thumb_arg01hanninen.jpg
Mε μια καταπληκτική εμφάνιση, οι Hanninen-Markkula με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000, επικράτησαν στον 3ο γύρο του IRC, το Rally Argentina. Τέθηκαν επικεφαλής από την 2η ε.δ. και στην συνέχεια κερδίζοντας 11 από τις 15 ε.δ. του αγώνα δεν άφησαν περιθώριο σε κανένα άλλο πλήρωμα να κάνει σκέψεις για τη νίκη. Έτσι παραμένουν 1οι στην βαθμολογία και δείχνουν ότι και αυτοί θα έχουν λόγο για τον τίτλο στο αναδιαμφισβήτητα πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα καθώς μετά από τους 3 πρώτους αγώνες έχουμε 3 διαφορετικούς νικητές. Ο θρίαμβος της Skoda ολοκληρώθηκε με την είσοδο ακόμα 2 πληρωμάτων της στο πόντιουμ του αγώνα. 

Ενημέρωση



Πολύ καλή εμφάνιση για 2ο αγώνα στη σειρά και για τους Wilks-Pugh με το Skoda Fabia S2000 που υποστηρίζει η Skoda UK και προετοιμάζει η Skoda Italia! Σίγουρα νιώθουν πιο άνετα στο χώμα με αποτέλεσμα να πάρουν την 2η θέση με την οποία σκαρφαλώνουν και στην 2η θέση της βαθμολογίας. Καθ' όλη την διάρκεια του αγώνα έγραφαν χρόνους στο top 3 ενώ κέρδισαν και μια ε.δ.

Το πόντιουμ συμπλήρωσαν οι Kopecky-Stary με το 2ο εργοστασιακό Skoda Fabia S2000, oι οποίοι παρά του ότι βρέθηκαν αρκετά πιο πίσω, κατάφεραν να κερδίσουν και 2 ε.δ. την 2η μέρα και εν τέλει να είναι πολύ αισιόδοξοι καθώς βρίσκονται στην 3η θέση της βαθμολογίας και με πολλούς ασφάλτινους αγώνες να ακολουθούν όπου πέρσυ πρωταγωνίστησαν.

Στην 4η θέση της γενικής βρέθηκαν τελικά οι Pozzo-Stillo με το Subaru Impreza WRX N15 της Baratec που έκαναν ότι μπορούσαν για να βρεθούν κοντά στα πληρώματα με τα σαφώς ανώτερα S2000. Πίεσαν πολύ, εκμεταλλεύτηκαν και προβλήματα πληρωμάτων εμπρός τους και τελικά μάλλον ευχαριστημένοι μένουν με το αποτέλεσμα καθώς επικράτησαν στην κατάταξη για το πρωτάθλημα Αργεντινής και έτσι με 2 νίκες στη σειρά (επικράτησαν και στον 1ο αγώνα) αποκτούν πλεονέκτημα για την συνέχεια.

Πολύ κοντά τους βρέθηκαν και οι 5οι γενικής, Villagra-Perez Companc, στην 1η τους εμφάνιση με το νέο Ford Fiesta S2000. Aντιμετώπισαν αρκετά μικροπροβλήματα που τους κόστισαν σε χρόνο και ίσως χωρίς αυτά να είχαν περισσότερες πιθανότητες για τη νίκη στην κατάταξη του Αργεντίνικου πρωταθλήματος, ενώ σίγουρα είναι στα φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου.

Περίπου 1 λεπτό πίσω τους βρέθηκαν οι Magalhaes-Magalhaes με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot Portugal. Για 3ο αγώνα στην σειρά, παρά την απειρία τους στον αγώνα ξαθώς συμμετείχαν για 1η φορά, βρέθηκαν στους βαθμούς, και περιμένουν τους ασφάλτινους αγώνες όπου σίγουρα θα είναι πιο ανταγωνιστικοί.

7οι γενικής και 3οι στην κατάταξη της Αργεντινής τερμάτισαν οι Madero-Piazzano με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X του Tango Team. Mετά την εντυπωσιακή έξοδο στο Rally Mina Clavero, κατάφεραν να πάρουν τους πρώτους τους φετινούς βαθμούς χωρίς βέβαια να εντυπωσιάσουν με τις επιδόσεις τους.

Καλή εμφάνιση αντιθέτως πραγματοποίησαν οι Dominguez-Galindo με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution X που προσπάθησαν πολύ και έκαναν μια από τις καλύτερες εμφανίσεις στην ως τώρα πορεία τους, τερματίζοντας 8οι γενικής και 4οι στην κατάταξη της Αργεντινής.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Cancio-Garcia με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X του Tango Team και οι Marchetto-Franchello με ίδιο αυτοκίνητο της VRS.

Tην νίκη για την κατηγορία 2WD του ΙRC πήραν οι Tulio-Valandro με ένα Peugeot 206 της κατηγορίας Ν/2 που τερμάτισαν 22οι γενικής.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις θα βρούμε, τους περσυνούς πρωταθλητές Meeke-Nagle με το Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν από σπασμένη ανάρτηση αμέσως μετά την προτελευταία ε.δ., και τους Al Attiyah-Bernacchini με το Skoda Fabia S2000 της Rene Georges Rally Sport, στην πρώτη τους εμφάνιση στον θεσμό, που εγκατέλειψαν στην 10η ε.δ. από πρόβλημα στα ηλεκτρικά.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το "νεοεισελθόν" ασφάλτινο Rally Islas Canarias (αντικατέστησε το Rally Asturias), στις 29 Απριλίου-1 Μαίου.




Video



Rally Argentina 2010


Rally Argentina 2010


Rally Argentina 2010


Rally Argentina 2010