subaru Impreza SR, τερματίζοντας παράλληλα και 18οι γενικής, ενώ νικητές στην Ν/2 αναδείχτηκαν οι Racca-Sarasola με Ford Ka από την 23η θέση της γενικής.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους περσυνούς νικητές του αγώνα, Μadero-Piazzano με Mitsubishi Lancer RS Evolution X του Tango Team, που στην 6η ε.δ. στο πέρασμα από ένα ποτάμι είχαν ένα overshoot που τους οδήγησε εκτός του περάσματος του ποταμιού και μέσα σε αυτό (δείτε το στην σελίδα με τα video), τους Baldoni-Diaz με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της VRS (φέτος θα τους δούμε στο PWRC) που στην ίδια ειδική είχαν τουμπάρισμα, και τους γνωστούς μας από το IRC, Οliveira-Giraudet με Subaru Impreza WRX N15 που εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. από μηχανική βλάβη.


Video



Rally Mina Clavero 2010 - Day 1


Rally Mina Clavero 2010 - Day 2


Rally Mina Clavero 2010 - Shakedown & SSS


Rally Mina Clavero 2010