thumb_mexico01loeb.jpg
Ο 2ος γύρος του WRC, το Rally Mexico, έμελε να είναι ένας πραγματικός θρίαμβος της ομάδας της Citroen καθώς στο τέλος του αγώνα είδαμε όλες τις θέσεις του πόντιουμ να συμπληρώνονται από 3 πληρώματα της ομάδας. Οι Loeb-Elena οδήγησαν υποδειγματικά την Citroen C4 WRC και κατάφεραν εκτός από την νίκη στον αγώνα να περάσουν και 1οι στην βαθμολογία δείχνοντας σε όλους ότι και φέτος θα είναι το φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου.

Ενημέρωση



Ο αγώνας του Μεξικού, χαρακτηρίζεται από το μεγάλο υψόμετρο όπου πραγματοποιούνται οι περισσότερες ε.δ. του αγώνα με αποτέλεσμα οι κινητήρες των αγωνιστικών να αντιμετωπίζουν συχνά πυκνά πρόβλημα με την ιπποδύναμη τους. Και φέτος αυτό ήταν γεγονός αλλά η ομάδα της Citroen φάνηκε να αντιμετωπίζει το πρόβλημα "καλύτερα" από την ομάδα της Ford. Έτσι με χαρακτηριστική άνεση κατάφερε να έχει τα αυτοκίνητα της εμπρός από αυτά της Ford, και κάνοντας το 1-2-3 μείωσε αρκετά την διαφορά από την Ford στο πρωτάθλημα των Κατασκευαστών.

Οι Loeb-Elena εκτός από την ταχύτητα που έδειξαν την 2η μέρα, είχαν και εξαιρετική στρατηγική για τον αγώνα. Βλέποντας τα 2 πληρώματα της Ford αρκετά μακριά την 1η μέρα, και τους P.Solberg και Ogier να έχουν μεγάλο πλεονέκτημα λόγω της σειράς εκκίνησης "αποφάσισαν" ότι θα ήταν καλύτερα να ξεκινούν την 2η μέρα με "καθαρό" δρόμο.
Έτσι και έγινε λοιπόν και κερδίζοντας με καταπληκτική εμφάνιση τις 8 από τις 9 ε.δ. της 2ης μέρας φτάσαν στο τέλος αυτής να είναι 1οι με σεβαστή διαφορά από τους 2ους η οποία άγγιζε το λεπτό και με μόλις 3 ε.δ. να απομένουν ήταν πλέον αγκαλιά με την νίκη. Την 3η μέρα κινήθηκαν πολύ προσεκτικά και έφτασαν άνετα στην νίκη.

Η 2η θέση ήταν αυτή που πρόσφερε την μεγαλύτερη μάχη του αγώνα. Oι P.Solberg-Mills με την Citroen C4 WRC έκαναν έναν αγώνα "από τα παλιά" θυμίζοντας σε όλους γιατί είχαν αναδειχτεί πρωταθλητές το 2003. Εκμεταλλεύτηκαν την θέση εκκίνησης την 1η μέρα τελειώνοντας αυτήν στην 1η θέση. Στην συνέχεια δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον καταιγιστικό ρυθμό του Loeb αλλά παρέμειναν ταχείς και διατηρήθηκαν στην 2η θέση με διαφορά μόλις 3'' από τους Ogier-Ingrassia με την Citroen C4 WRC στο τέλος της 2ης μέρας. Τα 2 πληρώματα στις 3 ε.δ. που έμεναν, αντάλλαξαν θέσεις 2 φορές καθώς αρχικά ο Ogier προσπέρασε τον P.Solberg και έτσι μπήκαν στην τελευταία ε.δ. με τον Γάλλο να προηγείται για 0''6. Εκεί o Νορβηγός κατάφερε να ανατρέψει την διαφορά και να πάρει την 2η θέση. Εξαιρετικό αποτέλεσμα για τον P.Solberg ενώ το ίδιο ισχύει και για την 3η θέση του Ogier που δείχνει ότι φέτος μπορεί να "εξαργυρώσει" την εμπερία που αποκόμισε πέρσυ με την συμμετοχή του στον θεσμό.

