thumb_mille01andreucci.jpg Άκρως εντυπωσιακή σε συμμετοχές ήταν η πρεμιέρα του Ευρωπαικού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ο λόγος για αυτό ήταν ότι ο 1ος αγώνας του ERC, ήταν και ο 1ος αγώνας του Ιταλικού Πρωταθλήματος Ράλλυ, το Rally 1000 Miglia. O συνδυασμός αυτός έφερε 25 S2000 στην ράμπα της εκκίνησης, ενώ το παρόν έδωσαν και 32 Renault Clio R3 που συμμετείχαν στο αντίστοιχο Trophy. Aπόλυτοι κυρίαρχοι του αγώνα αναδείχτηκαν οι Andreucci-Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions. Eκμεταλλεύτηκαν την εμπειρία τους στο έπακρο, οδήγησαν πολύ γρήγορα χωρίς το παραμικρό λάθος, και έφτασαν σε μια νίκη που τους θέτει επικεφαλής στο CIR.

Ενημέρωση


Η νίκη του αγώνα μάλλον ήταν υπόθεση του πιο πλήρωμα θα κάνει τα λιγότερα λάθη σε έναν από τους πιο απαιτητικούς ασφάλτινους αγώνες που υπάρχουν. Η βροχή που έκανε την εμφάνιση της τακτικά κατά την διάρκεια του αγώνα δυσκόλεψε ακόμα περισσότερο τα πράματα. Ο Andreucci, κέρδισε μόλις 1 ε.δ., την 2η του αγώνα, πέρασε σε εκείνο το σημείο στην 1η θέση της γενικής και κατάφερε χωρίς να κερδίσει καμία άλλη ε.δ. να μείνει στην 1η θέση μέχρι το τέλος του αγώνα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν απειλήθηκε κατά την διάρκεια του αγώνα, αλλά δεν πάυει να είναι κάτι το εντυπωσιακό για ένα πλήρωμα σε έναν αγώνα 14 ε.δ..

Καλός αγώνας στο σύνολο του, και για τους Rossetti-Chiarcossi με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα και αυτοί, κερδίζοντας 4 ε.δ., και πέραν της 2ης θέσης για το CIR, κέρδισαν την κατάταξη και για το ERC!

Στην 3η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Travaglia-Granai με ένα Peugeot 207 S2000 της Friul Motor. Δεν ξεκίνησε καλά ο αγώνας για αυτούς καθώς αντιμετώπισαν προβλήματα με το set up του αυτοκινήτου. Η εμπειρία τους όμως τους βοήθησε σταδιακά να βρουν τις λύσεις και ανεβάζοντας συνεχώς ρυθμό να καταλήξουν στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ ενώ τερμάτισαν και 2οι στην κατάταξη του ERC.

Πολύ καλό αποτέλεσμα και για τους περσυνούς κυπελλούχους ασφάλτου Ιταλίας, Chentre-Pogliano που φέτος θα ακολουθήσουν το CIR με ένα Peugeot 207 S2000 της Vieffe Corse. Έδειξαν πολύ ανταγωνιστικοί μέσα σε ισχυρότατο ανταγωνισμό ενώ διακρίθηκαν τερματίζοντας 3οι στην κατάταξη του ERC!

Στην 5η θέση της γενικής κατέληξαν τελικά, οι περσυνοί νικητές του αγώνα αλλά και περσυνοί πρωταθλητές Ευρώπης, Basso-Dotta με το 2ο εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Αυτοί ήταν το μοναδικό πλήρωμα που απείλησε στα ίσια τους νικητές, πλησιάζοντας τους μέχρι και στα 4''. Στην 8η ε.δ. όμως είχαν ένα κλατάρισμα που τους κόστισε αρκετά σε χρονο ενώ ακόμα ένα στην 12η ε.δ. τους κόστισε και αρκετές θέσεις στην γενική ρίχνοντας τους στην 5η θέση.

Μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Perico-Carrara με Peugeot 207 S2000 ενώ τους ακολούθησαν, οι Michelini-Biondi με Peugeot 207 S2000, Betti-Scalvini επίσης με Peugeot 207 S2000 και C.Fontana-Arena με ίδιο αυτοκίνητο.

Στην 10η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Kopecky-Stary με το Skoda Fabia S2000 της Skoda Italy. Το Τσέχικο πλήρωμα φέτος θα ακολουθήσει τους περισσότερους αγώνες του CIR σαν επίσημη συμμετοχή της Skoda Ιταλίας με στόχο την περαιτέρω εξέλιξη του αυτοκινήτου στην άσφαλτο στο κορυφαίο εθνικό πρωτάθλημα. Σε αυτόν τον αγώνα δεν είχαν την τύχη με το μέρος τους καθώς ύστερα από 2 κλαταρίσματα βρέθηκαν εκτός 10άδας και χωρίς ελπίδα για ένα καλό αποτέλεσμα.

Στην 11η θέση της γενικής θα βρούμε τους νικητές της R3C και 1ους 2WD, Albertini-Fenoli, που οδήγησαν ταχύτατα το Renault Clio R3 πλασάροντας το πολύ ψηλά στην γενική και ξεχωρίζοντας από τους υπόλοιπους 2WD συνσυασμούς. 2οι στην κατηγορία και 14οι γενικής τερμάτισαν οι Campedelli-Fappani επίσης με Renault Clio R3, ενώ τους ακολούθησαν στην 16η θέση της γενικής οι Gamba-Inglesi με ίδιο αυτοκίνητο.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις θα βρούμε, τους Longhi-Baggio με Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν στην 4η ε.δ από διπλό κλατάρισμα, και τους Cunico-Pirollo με Fiat Grande Punto S2000 που εγκατέλειψαν στην 7η ε.δ. από έξοδο.



Video



ERC/CIR - Rally 1000 Miglia 2010


ERC/CIR - Rally 1000 Miglia 2010


ERC/CIR - Rally 1000 Miglia 2010


ERC/CIR - Rally 1000 Miglia 2010


ERC/CIR - Rally 1000 Miglia 2010