H 4η και 5η θέση της γενικής τελικά δεν θα πρέπει να αφήσουν απογοητευμένη την Ford καθώς με την εμφάνιση των 2 πληρωμάτων της και κυρίως της απόδοσης των Focus WRC δεν θα μπορούσε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο. Μεγάλος ο προβληματισμός στην ομάδα όσον αφορά τις μεγάλες διαφορές υπέρ των Citroen στις ε.δ. αλλά και όχι μόνο. Οι Hirvonen-Lehtinen και Latvala-Anttila που τερμάτισαν τελικά 4οι και 5οι εντίστοιχα δεν ήταν καν τα ταχύτερα πληρώματα με Ford, καθώς οι H.Solberg-Minor με το Ford Focus WRC της Stobart σε αρκετές ε.δ. ήταν κατά πολύ ταχύτεροι από τα εργοστασιακά πληρώματα της ομάδας αναγκάζοντας αυτά στο 2ο loop της 2ης μέρας να "αντιγράψουν" τις ρυθμίσεις από το αυτοκίνητο του H.Solberg σε μια απέλπιδα προσπάθεια να ανακάμψουν. Αυτό δεν έγινε τελικά ενώ ο Νορβηγός πήρε για 2ο συνεχόμενο αγώνα σημαντικούς βαθμούς με την 6η θέση της γενικής.

Μια θέση και περίπου 8 λεπτά πίσω του βρέθηκαν οι Villagra-Perez Companc με το Ford Focus WRC της Munchi's.

8oι γενικής και νικητές στο SWRC αναδείχτηκαν οι Pons-Haro με το Ford Fiesta S2000. Έκαναν έναν πολύ καλό αγώνα, γράφοντας εξαιρετικούς χρόνους σε κάποιες ε.δ., και πήραν τη νίκη που τους θέτει σε τροχιά τίτλου από τον 1ο τους αγώνα στον θεσμό (δεν συμμετείχαν στην Σουηδία). Τους ακολούθησαν, μια θέση πίσω τους στη γενική, οι Prokop-Tomanek με ακόμα ένα Ford Fiesta S2000 που, σε συνδυασμό με την 3η θέση στην Σουηδία, πέρασαν 1οι στην βαθμολογία και οι Κosciuszko-Szczepaniak με ίδιο αυτοκίνητο αλλά πολύ πιο πίσω στην γενική.

Στο PWRC, νικητές αναδείχτηκαν οι, περσυνοί πρωταθλητές του θεσμού, Araujo-Ramalho με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, ενώ τους ακολούθησαν οι Arai-Barritt με Subaru Impreza WRX N15 και Βaldoni-Diaz με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.

Άτυχοι στάθηκαν οι Sordo-Marti με την εργοστασιακή Citroen C4 WRC, που ενώ βρισκόταν μέσα στην μάχη του πόντιουμ, στην 1η ε.δ. του 2ου σκέλους είχαν έξοδο που τους ανάγκασε σε εγκατάλειψη. Ξαναξεκίνησαν την 3η μέρα, σκαρφαλώνοντας ως και την 14η θέση της γενικής. Ίδια τύχη είχαν και οι Wilson-Martin και Block-Gelsomino με τα Ford Focus WRC καθώς εγκατέλειψαν την 2η μέρα από έξοδο και σπασμένη ανάρτηση αντίστοιχα. Συνέχισαν την επόμενη τερματίζοντας 16οι και 18οι αντίστοιχα.

Στις οριστικές εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους Raikkonen-Lindstrom με την Citroen C4 WRC που είχαν έξοδο στην 8η ε.δ. του αγώνα.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, στις 31/3-3/4 στην Ιορδανία, αγώνας που προσμετρά και στο PWRC και στο SWRC.    






Video



WRC Rally Mexico 2010


WRC Rally Mexico 2010


WRC Rally Mexico 2010


Aποτελέσματα



WRC - Rally Mexico Bicenterio 2010 - Final Results
http://www.ewrc-results.com/final.php?event=57